Törölt nick Creative Commons License 2010.11.29 0 0 131054

"Oszt miért kaland az olajzás?"

 

Az egyik legneuralgikusabb pont a motortervezesben, kulonosen igaz ez a sportosabb modellekre. A  masik meg a hutes.

 

"egy tengeri hajómotor is dülöngél 45 fokot,"

 

Naja, de egy hajomotor ala akar 2 meter mely olajteknot is tehetsz. Autoban ez utobbi megoldas nemileg problemasabb. Valamint nem forog 8400-at, igy az olajhabosodas nem gond, es akkora olajcsatornak vannak benne mint egy haz, igy az olajvisszafolyas sem problema. Azon kivul nem kell egy csomo mindennel tokolni, mint pl. a tokeletes olajtomitettseg, az olajlevalasztas a kartergazbol es hasonlok.

 

"de off-roadban nem ritka a 60-70 fokos siratófal, ahol perceken keresztül zúgatják a pszichopaták a vasat. Oszt nem lesz csapágyas."

 

Ha levegot sziv, akkor elobb-utobb az lesz. Meg aztan az ugye csak az egyik irany. Sportkocsinal meg mondjuk van 1,2-1,4g minden iranyba....

 

"Ja ,hogy az autózásban ritka az csak azért mert ott ritkán alkalmaznak drága, igényes megoldásokat..."

 

Szarazkarternek is van hatranya. Elso korben az, hogy hova teszed az olajtartalyt. Aki sakkozott mar motorterben millimeterekkel, az tudja, hogy ez nem egyszeru.

 

Be lehet dobni ilyen kulcsszavakat, aztan meg magabiztosan mosolyogni. Csak azt kell megvalogatni, kinel suti el az ember oket :)

 

"Profit az Isten"

 

Mi mas? Mindenkinek az, aki nem jotekony celert, ingyen dolgozik.

 

sb

Előzmény: krezidiesel (131049)