Keresés

Részletes keresés

Ikarus415fan Creative Commons License 2024.04.17 0 0 97

És remélem nem 500-as lesz a számozása

Előzmény: KPY670 (96)
KPY670 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 96

 

Remélem a számozása nem 600-as lesz.

zajoslajos__ Creative Commons License 2024.04.07 0 0 95

https://metrodreamin.com/view/bG5BNEQxM2VDTmVpdTBPT3pzem1YdldFMkJtMnwyMg%3D%3D

 

 

 

Itt készítünk egy térképet, amihez mindenkinek az ötleteit, véleményét, javaslatait várjuk a helyi buszközlekedést illetően. Az első cél a megállók logikusabb megnevezése adott esetben áthelyezése majd ha ez megvan jönne a vonalak kialakításának terve. A térkép alatti leírásban (linkre kattintva) vannak még infók. Előre is köszönünk minden segítséget, véleményt ezzel kapcsolatban. Kérdéseket is szívesen megválaszolunk ha vannak. Lényegében egy kis közvélemény kutatás volna az egész. Előre is köszi mindent!

KPY670 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 94

Mi ma 633-al mentünk 4/A-t.

Előzmény: LSU 106 (93)
LSU 106 Creative Commons License 2024.03.28 0 1 93

+ még néhány Mercedes:

Előzmény: LSU 106 (92)
LSU 106 Creative Commons License 2024.03.28 0 2 92
Előzmény: KPY670 (89)
KPY670 Creative Commons License 2024.03.26 0 2 91

640 feltámadt!! Jelenleg 621 helyén kint van Hetényben.

És 626 is elkészült!

Peraltada Creative Commons License 2024.03.26 0 2 90

A KeKo kiírta a tendert 2 db hidrogénbusz beszerzésére. 

KPY670 Creative Commons License 2024.03.05 0 2 89

Hidrogén busz mai napon forgalomba állt. AE HU-962 13-as fordán dolgozik.

Ikarus415fan Creative Commons License 2024.02.16 0 1 88
KPY670 Creative Commons License 2024.02.09 0 1 87

KPY670 Creative Commons License 2024.02.05 0 3 86

620 végre elkészült, de 621 még mindig bent dolgozik. 626 helyett meg 623 van Hetényben!

1 kép máról.

KPY670 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 85

16:00 15_Kecskemét - Hetényegyháza 16:30

MOD-621 -> MOD-635 -> RWA-519. 🙂 Kellemes kis tömegnyomor lesz nem soká itt.

zajoslajos__ Creative Commons License 2024.01.06 0 1 84

Hatalmas fejlesztés. Ehhez már csak az hiányzik - a MÁV részéről - hogy legyen is vonat amin ezt igénybe lehet venni. Napi 2 vonat áll meg Katonatelepen, mindkettő hajnalban. Ha reggel és délután egyaránt el lehetne jutni Katonatwlepről vonattal a központba ezzel a bérlettel akkor lenne is kihasználtsága. (pl.: Katonatelep - Kecskemét - Felsőméntelek személyvonat, munkanapokon reggel és délután fél óránként...) Nem mondom, hogy ez rossz lépés volt, ez egy jó kezdet de könyörgöm mikor lesz ebben a városban egyszer színvonalas közlekedés. Nem csak tömegközlekedés: autós, gyalogos és kerékpáros egyaránt. Ami most van az ahogy van röhejes, az új Izsáki úti infrastruktúrával és az úthálózat javával együtt... De ez már más topikba való téma

Előzmény: KPY670 (83)
KPY670 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 83

https://keko.hu/aktualis/kibovult-a-helyi-dijszabassal-is-igenybe-veheto-vasuti-szemelyszallitasi-szolgaltatasok-terulete


Kmét - Felsőlajos

Kmét - Katonatelep

vasútvonalak helyi bérlettel is igénybe vehetők.

