könyvmoly Creative Commons License 2010.07.19 0 0 1968
Szia!

Nekünk Graco Mirage babakocsink volt, és egyszer le is szedtem a huzatot kimosni, talán segíthetek :).

A rossz hír az, hogy tényleg csavarhúzóval kellett. A jó hír az, hogy egyáltalán nem volt bonyolult, bár egyik-másik csavar megindításához férfierő kellett, mert gyárilag jó erősen betekerték őket, de alapvetően le lehet szedni, visszatenni meg már teljesen egyedül is ment. Csak nagyon jól jegyezd meg, hogy mit hová :).

Viszont számíts rá, hogy a kimosás csak kézzel mehet, mert az összevarrt anyagon belül vannak műanyag lapok, amik nem biztos, hogy kibírják a mosógépet, pláne nem a centrifugát. Jó hír viszont, hogy a sok vizet, órákig csöpögést gond nélkül vette :)
A hordozó huzatát is mostam korábban, abban nem voltak ilyen erősítések, viszont ugyanabból az anyagból volt, mint a kocsié - na az simán bírta a mosógép, centrifuga menetet.


Na nézzük, mire emlékszem a szétszedésből:
Először a csomagtartó részt szedtük le, az még könnyű volt, talán valami jó erős patentok tartották. (Mondjuk túlzás, hogy könnyű, elég nehezen jártak...)
Utána a kupola: először ki kellett csavarni pár csavart fölül, hátul, amik az ülés hátát (inkább oldalát) fogják oda, meg egyben a kupola oldalát a tolókarhoz. Aztán ki lehetett csavarozni azt a vékony pálcát, ami a kupola felső hátsó szélét merevíti. Utána a kupolát nagyon előre hajtva, ki lehetett húzni az íves oldalát adó fémpálca végét a helyéről. Úgy képzeld el, mint egy kulcsot, amit csak a megfelelő irányban lehet kihúzni a zárból, de a kupola textilje nem engedi addig elfordítani, amíg oda van rögzítve hátul. Amint elszabadult a kupola, ki lehet belőle szedni a fémeket és moshatod is :)
Aztán az ülés: kb szedj ki minden csavart, ami textilhez ér :). Ha jól emlékszem, ami sajnos nem biztos, akkor ha kicsavarod az ülés textiljét tartó maradék csavarokat, akkor egyszerűen le lehet húzni a fémkeretről, először a lába részt, aztán a hátát.

Sorrendben a csomagtartó és a kupola szerintem fordítva is mehet, ahogy kényelmesebbnek találod :)
Merevítő műanyag lapok úgy emlékszem a csomagtartóban voltak, meg az ülés alsó és hátsó részén.

Azt nem tudom, számít-e neked, de azért leírom, hogy szétszedés közben rájöttem, ha összeszereléskor az ülés oldalsó textilháromszögét, amit egy-egy csavar tart a két oldalon, kicsit odébbcsavaroznám, akkor majdnem, vagy akár teljesen lefektethető lesz az ülés, nem csak 150°-ig. (Vagyis a csavar a fémben ugyanott marad, csak a textilt fúrja át máshol.)


Az összeszerelés már tök simán ment, ülés-kupola-csomagtartó sorrendben. Remélem hasznát veszed a leírásnak, ennyire emlékszem...

Üdv: Könyvmoly
Előzmény: dhetvenegy (1967)