Ami az idegesítésfaktort illeti: nem látok különbséget a múlt és a jelen között. Ma legalább sokkal nagyobb a vadászmező - ha már valakinek a reklámgyűjtés a hobbija/szakmája.
Ugord át. Egy a sok tolakodó, időrabló, kéretlen reklám közül. A lényeg a videó, ami abból a korból való, amikor a reklámoknak külön műsorblokkban megvolt a helye, és szívesen néztem, mert érdekes és informatív volt.
Szerintetek a mai reklámok kiötlői és mindenhová berakói nem gondolnak arra, hogy megcsömörlenek ettől a sok hülyeségtől az emberek? Nem öngól ez vajon? Mi van, ha megutálják emiatt ezeket a termékeket az emberek? Vagy mi, nézők már nem is számítunk, hanem csak ész nélkül hírdetnek egymás ledöngölésére, "ha te is, akkor én is" alapon?
És igazat is ad0k neked, legalábbis abban, h0gy a reklám0k már jó ideje "elp0fátlan0dtak", t0lak0dók és ind0k0latlan f0gyasztásra ingerlik az erre vevő buta, k0nzumidióta embereket.
Egy letűnt k0r emlékei, amik0r még 0lyasmiket reklám0ztak (vagy inkább hírt adtak magukról, h0gy ilyen termékek is vannak?), amelyek valóban a mi termékeink v0ltak, és j0bban értékeltük őket, mint a mai eld0bható világ vackait.