Tothmesz Creative Commons License 2010.09.25 0 0 336
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. A booking.com-on foglaltam és garanciának egy betéti kártya számát adtam meg. Ezen megpróbáltak zárolni, de nem volt rajta megfelelő összeg, ezért a booking.com küldött e-mailt, hogy 24 órán belül adjak meg érvényes kártyaszámot (credit!!!), mert törlik a foglalást. Mivel credit kártyám nincs, megadtam egy másik debit kártya számát, amin volt pénz, ezért zárolták is a pontos összeget. A zárolás egy hete nem változott át konkrét terheléssé, és a lejárat vége október 20. Az utazás október 1-jén lenne.
Kérdésem, hogy mi van, ha a zárolás marad, abban pedig benne a szállásra szánt pénzem, és helyben ki akarják majd fizettetni a megfelelő összeget, mondván, a zárolás majd eltűnik??? Vagy akkor ezt véglegesítik érkezéskor? Hangsúlyozom, továbbra is azt hiszik, hogy credit card-om van.
Nem ártana ugyanis tudni, hogy a kártyán rendelkezésre kell, hogy álljon-e még egyszer ugyanannak az összegnek.
Sok szállást foglaltam, de még sosem volt ilyen szitu. SOS!