Isti62 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 28474
Lehetséges, hogy az egyszerűen odarakott flakonba nem csapódott ki semmi - minthogy magát a leválasztót is pontosan meg kell tervezni, hogy megfelelően működjön. Valószínűleg a meleg olajos gáz egyszerűen fordult egyet és ment tovább. valahogy úgy, ahogyan ha a edényben forr a víz, az egyszerűen elpárolog, de ha fedőt raksz rá, akkor a fedőről patakokban folyik vissza a víz.
Ahogy olvastam, három fő komponens miatt alkalmazzák a cuccot:
1. Olajgőzből olaj nagyobbik rész kicsapatás - ezt kiszűri a leválasztó
2. vízgőzők/korom kicsapatás - ennek nagy részét is kiszűri a leválasztó
3. oxidációkból kialakuló extra szennyező gázok - ezekkel nem tud mit tenni, így ezek mennek a hengerbe továbbégni

Érdekes, hogy az X20XEV Calibrámnál volt egy levegő kompresszor, ami hidegjárásnál tiszta levegőt nyomott a katalizátor elé, hogy a hidegebb kipufogógázt a még éppen melegedő katalizátor jobban át tudja dolgozni, illetve kevésbe tömény károsanyag kerüljön a levegőbe.
Előzmény: mng (28473)