KPY670 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 82

4:30-as járatot STD-393 csinálja.

zajoslajos__ Creative Commons License 2023.08.22 0 0 81

Igen az egyeztetés nem egy rossz dolog, kicsiben megtörtént, nagyon kicsiben. Azért jutottunk a megállóhelyes megoldásra alközpont helyett. Mivel az egész kiskörút - az összes megállójával ahol a Városközpont kiírás van - egy sűrű fonódó lenne, a főtér különbőző részein le lehetne szállni így egységesen eloszlatva az utasokat. Aki a postához megy az leszállhat az új Kálvin tér megállóhelyen (Mai posta megálló csak kicsit rendbeszedve) stbstb. Így nem egy megállót terhelünk le hanem szétosztjuk a körúton az egészet. Mellesleg szimpatikus az a vonal hálózat de lehet kedvezőbb minél kevesebb és hosszabb vonalat üzemeltetni a jobb kihasználtság érdekében. Persze a betétjáratokra szükség van de lehetne összevonni még dolgokat.

 

.

Előzmény: Ikarus415fan (80)
Ikarus415fan Creative Commons License 2023.08.22 0 0 80

Egy új hálózat kialakítása előtt egy társadalmi egyeztetés lefolytatása. 

A Széchenyi tér mint csomópont érdemes megtartani mert aki bejön a városba ügyet intézni az úgyis a Széchenyi téren száll le. Pár viszonylatot megtartottam eredeti formájában és Én az alábbi vonahálózatot gondoltam:

1 Vasútállomás - Homokbánya Kollégium - Kadafalva, Mókus utca
1A Vasútállomás - Homokbánya Kollégium
1B Vasútállomás - Széchenyi tér - Vasútállomás
1D Homokbánya Kollégium - Daimler I. kapu
1E Vasútállomás - Homokbánya Kollégium (expressz)
2 Széchenyi tér - Gokart Stadion - Széchenyi tér
2A Széchenyi tér - Gokart Stadion - Széchenyi tér (sűritő)
2D Vasútállomás - Széchenyi tér - Daimler I. kapu
2S Vasútállomás - Széchenyi tér - SMP
3 Széchenyi tér - Műkertváros - Széchenyiváros - Széchenyi tér
3A Széchenyi tér - Műkertváros - Széchenyi tér
3B Széchenyi tér - Széchenyiváros - Széchenyi tér
3Y Vasútállomás - Műkertváros - Vasútállomás
4 Margaréta Otthon - Phoenix Mecano - Repülőtér
4A Széchenyi tér - (<-- Phoenix Mecano) - Kisfái
4B Vasútállomás - Borbás
4C Széchenyi tér - Phoenix Mecano
5 Széchenyi tér - Máriaváros, vasútállomás - Széchenyi tér
6 Széchenyi tér - Szeleifalu - Széchenyi tér
6Y Széchenyi tér - Kiskőrösi úti lovasiskola - Széchenyi tér
7C Vasútállomás - Déli iparterület - Vasútállomás
8 Vasútállomás - Helvécia, községháza
8A Vasútállomás - Helvécia, Szabó Sándor telep, Wéber Ede utca
9 Széchenyi tér - Talfája köz - Széchenyi tér
11 Széchenyi tér - Petőfiváros - Kadafalvi út
11E Széchenyi tér - Csalánosi út - Auchan Áruház (expressz)
12 Margaréta Otthon - Köztemető I. kapu - Margaréta Otthon
12D Vasútállomás - Hunyadiváros - Daimler I. kapu
13 Széchenyi tér - Knorr-Bremse (- Daimler I. kapu)
14 Széchenyi tér - Margaréta Otthon - Károly Róbert krt. - Tesco
14A Széchenyi tér - Margaréta Otthon (ünnepnapokon)
14D Margaréta Otthon - Daimler I. kapu
15 Vasútállomás - Hetényegyháza
15Y Vasútállomás - Miklóstelep aut. ford.
15D Hetényegyháza - Daimler I. kapu
16 Széchenyi tér - Miklovicsfalu
17 Vasútállomás - Ballószög aut. ford.
17A Vasútállomás - Széchenyi tér - Kadafalva, Mókus utca
20 Széchenyi tér - Margaréta Otthon - Auchan Áruház
21 Vasútállomás - Széchenyiváros - Árpádváros - Vasútállomás
21B Vasútállomás - Árpádváros - Széchenyiváros - Vasútállomás
21D Vasútállomás - Daimler I. kapu (expressz)
22 Vasútállomás - Széchenyiváros - Vasútállomás
23 Széchenyi tér - Vasútállomás - Katonatelep - Vasútállomás - Széchenyi tér
23Y Széchenyi tér - Hunyadiváros - Széchenyi tér
24 Homokbánya Kollégium - Csalánosi út- Széchenyi tér
27 Margaréta Otthon - Széchenyi tér - METRO (expressz)
29 Széchenyi tér - Hetényegyháza
29A Hetényegyháza, ABC - Széchenyi tér (iskolai sűrítő)
30 Vasútállomás - Felsőméntelek aut. ford.
31 Margaréta Otthon - Máriahegy (Széles köz) - TESCO
32 Vasútállomás - Matkó aut. ford.
33 Vasútállomás - 5-ös föút - Budai úti iskola
35 Széchenyi tér - Széchenyiváros - Gyermekligeti iskola
178 Vasútállomás - Kadafalva, Beretvás köz 278. - Helvécia, községháza
178Y Ballószög aut. ford. - Helvécia kh. - Daimler I. kapu

