DJ. Bakter Creative Commons License 2010.12.05 0 0 35701

A kérdés inkább az, hogy mennyire kell elmenni az "outsourcing" irányába. Régebben a Debreceni PFT/PGF területén volt olyan mellélkvonal (a 109-es), amelyet a PFT saját létszámmal, saját erőből újított fel, gondolom saját vissznyereményi anyagból. Ma már nem csak hogy egy ilyen "nagyobb" felújítás, hanem már egy félváltócsere is ki van adva. Itt pedig még sokszorosan bejön az izzócsere-együttható, hiszen egy szál sín meg egy alj drágább, mint egy izzó :)))

 

Én azt elhiszem, hogy a ZEU azt mondta hogy mindent közbeszereztetni kell, de mi megint jó fiuk voltunk, és mindent kiadtunk. A pályafenntartás megszűnt (ki van adva a MÁVGÉP-nek), csak pályafelügyelet van. Ha azt a régi szervezetet nem rúgják szét, lenne még kapacitás az ilyenekre, jóval olcsóbban, mint most.

Előzmény: hmsoft (35682)