Quattroman Creative Commons License 2010.07.05 0 0 3802
nem a váltóval lesz a gond hanem a kuplung nem emel ki,
ez még ha tiptronic-nak is hívják nem automata, hanem egy robotizált szekvencionális váltó, amin mindent elektromotorok működtetnek és szenzorok ellenőrzik a működésüket.
bármilyen kis kontakt hiba is okozhat problémákat.
amit meg tudsz csinálni magad is,
1, a váltó alján van egy pisztolytáska formájú fémdoboz. ez a kuplungmotor,
3db T8 fejű M6 csavar rögzíti, ezeket meglazítva tudod állítani a holtjátékát.
Próbáld annyira nekitolni a kiemelővillának hogy ne feszítse, de ne is legyen holtjáték.
2, nem tudom mennyi km-t futott a kocsi de 40e-ként kellene a váltóolajat cserélni.
Ez ill a lerakodott kopadék, is okozhatja az akadozást, amitől a kapcsolómotor nagyobb áramfelvételt igényel, ezt észlelve a motorelektronika tilt....
ilyenkor viszont kitesz a kijelzőre 3 ví,zszintes vonalat hibaüzenetként.
1,5 l 75W90 NEM AUTOMATA váltóolaj kell bele, Pl; Castrol TAFX meghálálja.....
Előzmény: MSK813 (3801)