Előzmény: zajoslajos__ (79)
zajoslajos__ Creative Commons License 2023.08.22 0 0 79

Az expressz nem egy rossz ötlet, de van -e értelme még 2 viszonylatot létrehozni a jelenlegi sok össze-vissza közé? Legjobbnak azt tartom ha a jelenlegi szisztémát ahogy van lesöpörjük az asztalról és egy új rendszert állítunk fel. Terveink szerint 40 viszonylatból megoldható az egész város közlekedése, sőt még Helvécia, Méntelek, Ballószög, Szarkás tanya, Parasztfőiskola bevonása is a helyi közlekedésbe, mindezt 40 viszonylatból. Ha kevesebb viszonylatot üzemeltetünk, de azok jól ki vannak találva, ugyanannyi autóbuszból sűrűbb menetrend biztosítható, nagyobb hálózaton.

 

A Széchenyi térről pedig még pár szót:

Saját tapasztalataink szerint nem egy túl jól működő alközpont a túlterheltsége miatt az utóbbi időben. Sokkal kisebb kapacitásra építették, ezért a buszokat csak lassítja lényegében, menetrendben 2-3 perccel gyorsabbak lehetnének a buszok ha a Széchenyi téren az Északi térfalnál található parkoló - melynek teljesen olyan a kialakítása mint egy buszmegálló - tényleg megállóhelynek használnánk akkor egy 3 kocsiállásos megállót kapunk ahol azok a buszok tudnak megállni amik nem végállomásoznának a téren. Még így is túl lenne terhelve a tér szóval kifejezetten okos ötletnek tartanám a buszok nagy részének végállomását a vasúthoz áthelyezni, így integrálva mégjobban a vasúti és helyi tömegközlekedést. Egy pár rövidebb betétjárat végállomásaként megmaradhat a tér de mai központi funkcióját a Noszlopy park vehetné át - így megkönnyítve az átszállásokat is távolsági autóbuszra, vonatra stb ahogy azt pár sorral odébb említettem.

Az én verziómban teljesen elveszti a mai funkcióját mivel csak 2 járatnak lenne végállomása, az a 2 pedig egy-egy ritkább viszonylat, azt a napi pár indulását a megállóhelyről is le lehet bonyolítani.

 

 

A tervezett hálózat:

 

1

Noszlopy park - Egyetem - Kadafalva - Ballószög

1Y

Noszlopy park - Egyetem - Homokbánya

10

Helvécia - Szabó S. ltp. - Szeleifalu - SMP - Knorr-Bremse - Fuvar utca - Daimler l. kapu

11

Ballószög - Kadafalva - Homokbánya - Szeleifalu - SMP - Knorr-Bremse - Fuvar utca - Daimler l. kapu




2

Katonatelep - Noszlopy park - Kiskőrösi út - Helvécia

2A

Katonatelep - Tinódi utca - Bem utca - Városközpont - Target Center áruház

12

Noszlopy park - Nyugati ipartelep - Szeleifalu - Szabó Sándor ltp. - Helvécia

20

Noszlopy park - Szeleifalu - Noszlopy park

22

Serleg utca - Műkertváros - Vízmű - Ipar utca - Nissin Foods - AXON - Daimler l. kapu




