Törölt nick Creative Commons License 2010.08.12 0 0 21233

1) miért jó a távolsági tranzitnak, ha közben nem jó a távolsági tranzitnak, és

 

kicsit (bagyon) félreértetted:  az M8 az, ami nem lyó...

 

(...az M5-M0-M1 útvonal alternatívájának, mivel nem csatlakozik az M1-hez, hanem elmegy körmend felé...

...aminek semmi értelme, hisz a 8as út megszűnt nemzetközi tranzitútvonal lenni, mióta kész az M7+M70 és a szlovén pálya olasz felé...

kár, hogy az M8 lobbisták ezt még nem fogták fel...)

 


2) miért preferálod Százhalombattát Fehérvár helyett, ha nem azért, mert az ott van hozzád tök közel? :-)

 

 

nem, batta Roger kartácshó van tök közel...  hozzám tök távol van...

 

 

amúgy azért, mert:

 

- battán keresztül 3ada (4ede) hosszal (és költséggel) megoldható az M1-M5(M4) közötti, M0D tehermentesítő átkötés...

 

- nagy népsűrűségű, fejlett és motorizált agglós területet tár fel, ergo nem csak a távolsági tranzitnak lenne jó, hanem a helyi tranzitnak és a helyieknek is...

(ráadásul az utóbbiak vannak többségben...)

 

- új kapcsolatot adna a csepelszigetnek, ami most meglehetősen el van vágva a külvilágtól...

 

 

hátrány:

 

- hirtelen 1se jut eszembe, hacsak azt nem számoljuk, hogya betonlobbi rosszul jár, mert csak vaczak 60km-t betonozhat... :-))

Előzmény: ghosty9 (21228)