lyeeee Creative Commons License 2010.11.13 0 0 41236

 

 

Sziasztok! Sajnos megintcsak egy eleg bugyuta kerdessel fordulok hozzatok. A mar említett benzinszint problemamat, most probalom orvosolni. A karbi leszedve, a csonk a hengeren hagyva. Uszohaz alja leszedve es csavarok nelkul visszahelyezve, ahogy ezt a szint allitasi leirasokban olvastam. A benzincsobe fecskendovel adagolom a brigeciolt, es a benzincso masik vegeben nem szorul a fecskendo, hogy ezzel se csinaljak plusz nyomast(kibovitettem a cso veget). Mikor a csobol mar nem folyik benzin a karbiba, akkor ovatossan leszedem az uszohazat, es a szint a miko? honlapjan talalhato kepen levo jelolessel egyezik (7mm). Ezutan, kiprobaltam a tuszelepet is, hogy jol zar-e. Az uszohaz nelkul, teli benzincsovel lerakom a karbit, ugy hogy az uszon tamaszkodjon, ezzel is zarja a szelepet. A brigeciol nem folyik at a sajat sulyanal fogva. Ha a cso vegebe fujom a levegot hogy nomas legyen, AKKOR SEM. De ha osszerakom a karbit es megtelik az uszohaz es megint fujok a csovegebe levegot, akkor nehezen, de beszivarog az anyag es bent lathatoan nol a szint. A kerdesem az lenne, hogy a tankban talalhato 2-3l benzin a sulyanal fogva tultoltheti a karbit, ha mar MINIMALISSAN is kopott a tuszelep? Legyszives segitsetek, mert igy nem mehet tovabb a motorozas, most is tiszta sar volt a henger.