3

Miklovicsfalu - Városközpont - Vásártér

13

Noszlopy park - Vásártér - Noszlopy park

23

Noszlopy park - Halasi út - Matkó

53K

Noszlopy park - Budai kapu - Kórház - Árpád krt. - Adóhivatal - Noszlopy park




4

Törekvés ltp. - Tesco - Városközpont - Noszlopy park

14

Noszlopy park - Mezei u. - VER-BAU - Knorr-Bremse - Fuvar utca

24

Noszlopy park - Mezei u. - Lőtér - Ipar utca - Nissin Foods - AXON

34

Noszlopy park - Vásártér - SMP

40

Noszlopy park - Mezei u. - Agrikon - Daimler l. kapu

40Y

Noszlopy park - Mezei u. - Agrikon - Daimler lV. kapu




5

Margaréta Otthon - Városközpont - Műkertváros

5Y

Margaréta Otthon - Noszlopy park - Serleg utca

15

Kadafalva - Auchan áruház - Petőfiváros - Egyetem - Fürdő - Kórház - Miklovicsfalu

25

Noszlopy park - Szolnoki út - Műkertváros

35H

Vásártér - Árpád krt. - Ipoly utca - Fürdő - Kórház - Margaréta Otthon - Károly R. krt. - Kórház - Fürdő - Ipoly utca - Árpád krt. - Vásártér

45

Margaréta Otthon - Városközpont - Mezei u. - Lőtér - Daimler l. kapu

50E

Margaréta Otthon - Városközpont - Egyetem - Szeleifalu - Halasi út - Városközpont - Noszlopy park - Margaréta Otthon




6

Méntelek - Városközpont - Noszlopy park

16

Máriahegy - Nyíri út - Noszlopy park

26

Széchenyi tér - Czollner tér - Kecskemét alsó vá. - Lőtér - Műkertváros - Serleg utca




7

Fenyő utca - Kórház - Noszlopy park - Repülőtér

17

Noszlopy park - Egyetem - Miklós Gyula utca - Egyetem - Noszlopy park

17A

Miklóstelep - Egyetem - Noszlopy park

27

Fenyő utca - Szeleifalu - Knorr-Bremse - Daimler l. kapu




8

Máriaváros vá. - Városközpont - Bem u. - Serleg u.

18

Noszlopy park - Honvéd kórház - Máriaváros - Honvéd kórház - Noszlopy park

18A

Noszlopy park - Honvéd kórház - Aradi Vértanúk tere - Noszlopy park




9

Szarkás - Petőfiváros - Egyetem - Noszlopy park - Serleg utca

9A

Auchan áruház - Petőfiváros - Egyetem - Noszlopy park

19

Széchenyi tér - Noszlopy park - Szolnoki út - Borbás - Kisfái

29

Széchenyi tér - Noszlopy park - Adóhivatal - Műkertváros - Parasztfőiskola

Sok az átnevezett megálló, végállomás. Kis magyarázat hozzájuk:

Noszlopy park - míg nincs intermodális csomópont addig az állomás előtti megállók

Tinódi utca - most Hunyadi ABC

Serleg utca - A Serleg utcában kialakított új "alközpont" - 3 kocsiállásos megállóhely - 1 irányba

Vásártér - most Gokart Stadion

Máriahegy - a Nyíri út végén található körforgalomnál, új megálló

Fenyő utca - most Hetényegyháza, autóbusz forduló

Mondjátok el nyugodtan a véleményetek :)

Előzmény: Ikarus415fan (78)
Ikarus415fan Creative Commons License 2023.08.22 0 0 78

Először a 7-7C járatok útvonalát kellene egységesíteni mert amennyi járat annyiféle útvonalon közlekednek. Kecskeméten is be lehetne vezetni az expressz járatokat pl.: 1E, 11E. Az 1E a Vasútállomástól indulna, megállna a Piaristák terén, a Katona Gimnáziumnál, a GAMF-nál ezután a Vízmű utca-Csalánosi út útvonalon érné el a Kadafalvi út megállót, ahol megállna, a másik végállomás Homokbánya Kollégium lenne. A 11E a Széchenyi térről indulna megállna a Piaristák terén, a Katona Gimnáziumnál, a GAMF-nál ezután a Vízmű utca Csalánosi út útvonalon érné el a Kadafalvi út megállót, ahol megállna, a másik végállomás az Auchan Áruház lenne. Ezek hétköznap, csúcsidőben közlekednének. 

