vacsoravesztő Creative Commons License 2010.12.20 0 0 6542

Mostanában nem látok túl nagy esélyt arra, hogy Egerbe minden nap Flirt járjon. Egyrészt hétköznap szerintem az elővárosban azért jobban lehet használni, mint hosszú távú gyorsvonatként (ott nagyobb az utasforgalom), emellett ezekkel az ülésekkel nem 2:30 perces menetidejű gyorsvonatokra valók. Én a hétvégén is szívesebben ülök egy miskolci kocsiban mint ezekben. Az igngával meg az a baj, hogy ugye 100-as, tehát a 120-as szakaszon csak sebességkorlátozással jöhetne, meg azt sem tudom, egyáltalán a fülkés kocsikon átvihető -e a jel. Ha meg a szolnoki szerelvényekre gndoltál, azokat megint nem tudom ide adják -e az elővárosból (halbikról meg ne is beszéljünk).

 

Én inkább azt tudnám elképzelni, hogy az állomást áttenni a város másik végére és egy-két közbenső megállót építeni (erre a jelenlegi adottságok mellett nem sok esély van), vagy pedig csatlakozó vonat minden gyorsvonathoz, de én változatlanul nem látom létjogosultságát. Amikor péntek délután sem mindig száll le 100 ember a gyorsvonatról meg 3-an vannak a szilvási Bz-n, akkor tényleg van igény minden járatot Felnémetig közlekedtetni?

Előzmény: :Snoopy: (6539)