Ami meglepett, az a két hosszú viadukt szélessége: ezeken a helyeken ugyanis gyakorlatilag alig egy méter szélességűre keskenyedik a leállósáv. Erre útszűkület tábla figyelmeztet. Kéretik nem pont itt lerobbanni!
ezen biztos jó sokat megspóroltak... :-))
(amúgy a kőröshegyin meg egyáltalán nincs leálló, igaz, ott télleg nagyon drágított volna...)
Ez volna a "komplex pihenőhellyé fejleszthető egyszerű pihenőhely".
mivel az OMV minnyá nekilát a komplexnek, felesleges lett volna 1-2 hónapra egyszerűt kiépíteni...
(csak azt nem értem, miért nem úgy ütemezték, hogy már most kész legyen a komplex?)
Az út egyébként jól autózható, nem ráz úgy, mint a Colas csoport által összetákolt M3->3. sz. főút közötti M0 szakasz, ahol jókat lehet bukkanni.
biztos belejöttek időközbe... (ezt is a kólás tákolta... :-)
A forgalom igencsak lézengett a pályán, találkoztam kb. egy-kettő személyautóval, és pár furgonnal.
csak nehogy ittis az M6-érdiszakasz jelenség lépjen fel: nem merik használni, mert asziszik fizetős.