"A Kecskeméti Közlekedési Központ Kft. a városközponti rendezvényekhez igazodóan éjszakai autóbuszjáratokat állít forgalomba próba jelleggel 2025. július 1. és augusztus 31. közötti időszakban, péntekről szombatra és szombatról vasárnapra virradó éjszaka a Széchenyi térről 23:30 és 0:30 órai indulási időpontokkal az alábbi autóbuszvonalakon:
905 Széchenyi tér - Széchenyiváros - Hetényegyháza,
910 Széchenyi tér - Petőfiváros - Homokbánya Kollégium - Kadafalva - Izsáki út - Széchenyi tér,
950 Széchenyi tér - Műkertváros - Rendőrfalu - Izsáki út - Széchenyi tér,
973 Széchenyi tér - Hunyadiváros - Katonatelep - Széchenyi tér,
980 Széchenyi tér - Miklovicsfalu
960 Margaréta Otthon - Széchenyi tér - Repülőtér útvonalon (a Margaréta Otthon megállóhelyről 23:20 és 0:20 órakor indul autóbuszjárat)"
Júniusi közgyűlésre készült helyi közlekedésről készített beszámoló, mely olyan 85%-ban történelmi visszatekintést tartalmaz, néhány aktuális számsor azért kinyerhető belőle...persze a tanulóbérlet tavaly április 100 Ft/hó-sításával véletlenül az "utasszámok" is 37%-al növekedtek az előző (2023) évhez képest, és semmi kapacitás probléma nincsen a csúcsidőben :) :)
Az rendben :), de az osztott/csúcsidős fordákra reagáltam ezzel, hogy már ezt látom jellemzőbb foglalkoztatási módnak a csuklósok körében. Van persze kint hétvégén is, de inkább a szólók dolgoznak.
Az utóbbi időkben a csuklósok többsége már hétvégente nem közlekedett, inkább csak a szólók futottak. Esetleg még a Daimleres helyi járatokon lehet csuklósokkal találkozni, oda még esélyesek lehetnek ezek a buszok is, de ott is inkább csak munkanap.