Törölt nick Creative Commons License 2010.11.21 0 0 56

Sziasztok

Nekem egyértelműen az a véleményem, hogy a faroknyújtó eszközök nem nagyon érnek semmit, max esetileg.

Nekem hálisten nem volt túl kicsi, de azért a nyújtogató technikákból kettőt kipróbáltan, hosszútávon, és lám meg is lett az eredménye.

Igaz nem mértem minden nap tolómérővel.

 

Tehát az egyik módszer, amikor lógó állapotban a hüvelyk és mutató ujjam közé fogtam a farkam. itt a legfontosabb, hogy állva és teljesen a tövéig, vagy amennyire lehet még beljebbről kicsit összeszorítva húzogattam kifelé egyenesen előre, mindíg csak kifelé, kb 40-50 szer.

Utána ugyanez jobbra, majd balra, lehet érezni a kétoldalon lehelyezkedő véredényes területet.  Közben óhatatlan hogy elkezd keményedni, illetve felállni, ilyenkor abba kell hagyni és ez fontos.

Mindezt lehet még fokozni úgy is, hogy ugyanezt megtesszük a farok közepétől előre a makk karimájáig. Amikor egy kicsit is szúró élesebb fájdalmat minimálisan érzünk abba kell hagyni, de kézzel lóbálva melegvizes zuhannyal befejezni.

 

A másik, hogy szintén mutató és hüvelykujjal a tövénél O betűt alkotva az ujjainkkal erősen elkezdjük lefelé fejni sokszor, kb 100 x. Ajánlott a zuhany alatt egy kis tusfürdővel, hogy jobban csússzon. pár perc pihenő után lehet üjból folytatni.

 

Ezeket egy éve kezdtem, felváltva az elején minden nap reggel űztem, kb egy hétig, utána pár nap szünet, aztén csak kétnaponta és mind a mai napig csinálom. Lógva 7 cm volt az első mérésnél, mielőtt elkezdtem. Az eredmény, ma már 12-13 cm lógva. Felállva kb 3 cm ment rá és kb fél centivel vastagabb.

 

Ha szépen lassan, türelmesen de rendszeresen űzi ezt valaki, megjön az eredménye. Tudom manapság mindenki mindent azinnal akar.

Hát ez nem az az eset ami azonnal látszik, de éerdemes ezt napi programba beiktatni, mint a fogmosást.

 

CSAK ÓVATOSAN? HAJRÁ