Törölt nick Creative Commons License 2010.08.13 0 0 569
Hogy akarsz szakmai lenni ha nem vagy tisztában alapvető dolgokkal? Van fogalmad róla mekkorát veszít a sebességéből egy szűk forduló után egy gép? Ajánlom nézz meg egy cockpit videót a youtube-on, nagyon meg fogsz lepődni! Közelében sincs az általad feltételezett 300-as sebességnek! Úgy kúszik visszafele a sebmérő mintha horgonyt dobott volna ki a pilóta!

A másik dolog: szerinted mely esetben van több idő/esély a mozgási energia elnyelésére a leváló/deformálódó alkatrészek által? Ha függőlegesen detonálsz a vízbe avagy ha pár méterről majdnem párhuzamosan a víz felszínével?
Kis segítség: a te gondolatmeneted követve akkor AK-nak is meg kellett volna halnia - ám kisebb karcolásokkal furcsamód megúszta...vajh miért? Jaaa, tudom a szakmai magyarázatod: brutális szerencséje volt...
A másik kis segítség: szintén a te gondolatmeneted követve MH-t viszont le kellett volna rántania a víznek...azonban ő is csak kacsázott egyet mint az eldobott kavics, de ment tovább. Ja igen, a csűrője az delaminálódott...

Szerintem gondold át ezt mégegyszer.
Előzmény: CAT IIIc (557)