Szia green
A Calibrám 90-95 fok körül járt, egyszer ment egy picivel 95 fok fölé, nyáron 160-al a sztrádán, légkondival.
Az első Calibrám (C20XE) ment mint az atom. Sajnos 130 felett egy kicsit zajos volt. 100-nál evett 5,6 litert, 150-nél 8 körül. (ez 150 LE-volt)
A következő  X20Xev Ecotec motorral. Ez az autó lényegesen masszívabb, komolyabb autó volt mint a a másik, de gyengébb volt a motorja, a futóműve és 100 kg-al nehezebb is volt. Ez az autó chip tuninggal, és acél leömlőkkel tudtam közel olyan teljesítményűre hoznom, mint az elsőt. Sok gondom volt vele, sok mindent kicseréltem benne, majd mikor 100%-os lett eladtam. Aki megveszi jól jár vele. (most eladó, láttam a használtautón) Egy szépséghibája volt, hogy törött volt anno - így hozták be - bár soha semmiféle problémát ez nem jelentett.
A coupe egy totálisan más világ.  Lényegesen csendesebb, könnyebb járású, jobb a fékje, lényegesen könnyebben és jobban gyorsul. Én bele voltam szeretve a Calibrába és a PUG-al közel azt a formát kaptam jóval magasabb műszaki tartalommal. Szerintem a V6-os PUG Coupe egy fantasztikus autó!