Semado Creative Commons License 2010.11.17 0 0 41316

Tudod, sehol nem írta miko? azt hogy az ő által leírt műveletet tilos másnak elvégezni. Még fényképet is közzétett munkásságáról, így hozzáértő és ráérő ember simán tudná koppintani.

 

Azt mondta, hogy ő nem szeretne másoknak ezzel a munkával kedveskedni. Én nagyon becsülöm érte, hogy megteszi mégis pár barátjának, mivel amúgy egy igen költséges beavatkozásról van szó. (Ha csak 1000 Ft-jával számolná az órabért, akkor is igen kellemetlen helyzetbe tudna hozni...) Fizikailag én is képes lennék a műveletre, de jópár hozzávaló hiányzik nekem, főleg a szerszám és a tapasztalat. Pár elrontott henger után már lehet hogy én is nagy biztonsággal meg tudnám ugyanezt csinálni, de jelenleg se indíttatásom, se pénzem, se időm erre. Inkább profira bízom a dolgot. De pénzért hasonló tuning mindenki számára elérhető,hiszen Tábori metser örömmel készít tuning Babetta hengert, ráadásul még túlméretesre is megfúrja, ha van rá igény, csak győzd fizetni. Igaz nem ugyanez a geometria, de az is jóval nyomatékosabbá teszi a motort.

 

A gyárban nem véletlenül nem mentek el ennyire a henger kihasználása irányába. Úgy tudom egy államban sem engedélyezett 50 km/h-nál nagyobb sebesség az 50 cm3-es segédmotoros kerékpároknak. Ezt pedig az egyszerűen gyártható, lefojtott 210-es is tudta produkálni. Akkor minek piszkálták volna tovább a motort? Egész más a felhasználói oldal. Mi nyilván azt szeretnénk, ha a két sebességfokozatra osztott fordulattartományon mindenütt jól teljesítene a moped, ráadásul az is jó lenne, ha kicsit nőne a végsebesség. Tábori bácsi tuningja ezt egész jól hozta, de miko? barátom továbbfejlesztett megoldása úgy néz ki még jobb működést fog eredményezni. Biztosan csak akkor fogjuk tudni, ha teljesen be lesz járatva a motorja és nem kell finomkodni vele.

Előzmény: lyeeee (41312)