* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.24 0 0 116
Szép elékpzelés lenne. De ha "visszanyitnánk" a "betemetett" aluljárót, ahhot megint szélesíteni kellene a hídat, mert ugye a 2x3 forgalmi sávból nem lehet elvenni egyet se. Gondoljunk bele, hogy ha a hídon koccanás van, akkor már (minimum) 1 sáv foglalt és a sor a Hungária felüljáróig tart.
Régen mások voltak a forgalmi viszonyok, akkor még lehetett "kacskaringózni" a híd közepén, ahogy a felvételen is látható.
Ma amikor nem 70-nel száguldoznak a hídon..., igen komoly eseteket idéz elő.
Szóval villamosnak megállót építeni a Margitszigetnél - újabb hídbővítése nélkül - nem megoldható forgalomtechnikai szempontból. Így esély sincs arra, hogy az aluljárót megnyissuk. A zebra létrehozása is forgalomlassításhoz vezet.

Az északi hídnak akkor van igazán eredményes értelme, ha az M0-ás eljut a 10-es útig. Ha egyszer valamikor végre körbeér a nullás, valamint megépül az Aquincum-híd akkor már "háváj" van! De addig? Addig, csak álom... :)
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (114)