Törölt nick Creative Commons License 2010.08.06 0 0 21072

Ööö, nem, az egész M0-ról. M0Ny nem lesz túlterhelve, a déli rész igen sanszos, hogy hamar. Eleve sem véletlen, hogy azt építették meg először.

 

az egész M0-t csak a hozzád hasonló hozzánemértők veszik 1 kalap alá.

 

tekintve, hogy az M0Ny-ról folyt a vita, hogy jön ide a déli rész túlterheltsége??

 

dehamár idekeverted:

 

a déli rész valóban határeset, mivel jelenleg 100e Ej/n a forgalom a dunahidas szakaszon, vagyis erősen túl van terhelve...

 

a 2x3-ra bővítés után várható, hogy még 10-20e hozzájön, azok, akik jelenleg inkább elkerülik...

de ezzel még mindig csak a névleges kapacitás (120e) környékén lesz a forgalom, vagyis minden okés...

 

ennek számottevő csökkentése viszont nem ostoba M8 szellempályákkal, hanem új csepeli hidakkal és a munkáskörúttal érhető el...

 

 


Tranzitnak ez nem elég és főleg nem vonzó, ráadásul jó nagy kerülő, és csak Fehérvárig mondtad te is. Na akkor most ki a figyelmetlen? :-)

 

de. elég is, vonzó is, és nemkerülő is.

kérdezd meg őket, ha nem hiszed...

 


(A legerősebb tranzitirány Bécs-Románia, egy Győr-Fehérvár-Dunaújváros-Kecskemét vonal ezt simán ki tudná szolgálni annyira, mint a jelenlegi M1-M0D-M5-M43 út.

 

és ez mennyi? napi 1000 kamion?

erre akarsz te 200km horrible drága pályát építeni, mikor ott van már 1 készen?

 

noooormális vagy te? :-))

 


Ja, és Kecskemét meg Félegyháza között is lehetne csatlakozni az M5-höz, így a tényleg-csak-álom M44-et is simán tovább lehetne vinni a vonalában, a már többször említett Szentes-Orosháza-Csaba-Gyula vonalon. Nem autópályás kiépítésben, természetesen.)

 

persze.

de minek?

 

lesz 1 ap. átkelő nagylaknál, 1 meg ártándnál. oszt lyónapot.

 

minek akarsz te minden bokorba nemzetközi tranzitátkelőt??

 

(a 44es meg NEM nemzetközi útvonal!!)



Ezen annyi látszik, hogy a néhány bevezető út miatt leterhelt az egész úthálózat. Erre építünk még egy nem épp olcsó nem bevezető utat -- ez lenne a megoldás?

 

 

nem, azon annyi látszik, hogy órási harántirányú forgalom van a budai hegyekben... helyi mellékutacskákon.

 

csak azért nem nagyobb, mert fullra vannak az ottani utacskák.

persze ezek tehermentesítésére elegendő lenne 1 főút is, csakhogy az előre látható, hogy AZONNAL bedugulna.

 

na, ezért kell oda 2x2-es út...

Előzmény: ghosty9 (21046)