Szia!
Üdv a topkban!
Látom van skoda hátsó futóműved.
A difi igen meg van fordítva,jól látod.A nyelestengely szimeringje házastól ki van szedve,a tengely fel van köszörűlve csapágy méretre,valamint a ház is ki van reszelve(na ez cumi volt de sikerült).A difi szorítva van,kicsit nehezebb kanyarodni,forogni de jobb.
A féltengelyek 25 mm átmérőjű tömör acél.A difibe egy központosító karikával,és két belehegesztett négyzetvassal kapcsolódik.A külső tok az a kf-04 hajtás két pajzsa.Nekem így jobb mert a kerékkel tudok játszani a nyomtáv végett.Valamit a szabvány robi,kf-04,szentkirályi adapterek is felrakhatóak egyszerűen.
A szabadonfutás nekem sincs,de ez a konstrukcíó nem igányli mert képes vísszahajtani.Vagy kiteszed üresbe oszt gurul.
Fék nincs rajta ,minek van a póton.Megcsinálhatod a féltengelyt tokosra is,vagy ilyenre is.Vannak előnyei,hátrányai mindkettőnek.
A váltó kar nem nagy kunszt meg tudod csinálni.
Az 50 cm3 robogó motor,hú ott nálad a labda ,de szerintem a primer áttételt kell kiszámolni.
Én most csínálom meg szíjasra eddig láncos volt 1/3.78 ==16x3.78 @ 60.48,150 ccm motor és 6 hp.
Most ha meghozzák a szíjat 1/=80 lessz 30% tőbb jó lessz bőven viszi majd aterra ekét vidáman.
Tudnod kell hogy legalább az őssz áttételnek 1-esbe a te estedben szerintem 1/100-120 nak kellene lennie.Ez függ hogy milyen ekét ,kereket használsz.
Nétd meg a többi vídeómat,eléggé sok oldalú kis gép.
Még vannak ötleteim.
Megpróbálok az építéséről képeket feltenni,de volt egy hdd pusztulásom nem biztos hogy megvannak.
Ha bármi kérdésed van segítek szivesen.
Jó munkát!