cssz74 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 1685
Pont az emelkedőkkel volt a probléma, a fenti állomás remekül üzemelt. Imádtam a jobb oldali váltókörzetet, a 4 angol hozentrogerben, majd fonódva a másik angolos hozenbe... :) Sokat gondolkodtam, az alappal nem volt baj, mert az egy aluváz. A mostani is pont ugyan azon nyugszik, a a keretre csavarozott lapot sehol nem gyengítettem meg, mint előtte. Most 7 drótos vágány lesz az orrom előtt, hátul a nagy gyárral, amibe elrejtettem a vissza felé jövő vonatot, hogy nem legyen olyan terepasztalos. :) A jobb felével még gondban vagyok, valami PU lesz rajta, de a hely ismételten probléma, mert minél hosszabb és több vágány kéne úgy, hogy ne legyen idiótán zsúfolt. Ügyesen el kell majd rejteni a fővonalat is, pár már kezdenek jönni az éber álmok. :)
Előzmény: kisfaludy1 (1683)