webasto Creative Commons License 2011.01.04 0 0 21905

OK de egyáltalán hol van?

leműtöttem már a  lámpavas mögötti műanyagot is. (2,5 óra volt) de ott csak egy lámpa állító motort találtam. Rövid német káromkdás után visszaműtöttem. Most ott tartok hogy azt sem tudom egyáltalán hol keressem.

A lökhárító levét ahogy elnézem egy napos munka. mosó,pdc,NV, patentok 1000 csavar, rácsok.

ATI dobj majd egy árat az izzóra foglalattal pls. Lassan kell küldened valami törzsvásárlói hegyalja kártyát :).

Főleg mert lassan megint olajcsere következik.

 

Hátsó fék: ha valakit érdekel. csere jelzést követően azaz (-1240 km) tegnap kibontottam a betéteket és lám-lám még a koptató is jó volt. Viszont a reset az úgy működik hogy Reset, ha minden ok akkor kiírja hogy OK de nem nullázódik. gyujtás le kocsiból kiszáll ajtó kinyit-becsuk, ülésen nem ülhet senki gondolom a nyomásérzékelő érzékeli zár bezár, majd 10 perc várakozás után kocsi nyit beszáll és akkor resetelődik ki a betét szervíz intervallum. a mire rájöttem mindezekre az sem volt kevés idő. Főleg hogy ki kellett szállni a kocsiból.

Több ismerősömmel előfordult hogy a kocsit nem tudta betenni sebességebe. A hiba oka vezető üles foglaltság ellenőrző kapcsoló kontakthiba. Márkaszervízbe egyik autón moorvezérlőt szerettek volna cserélni 700.000 ért. Az üléskapcsoló <100 Euro + kárpitos 15e volt. Ez csak érdekességképpen.

Előzmény: atiTDI (21894)