Boery Creative Commons License 2010.12.07 0 0 9

"Az adott motor leggazdaságosabb működtetésében, élő ellenfele nincs."

Hát én ezt nem mondanám.

Ugyan nekem nem volt még DSG váltós autóm, de egy Audi Multitronicba már bele tettem 280e km-t.

A Multitronic annyiban más , hogy a vezérlés képes a motort egy adott fordulatszámon tartani miközben folymatosan "vált". Ergo gyorsításkor beáll a legnagyobb nyomaték közelébe és csak "variálja " fölfelé a váltót. Amikor gazdaságos üzemmódban van akkor meg a legkisebb fajlagos fogyasztás közelébe tartja a motor fordulatot. 

Gyorsulásban símán leveri a manuális váltós autókat, sokszor még sokkal nagyobb motorú kocsikat is ott tudok vele hagyni.

Ennek ellenére én is szemezgetek egy S-tronic váltós autóval, csak sajonos nem adják abban a modellben ami meg nekem teszene/kellene.

 

Előzmény: OKdoki (8)