 

Előzmény: zajoslajos__ (77)
zajoslajos__ Creative Commons License 2023.08.22 0 0 77

Van egy olyan érzésem, hogy a KeKo igazából nem igazán fog bármit változtatni. Inkább a világ végéig variálják, toldozgatják foltozgatják a jól megszokott hálózatot. Szerény véleményem szerint egy teljesen újra volna szükség (ahogy azt már párszor közzé is tettem itt) A jelenlegiben én nagy jövőt nem látok, főleg ha olyan hülye indokokkal nem egyszerűsítjük a hálózatot, hogy: "Ha a 11A busz Kadafalváig közlekedne túl sok lenne a menetideje és késne." Vegyük példának a 12-es teljes menetidejét :)) 1-2 percet szokott csak késni

Előzmény: KPY670 (76)
KPY670 Creative Commons License 2023.08.21 -1 0 76

Egyre átláthatatlanabb lesz a helyi járat én úgy érzem.

Előzmény: Ikarus415fan (75)
Ikarus415fan Creative Commons License 2023.08.21 0 0 75
LSU 106 Creative Commons License 2023.08.09 0 5 74

Vasútállomás:

MOD-625

 

RWA-501

 

RWA-527

 

Noszlopy park:

RWA-533

 

Kiskőrösi út:

RWA-514

KPY670 Creative Commons License 2023.08.08 0 4 73

Szeptembertől ilyen se lesz már valószínűleg, 29-es Miklóstelepi betéréssel.

zajoslajos__ Creative Commons License 2023.06.20 0 0 72

"Ha a vasútállomásig közlekedne a 601-es, túl hosszú lenne a vonal, több késést szedhetne össze" Szerintem nem azon az 5 percen múlik míg onnan át ér a Széchenyi térre... Mellesleg tegnap volt szerencsém utazni a 601-el és mivel minden az Arborétum felé a körútra van terelve, ahol amúgy is dugó szokott lenni most mégjobban az van. Ígyis úgyis késik délutáni csúcsban, szerintem ez nem kifogás arra, hogy ne a vasútról induljon.

Előzmény: KPY670 (71)
KPY670 Creative Commons License 2023.06.14 0 0 71

Ehhez nem fűznék semmit szerintem.🙂

zajoslajos__ Creative Commons License 2023.05.25 0 0 70

Válaszolva a kérdésedre kedves archlinux, a széchenyi térről is egyszerre indul egy rakás busz majd utána vagy egy szünet. Én sem látom az értelmét ugyanis ezeknek a járatokbak általában van egy közös szakasza (pl.: 1 és 15 aztán ottvan még a 29 meg a 14 esetleg a 20-as) ha nem egyszerre indulnának, hanem 5-10p különbséggel akkor a közös szakaszon egy sűrűbb követés lehetne ami nem lenne feltétlen rossz. De ahogy látom a KeKo nem tervez nagyon fejlődni, vagy igen is elég lassan megy neki. Az én szememben már a grafikai munkánál elbukik a cég...

Előzmény: archlinux (69)
archlinux Creative Commons License 2023.05.22 0 0 69

Sziasztok!

 

Én nem nagyon ismerem a teljes vonalhálózatot, csak a vasútállomás és a GAMF között szoktam utazni heti egyszer. Az lenne a kérdésem, hogy van valami különleges oka annak, hogy a GAMF-vasútállomás irányban a 15-ös és az 1-es busz gyakorlatilag egyszerre megy? Ez olyankor nem zavaró, amikor nagyobb a sűrűség, de pl. a GAMF-ról este fél 7 körül van így egy fél órás lyuk, utána meg két busz jön egyszerre. (A múltkor így csak a vonat késése miatt értem el a szegedi IC-t.)

obb 1014 fans Creative Commons License 2023.05.18 0 2 68

Sziasztok

 

Erről a két buszról tud valaki valamit? 

 

http://phototrans.eu/15,528162,10067.html

 

http://phototrans.eu/15,528163,10067.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!