Van egy HP DeskJet 2620 nyomtatóm, ami pár napja a "Nyitva a nyomtató ajtaja" hibaüzenetet írja ki, ha nyomtatni akarok, és nem hajlandó nyomtatni... Természetesen SEMMILYEN ajtó nincs nyitva, a "patronos ajtó" sem... A HP Smart nevű alkalmazással szkennelni sem tudok, ugyanis azt írja ki, hogy nem kompatibilis a nyomtató szkennere a programmal... Ja meg még azt is kiírja / kiírta, hogy nem tudja / tudta beolvasni a nyomtató információit...
Valakinek esetleg van valami ötlete? Ez vajon szoftveres vagy hardveres hiba lehet?
Csak most írok, mert eddig nem nagyon volt erre időm, de azóta (nem sokkal a "megjavulás" óta) megint nem jó a nyomtató, nem nyomtat... Most már a driver újratelepítés sem segít, és nem azt a hibát írja ki, hogy "Nyitva a nyomtató ajtaja", hanem csak hogy nem tudta kinyomtatni a dokumentumot... Az érdekes viszont az, hogy még szerintem tud kommunikálni a számítógéppel, mert tesztoldalt tudok vele nyomtatni a gépre telepített nyomtatószoftverrel... Viszont semmilyen más dokumentumot nem hajlandó már kinyomtatni...
Szóval lehet, hogy mégis csak új nyomtató vásárlás lesz?
Ha így sem oké, akkor USB kábel; kipróbálni egy másik USB aljzattal… de, szokott még segíteni a beragadt hibaüzenetek törlése: Eszközök és nyomtatók - Nyomtatásra váró dokumentumok törlése; szóval ne add fel!:-)
Van egy HP DeskJet 2620 nyomtatóm, ami pár napja a "Nyitva a nyomtató ajtaja" hibaüzenetet írja ki, ha nyomtatni akarok, és nem hajlandó nyomtatni... Természetesen SEMMILYEN ajtó nincs nyitva, a "patronos ajtó" sem... A HP Smart nevű alkalmazással szkennelni sem tudok, ugyanis azt írja ki, hogy nem kompatibilis a nyomtató szkennere a programmal... Ja meg még azt is kiírja / kiírta, hogy nem tudja / tudta beolvasni a nyomtató információit...
Valakinek esetleg van valami ötlete? Ez vajon szoftveres vagy hardveres hiba lehet?