kiskaldi! Creative Commons License 2010.12.07 0 0 11788

A kipörgésgátló kikapcsolása akkor jó ha úgy akarsz gyorsulni, esetleg megsüllyedt az autó és ki akarod hintáztatni vagy hóban ha nem megfelelőek a gumik el tudj evickélni. Másból nem sok értelme van kikapcsolni. Csak néha mikor beavatkozik oylan érzésem van, hoyg már nem én vezetem a kocsit.

A jobboldali ülésfütés kapcsoló alatt van 1 vakdugó. ha kiveszed és be van lábazva (látod, hogy vannak benne csatik) akkor valahonnan szerzel 1et berakod és elméletben ki engedi kapcsolni.

 

Ablakfelhúzás: ha a gyári távrecsegőről akarod vezérelni mikor lezárod ahhoz kell egy külön modult építeni. max 2ezerből megvan és nem bonyolult a beszerelése sem.

 

Nekem azért húzza fel, mert olyan a riasztóm. Hasznod kis okosság. jó mert pl le van húzva résnyire valamiért az utas oldalon az ablak nem veszem észre kapcsolom a riasztót és már húzza is szépen felfelé. Meg ugye én nem bízok semmiben XD ütésérzékelő is azért van, hogy ha valaki megütö vagy megpróbálkozik a feltöréssel előre jelezze, hogy nem kéne. Olyan éles sz@r hangja van a szirénának, hogy gyilkos.

 

A kódos indításgátlónak pedig bennt van a szirénája ez is ilyen kis vacak és dobhártya szaggatóan vinnyog ha gyujtásráadás után nem írok kódot vagy ha gyujtáson nyitom az ajtót csukom és nem írok kódot újra (autóbol kirántás piros lámpánál pl). ha 3x rossz kódot írok akkor is ez történik. az meg a másik, hogy 3ponton szakít. ac, önindító, meg persze gyujtás így se kép se hang. még ha van kulcsa akkor is.

Előzmény: trasgo (11777)