r_tamas Creative Commons License 2010.05.24 0 0 118

Ne felejtsük el, hogy a '80-as évekhez képest egy új északi híddal is gazdagodtunk!

Igen ez igaz, de ettől még megmaradt az autóforgalom nagy része, legfeljebb a szentendre felől érkezők nem jönnek az Á.Hídra. A napi dolgozók és a környékenélőknek ez nem jelent semmit mert az nagy kerülő.
A kamionok mondjuk látványosan eltüntek a hung. körútról, mondjuk nem is baj.

Szintén vegyük számításba a tervezendő 5-ös metró szigeti állomás kiépítésének költségét! Nos, ezeket mérlegelve, valamint a Margitsziget "busztalanításának" a lehetősége,

5-ös metróval még ne számolj mert az nagyon messze lesz még kész. 5-ös metró több X éven belül nem lesz, mert ugye még a készülő 4-es metró sincs kész, és a többszörös töbletköltségek a "maradék" pénzt is elszívja a várostól. Ez eleve nagy pénzügyi terhet nyom a városa még x évig. A busz/HÉV/troli/villamospark is hamarosan (7-10éven belül) cserére szorúl, ami megint egy nagy költség ...stb

Ha majd kész lesz az 5-ös metró  ( 2030 :D ) akkor majd temészetesen nem kell

busz a szigetre.

Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (114)