Jahno Creative Commons License 2011.01.04 0 0 1464

Hirtelen egy kicsit sok lenne, de Google csodákra képes. Hirtelen:

 

Count-Up
Ez a játék egyszerűségénél fogva bárki számára könnyen játszható. Mindenki a saját tudásszintjének megfelelő ponthatárt állíthat be (200, 400 …stb.). A cél 0-ról indulva mielőbb elérni (akár túl is haladva azt) a meghatározott ponthatárt.

Round The Clock
A játékosoknak az 1-től a 20-as szektorig kell a számokat eltalálni, az óramutató járásával megegyező irányba haladva. Ha egy számot eltaláltunk, mehetünk a következőre. Az a játékos a győztes, aki előbb éri el (és természetesen el is találja) a 20-as szektort. A tripla, illetve a dupla érékű mezők itt nem érvényesek, azaz ugyan annyit érnek mintha a szám szimpla szektorába dobtuk volna a nyilainkat.
a tripla 3*-osát éri az adott szektornak. Az a játékos nyer, aki a 7. kör végére a legtöbb pontot éri el.

Shanghai
A játék hasonlít a Round The Clock-hoz, azzal a különbséggel, hogy itt nem az óramutató járása szerint kell a számokat eltalálni, hanem nagyság szerinti sorrendbe. (Azaz az 1-es szektor eltalálása után a 2-t, majd a 3-t és így tovább.) Egy számot addig dobunk, amíg el nem találjuk. A pontozás is eltér az előbbiektől. Itt ugyanis a dupla 2*-esét,

Cricket
Szerte a világon ez az egyik legnépszerűbb játék, melyben nemcsak a jó dobás, hanem a jól kidolgozott stratégia is nagyon sokat számít.
A játékban szereplő szektorok a következők: 20, 19, 18, 17, 16, 15, és a Bull. Ezeket a számokat kell 3-szor eltalálni. ( A szimpla 1, a dupla 2, a tripla 3 találatnak számít). Ha ez sikerült, akkor ezt a számot „bezártuk”. Ha egy általunk bezárt szektort ismét eltalálunk, és az ellenfelek közül ugyanez a szektor még nincs háromszor eltalálva, akkor a dobott értéknek megfelelő pontot kapjuk.
Példa: Ha a játékos az első nyilával a még „szűz” 18-as triplázó részébe talál, ezzel bezárta azt. Amennyiben a többi játékos még nem zárta be a 18-t, úgy a második nyilával is érdemes erre a szektorra céloznia. Ha a második nyilával a 18-as duplázó részébe talál, akkor ezért 2*18, azaz 36 pontot kap.
Természetesen, ha egy szektort már egyszer eltaláltunk, és a következő dobás ennek a szektornak a triplázó részébe talál, akkor a három találatnak számító triplából kettővel bezárjuk, a harmadikkal, pedig pontokat szerzünk magunknak. Pontokat csak addig szerezhetünk, amíg az adott szektort mindenki be nem zárta. A játékot az a játékos nyeri, aki bezárta az összes szektort, és a legtöbb ponttal rendelkezik.

No Score Cricket
Ez a Cricket egyszerűsített változata. Pontot nem lehet gyűjteni. Az nyer, aki előbb zárja be a szektorait.

Cut Throat Cricket
A Cricket fordított változata. Itt a pontgyűjtés helyett a még be nem zárt szektorok „gazdáit” büntetjük az aktuális értékekkel. Az nyer, aki bezárt a szektorait, és a legkevesebb ponttal rendelkezik. Minél többen játszák, annál izgalmasabb.

 

Előzmény: sasamaster (1462)