E547_GT Creative Commons License 2010.12.06 0 0 11768

Köszi a a választ igen értelek és tudom hogy ami használódik az kopik pláne idehaza nálunk, de az elektromos nyűgök talán a legbosszabtóbbak mind közül. Előző A Vectrámnál illetve annál a típusnál aki használta és ismerte majd mindenkinek volt biztos tippje arra milyen motorral érdemes nézegetni és megvenni; ott a sima szívó 2.0i 8v és a V6-ot ajánlották igényektől és pénztárcától függően amikor még volt a vételárban differencia. Mostanra csak a fenntartás (üzemanyag többlet V6-nál) illetve a V6 motor speciális alkatrészigénye okoz plussz költésget de mindkét motort a maga nemében és idejében sokan kidicsérték már és bizonyítottak. De B Vectra esetén a 1.6 16V Eco-t kb. 10-8 arányban inkább lehúzzák. A 1.8 16V ha jól tudom siemens elektronikás és pont azzal szokott gond lenni amit te is említettél. A 2.0 16V Ecotec-ről amiket olvastam és sajna az se túl biztató; indokolatlan jeladó hibák, aránylag sok "idő előtti" hengerfejes példány stb. Az elődjéről a c20xe-ről pedig szintén mintha több pozitív visszajelzést hallottam és olvastam volna, persze ez is lehet egyenesen arányos a nemszervízeljük hozzáállással. Az akkori környezetvédelmi szigorítások lehetnek vagy vezethettek ezeknek az ecotec motoroknak a fő (gyakoribb) kiváltó hibák okai hogy megdobálták ilyen-olyan jeladókkal és szenzorokkal..(?) A V6-ot itt nem ismerem a 2.2 16V meg ugye B2-es be voltak. Amúgy a Te B2-s 1.8 16V-nél miért kellett többször computert cserélni milyen hibák és tünetek vezettek ehhez vagy csak ez a rázkódásos rossz helyre rögzített konstrukciós hiba miatt volt ?  

Előzmény: szalaiistvan (11767)