lacy63 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5151

Én a fúvóka körül keresném tovább a promléma megoldását. Ha kivehető, alapos áztatás után lószőrrel (korongmeszelő) meg kell jól kurkálni. Esetleg cserélni, nem lehet nagy költség. Az alapjárati levegőjáratba (amit a csavarral nyitsz, zársz), a csavar kivétele után fújj bele többször pumpával. Lehet, hogy a csavart hiába is tekergeted, ha a járat dugulva, vagy szűkülve van. Azt olvastam valahol, hogy az üzemi fordulatba az itt bejutó levegő is be van kalkulálva.

A Briggs motoron pl meleg motornál fordulaton (maxigázon) kell ezt a csavart tekergetni. Ha nagyon betekerem, az is csak hörög, ha kitekerem, akkor meg bukja a fekete füstöt. Gázadásra mindkét esetben rosszul reagál. Igaz ez PulsaJet karburátor.

Még a karbi alatti tömítés ellenőzését is javasolnám.

Nagyon szurkolok, hogy legyen már jó. Nem lehet olyan bonyolult szerkezet, biztos valami kis egyszerű kehéje van.

Előzmény: abodi72 (5119)