szipusz2 Creative Commons License 2010.07.26 0 0 19047
"európai szintű a kereskedői hozzáállás idehaza is!" HA-HA-HA. Jó és felháborító ilyet olvasni... Jó, mert ilyenkor látom, hogy nem csak én vagyok túl érzékeny, amikor megpróbálnak, vagy sikerül is "nekik" átverni és felháborító, mert látom, hogy rajtam kívül millió ilyen eset lehet.
Én hasonlóképp jártam egy LG tv-vel, és már az Edigital kereskedelmi igazgatójával leveleztem teljesen normális kereskedő-panaszos stílusban. Majd amikor közölte, hogy ugyanolyanra nem tudják cserélni, mert nincs, várjak két hónapot, vagy fizessek rá egy jobbra, mondtam neki, hogy semmi gond, ugyanannyiért elviszem az egyel jobbat. Magamra vállalva az újabb - nem tervezett - szállítás és kényelmetlenség velejáróit. Erre mérhetetlen paraszt stílusban szó szerint elhajtott a picsába, mondván, hogy mit képzelek én... Pechére csak néhány km-re van a központjuk és kilátásba helyeztem, hogy, ha nem vált vissza normális stílusra, akkor menten kocsiba pattanok és megtárgyalhatjuk személyesen... Erre engedtek 10k-t a jobbikból. Szánalmas.

De ez már csak a vége volt... pl nem voltak hajlandóak visszaadni a pénzt, mert kártyával fizettem és az eladó! közölte, hogy arra csak visszautalni tud :). A legelején az LG szerviz hevesen bólogatott, hogy hoz házhoz egy új tv-t, mondtam semmi gond, előfordul az ilyen, várom. Erre 3 hét múlva hozott a csicska egy fecnit, hogy ez alapján levásárolhatom, ott, ahol vettem (edigital). Már itt elöntötte a szar az agyam, ugyanis nem ezt ígérte az LG. A kérdésemre, hogy mi van, ha Zalaegerszegről jöttem Budapestre anno a tv-ért, nem volt válasz...
És ezt kaptam 200k-ért :(

Ezer ilyet tudnék még mondani saját tapasztalatból.
Előzmény: Traubisoda ("u") (19045)