Keresés

Részletes keresés

ctvi Creative Commons License 2021.01.03 0 0 5

https://www.telenet.hu/hasznos-tan%C3%A1csok/hogyan-lehet-egyszer%C5%B1en-%C3%A9s-gyorsan-t%C3%BAlesni-a-sz%C3%A1mhordoz%C3%A1son.html

 

Ha esetleg ez segít.....

Az egész eljárás menetét írja le. Egyébként a Vodafone szerintem meg fogja tudni ezt oldani, de lehet, hogy eltelik addig egy kis idő. Ilyenbe én is belefutottam, de akkor is viszonylag hamar megoldották.

Egyébként sajnos bármely szolgáltatónál bele lehet futni ilyenben.

pimre Creative Commons License 2020.12.30 -1 1 4

A Vodafone mint cég ilyen. Szerencsés vagy, hogy fel tudtad hívni őket. Nekem 40 perc után vették fel két alkalommal is.

És hiába az internetes regisztráció, az ügyek egy részét csak személyesen teszik lehetővé. 

Előzmény: jocóimi (-)
othiss Creative Commons License 2020.12.30 0 0 3

A baj az, hogy az ügyintéző képzetlen...-majd belejössz, ülj a pulthoz, azán segítek....

 

De nem segít, mert az ügyintéző nem is tudja mit kellene tennie. Sajnos észrevenni, hogy érti-e(átlátja-e) az ügyintéző a folyamatot...

 

 

Előzmény: jocóimi (-)
schlumberger Creative Commons License 2020.12.29 0 1 2

Amikor az alkalmazottak már csak rutinból dolgoznak, és nem látják az ügyfélkód mögött a janibácsit.

Előzmény: schlumberger (1)
schlumberger Creative Commons License 2020.12.29 0 1 1

Ez a cég is túlnőtte magát.

bakibaby Creative Commons License 2020.12.29 0 0 0

V0daf0ne.

Előzmény: jocóimi (-)
jocóimi Creative Commons License 2020.12.29 0 1 topiknyitó

Átverés a Vodafone részéről!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!