"A Ford a héten jelentette be, hogy leállítják egy teljesen elektromos hétszemélyes SUV fejlesztését, mivel meglátásuk szerint egy tisztán elektromos modell nem lenne képes egy éven belül nyereséget elérni a kínai gyártók által támasztott kemény verseny miatt."
Ide jutottunk. Kína diktálja a tempót.
Mostmár csak a brüszelidiótáknak kellene belátni, hogy az elektromos átállás erőltetése zsákutca, csőd
Milyen szerencse, hogy itt nem dél-koreai, hanem kínai akkugyárak vannak!
Wic es az o (i)gazmondásai.
Nalunk éppen a KOREAI gyárat kellett volna bírósági ítélet után is bezárni ahol mar kaptak mérgezést is magyarok... De az Wic-et nem zavarja, hiszen az Orbán kormány engedi tovább
Neodymium is primarily mined as part of a conglomerate with other rare earth elements in the monazite and bastnaesite mineral deposits. Historically, a single mine in California produced most of the world’s rare earth minerals, but since the early 90s, China has become the world’s primary source.
At its peak in 2011, China supplied over 95% of all the REEs.
Today China supplies 70% of the world’s REEs, with new mines in Australia and a reopened U.S. mine contributing. Mining and processing rare earths has caused extensive environmental pollution in China.
Ez így persze hülyeség mert az EU-nak és az USA-nak olcsóbb megvenni kínától mint kinyerni a földből itt.
aham.
Pont erről beszéltünk pár sorral lentebb.
Ha az USA 100% védővámot vezet be a kínai elektromos autókra, akkor Kína szerinted ugyanannyiért fogja adni az USA-nak a ritkafémeket, vagy árat emel, esetleg beint?