emkorec Creative Commons License 2010.09.09 0 0 539
Ezt csak megerősíteni tudom! :)

Ellenben az ékszíj "früttyög", az anyósoldali biztonsági övet rendszeresen nem lehet kihúzni mert rázár akkor is ha lassan húzom. Az szokott segíteni rajta ha erősen meghúzom, visszaengedem és utána kijön.
Plusz motortartó bak (egyik) állítólag szar, indításkor, leállításkor a motor ahogy rázkódik, nekiüti a kipufogót a karosszériának ezért kopog.
Ezen kívül a hátsó ablakmosó néha önálló életre kel, van hogy hozzá se kell érni a kapcsolójához.
A 4-et villanó index balra mindig patentül működik, jobbra néha hiába nyomom, nem reagál, ha erősebben nyomom akkor meg már átkattan állandó indexbe. Már megfigyeltem hogy picit előre és felfelé kell nyomni, úgy gyakrabban reagál de úgy sem mindig. Néha bizony veszélyes, legalábbis az én vezetési stílusom mellett, mert körülnézek tolom az indexet és már húzom is a kormányt sávváltáskor...aztán mindez néha index nélkül sikerül, mert nem reagál a kapcsoló.

Csak csak ez is Peugeot... :-S
Én szeretem, de két hónapja szívják a véremet a haverok, hogy vettem volna inkább Focust (az előző Peugeot-om többet volt szervízben mint úton).

Ja és 2500 km alatt elfolyik valahová a teletöltött fékolaj tartály, majd kiírja, hogy STOP! Braking system faulty. Vétel előtt mikor átnézték, mondták hogy a hátsó keréknél nincs megszorítva a tömítőcsavar és szivárog a fékolaj, de ott a szemem láttára meghúzta a szerelő, valahol mégis elszivárog.

Haveromnak annyi pálinkameghívást ígértem, ahányszor (terven felüli) szervízbe viszem ezt a kocsit. Már eggyel jövök neki, most a fék miatt megint ihatunk...
Előzmény: Mr.Dimitrij (538)