Jenci S
2010.06.18
|
|
0 0
topiknyitó
|
Az eset a SONORO Kft. üzletében a biatorbágyi OUTLET-ben történt. Javaslom, mindenki messzire kerülje el a helyet! Valószínűleg rutinból tagadják meg a garanciális kötelezettségeiket, az eladók azonnal, érvelés nélkül "szakértői" viszgálatot indítottak, ami három hétig tartott és a leírásban szereplő eredménnyel zárult. Nem értem, miért jó ez a cégnek? Eddig három GEOX-a volt a kislányomnak (igaz ausztriában vásároltuk), egyik sem produkálta a "szokatlan járás" miatti hibát. Tehát számomra világos, hogy az új darab a hibás. Nyilván ezután nem veszünk sem mi, sem azok, akiknek elmondjuk a sztorit, GEOX-ot. Természetesen volt panszkönyv és a fogyasztóvédelemhez is fordulunk, valamint a GEOX cégvezetése is értesül a történtekről. A legfontosabb azonban az, hogy más ne kerüljön ilyen helyzetbe! |
|