qwrt Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13885

Sziasztok! A márciustól tartó kálváriám az autóval tovább gyűrűzik. 6 szerelőnél is voltam már a kocsival, de képtelenek megtalálni annak a hibának az okát, hogy a kocsi menet közben, 8-10 km megtétele után egyszer csak leáll, és utána egy ideig újra lehet indítani, és kb 200 métert képes megtenni a következő leállásig. A másik hibája, hogy csak úgy tudom beindítani, hogy indítózásnál nyomva van a gázpedál. A legutolsó szerelő szerint az injektor hibás (zárlatos). A cseréje -a szerelő szerint - drága lenne, túl drága. Március óta 150ezret költöttem már az autóra. A kocsi eddig is simán átment a zöldkártyán, olyan értékeket produkál, mint egy új autó, és mostmár motoriksan is fel van újítva, és bakker mégis rossz valami. A kocsi már 750ezerbe van, és nem tudok vele menni, elegem van belőle. Decemberben haza kellett vontatni. Áááááááá.

Az autó amúgy egy '96-os, 1.3-as, 50 kW-os, nem MPi-s, nem kombi. A hengerfej felújítva, a hűtőrendszer vadi új, hőgombák és hőfokjeladók kicserélve, főtengelyjeladó szintén új, szűrők és folyadékok újak, leömlő felújítva, kipufogórendszer felújítva, a karburátor tisztább mint új korában, feszültségszabályzó új, új aksi, új gyertyák, gyertyakábelek kimérve és jó, stb... A kocsi mindent megkapott, ami csak kellett, garázsban áll, nincs széthajtva, nem rohadta szét magát, bár valami bokros helyen lakhatott az előző tulaj, mert apró karcolások vannak rajta.

Kérdésem, hogy van-e tippetek, hogyan tudok úgy kiszállni belőle (pl.: eladni), hogy csökkentsem a veszteségemet? Egy kvázi felújított motorú, ennek ellenére mégsem üzembiztosan működő autót nehéz értékében eladni, többet rákölteni már nem akarok, elegem van... Az autó amióta megvettem (2 évig) minden gond nélkül remekül működött, aztán mikor műszakira vittem márciusban, akkor ott kellett hagyni, és másnaptól, mikor elhozhattam, akkortól rossz az autó. Elvileg nem nyúltak a kocsihoz... Azóta megszűnt a hely... Segítsetek kérlek!