Keresés

Részletes keresés

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2020.07.11 0 1 7

Kiirjak:NŐK. De csak wc-k vannak.:-)

rózsaszínfej Creative Commons License 2020.07.11 0 0 6

Ennek is van persze tudományos háttere. A pszichológiában ismert kognitív disszonancia jelenségét használják. A fogyasztó meghökken az ellentmondást látva, és ezzel már meg is jegyezte a cég nevét.

Előzmény: rózsaszínfej (4)
ab01 Creative Commons License 2020.07.11 0 0 5

előadás címén süketelés 2 órán keresztül a semmiről: ennek az a trükkje, hogy aki hallgatja, a végén ezt gondolja: "a fenébe, 2 órát rászántam, akkor inkább elhiszem, nehogy kárba vesszen az a 2 óra"

:D

rózsaszínfej Creative Commons License 2020.07.11 0 0 4

Egy kék szatyorra ráírják, hogy zöld táska.

Egy helyre, ahová enni járnak emberek, de se abrosz, se tányér, se evőeszköz, se pincér, se étlap, azt mondják étterem.

lxt Creative Commons License 2020.07.10 0 1 3

Első óra első lecke: „Rábeszélni egy baptista gyülekezetet a rock and roll-ra

ásítósmacska Creative Commons License 2020.07.10 -1 0 2

Már a főníciaiak is csinálták, csak nem így hívták... 😎

jogértelmező Creative Commons License 2020.07.10 0 0 1

 Eszerint a marketingesek konyítanak a tudományhoz?

Woorim Epsom Creative Commons License 2020.07.10 0 0 0

0

ab01 Creative Commons License 2020.07.10 0 0 topiknyitó

Marketing: hazugség tudományos módszerekkel

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!