jaglover2 Creative Commons License 2010.06.29 0 0 231
Szia,

Tipushibák:

- a nem xenon lámpa fénye gyenge
- a 4x4 osztómű alulméretezet, ha tönkremegy bontóból 150-200eFt, de az is bármikor tönkremehet, csapágy felújítókészletet lehet hozzá venni, fogaskerekeket nem
- a V6-os benzinesben is van kettős tömegű lendkerék...
- az automata váltója gyenge, könnyen tönkremegy
- központi zár (ajtó kilincs) akadozik melegben: lehet rajta állítani, de macerás, le kell venni a burkolatot
- kardán tengely csere volt nálam (kb 150eFt az anyag)

Mindezek alapján szerintem a jó választás manuális váltós, xenon lámpás. A sima első kerekes kisebb verziók nem mennek úgy, de olcsóbb a fenntartás, a nagy benzinesek nagyon jók szerintem, de ott több a hibalehetőség a 4x4+kardán miatt. Ha olcsón akarod megúszni, akkor 2.0V6, vagy 2.0d de akkor oda a sportos "élmény".

Nekem egy 3.0V6 manuális 4x4 xenon van (a váltóra és a lámpásra vigyáztam vásárláskor :)), de már megvolt a kardán csere és éppen az osztóművét fogom szétszedni a napokban... hozzáteszem 9 éves autónál ennyi előfordul, bármilyen márkánál.

ha még nem vettél semmit, akkor sok sikert és jól nézd meg, a használt autó lutri.
Előzmény: szalah (227)