A vásárlástól számított három napig köteles az árút visszavenni, ha a vevő nem elégedett valamivel. Itt azért indok is kell, meg jó ha van tanú a visszavitelnél, mármint ha kis cégről van szó. Persze, ha nincs Magyarországon márkaképviselet, akkor az eladónak kell orvosoltatnia a garanciális problémát. Ez elég hosszadalmas művelet, mert visszaveszi az árút jegyzőkönyvet kell felvennie, amit a vevőnek egy példányban átad, és az eladó juttatja vissza az eszközt a nagykernek garanciális panaszokkal (irdatlan időket emészt, amire ebből lesz valami).
Mondjuk ne vegyél olyan gumit, ami annyira extra, hogy Mo.-n max 2 autó van :)
A beszerzés elég egyszerűen igazolható, hiszen a WEB kereskedelem csak akkor indítható el, ha megvan a megfelelő nyomon követési lehetősége.
A megrendelésről visszaigazolást kapsz e-mailen, ami ugyan nem bizonylat, de amikor átveszed az árút, és a számlán szerepelteted a megrendelés azonosítóját, akkor azzá válhat, és így viszonylag könnyedén igazolható a vásárlás módja. Valamint minden ilyen jellegű vásárlásnál bankszámla és egyéb azonosítók vannak a fizetés miatt, így elég nehéz elbújnia az illetőnek.
Szerintem a mostani rendszerben, ha magyar cégről van szó nem, akar egy feljelentést a nyakába.
Bár igazatok van az interneten terjed az átverések sorozata. :S