tzuiop Creative Commons License 2010.05.22 0 0 2405
Segítsetek!

Mobil internetem van.
1. Május 14-én értesítettek sms-ben, hogy május elsejétől megszűnt a korlátlan opcióm!

2. Május tizenvalahanyadikán, kaptam meg a május 8-i sms-üket, amiben tájékoztatnak, hogy 5 Gb netet elhasználtam!
Gondoltam majd figyelek nagyon 15-16-a körül, hogy nehogy túllépjem a 10Gb-ot.

3.Május 21 pénteken kaptam meg a 17-i sms-üket, hogy hétfőn( 17-én) este túlléptem a 10 GB-ot!!!

4.A legnagyobb szivatás az hogy a 10 GB netemért kérnek 5000 ft körül, viszont ha túllépem a 10 Gigás korlátot, akkor 1 gigánként 10.000 ft-ot szednek!!!!!!!

Bementem panaszkodni, hogy amiért nem tudhatom meg időben a túllépést, ezért kb 20-30.000 ft pluszt kell fizetnem!!!!
5. Elhajtottak, hogy úgysem tudok semmit tenni, hiába megyek a fogyasztóvédelemhez, mert benne van a szerződésben és az sms-ük is csak tájékoztató jellegű.

6. A legszebb, hogy az sms küldés időpontját is kiírja a gépem, csak éppen 4 napig nem érkezik meg! Ui. minden nap többször is megnéztem az sms-eimet, hogy vajon kaptam-e figyelmeztetést!

Most mit tehetek?