iskra Creative Commons License 2010.11.18 0 0 149

Szia!

Üdv a topkban!

Látom van skoda hátsó futóműved.

A difi igen meg van fordítva,jól látod.A nyelestengely szimeringje házastól ki van szedve,a tengely fel van köszörűlve csapágy méretre,valamint a ház is ki van reszelve(na ez cumi volt de sikerült).A difi szorítva van,kicsit nehezebb kanyarodni,forogni de jobb.

A féltengelyek 25 mm átmérőjű tömör acél.A difibe egy központosító karikával,és két belehegesztett négyzetvassal kapcsolódik.A külső tok az a kf-04 hajtás két pajzsa.Nekem így jobb mert a kerékkel tudok játszani a nyomtáv végett.Valamit a szabvány robi,kf-04,szentkirályi adapterek is felrakhatóak egyszerűen.

A szabadonfutás nekem sincs,de ez a konstrukcíó nem igányli mert képes vísszahajtani.Vagy kiteszed üresbe oszt gurul.

Fék nincs rajta ,minek van a póton.Megcsinálhatod a féltengelyt tokosra is,vagy ilyenre is.Vannak előnyei,hátrányai mindkettőnek.

A váltó kar nem nagy kunszt meg tudod csinálni.

Az 50 cm3 robogó motor,hú ott nálad a labda ,de szerintem a primer áttételt kell kiszámolni.

Én most csínálom meg szíjasra eddig láncos volt 1/3.78 ==16x3.78 @ 60.48,150 ccm motor és 6 hp.

Most ha meghozzák a szíjat 1/=80 lessz 30% tőbb jó lessz bőven viszi majd aterra ekét vidáman.

Tudnod kell hogy legalább az őssz áttételnek 1-esbe a te estedben szerintem 1/100-120 nak kellene lennie.Ez függ hogy milyen ekét ,kereket használsz.

Nétd meg a többi vídeómat,eléggé sok oldalú kis gép.

Még vannak ötleteim.

Megpróbálok az építéséről képeket feltenni,de volt egy hdd pusztulásom nem biztos hogy megvannak.

Ha bármi kérdésed van segítek szivesen.

Jó munkát!

Előzmény: Bobo772 (147)