Isti62 Creative Commons License 2010.11.02 0 0 28456
Több autóm kartercsövét elnézve, itt nagyon sok trutyi jön-megy, még akkor is, ha nem eszi a gép az olajat.
A karterházban is felgyűlik a vízpára hideg indításnál és ekkor itt is elég komoly vízmennyiség tud az égéstérbe jutni. Azt gondolom, hogy ez hideg üzemben nagyon nem nyerő.
Az olajgőz meg lerakódik a pillangószelep környékén és a szívócsonkban, mondjuk ez utóbbi annyira nem lényeges.
Nem üzemanyag spórolásra, hanem tisztább motorüzemre -s főleg hidegen - szánom az ügyet.
Láttad a mágnest is cipelem kocsiról kocsira - mert a Calibránál ötből ötször megmondtam, hogy benne van, vagy sem - így ezt - a számomra - új okosságot is ki fogom próbálni :-) Aztán meglátjuk. (Mellesleg felmerült, ugye a kupéban nincs gyári ilyen kütyü?- ha tudja bárki)
Előzmény: bossery (28454)