A bűn szeretetéről nem KELL lemondani szerintem, mert mindenki, aki elfogadja Jézus Krisztust megváltójának, az Krisztus által meggyűlöli a bűnt, az Isten szerinti bűnt. Mindenki a maga akár naponkénti bűneit is. Nem egyéni elhatározás kérdése a bűn gyűlölése, de megnyitni Jézus előtt az ajtónkat: igen.
A magunkba befogadott Jézus aztán teszi a dolgát, ha meg nem tiltjuk Neki.
Nem lehet király mindenki, szerintem sem.
Saul király lett. Azt nem tudom, hogy a saját szempontjából nézve haszontalannak tartotta-e a királyságát, de azt tudom, hogy számomra tanulság Saul esete, ahogy az iskarióti Júdás esete is tanulság nekem. Nem haszontalan.
Szerinted helyes ítélkeznünk nekünk, embereknek egymás fölött, vagy nem?
Maradj ezután is a Bibliánál, ha akarsz erről beszélgetni velem, oké?
... és a másik hárommal is mi van? Az erő, meg a fantáziád?
Sámson:
Mindabból, a mi csak a bortermő szőlőből származik, ne egyék, és bort és más részegítő italt ne igyék, és semmi tisztátalant ne egyék. Mindazt, a mit parancsoltam néki, tartsa meg.
Pál: De mikor az Istennek tetszett, ki elválasztott engem az én anyám méhétől fogva és elhívott az ő kegyelme által,
Jézus haját nem érintette borotva és nem ivott bort!
amíg be nem mutatod a Bibliából idézve, hogy akár egyetlen nazireust említ, akire a szülei tettek fogadalmat.
No, megállja csak, ... no még egyszer:
Ő pedig monda: Óh Uram! Él a te lelked, Uram, hogy én vagyok az az asszony, a ki itt állott melletted, és könyörgött az Úrnak. 27. Ezért a fiúért könyörögtem, és az Úr megadta kérésemet, a melyet tőle kértem. 28. Most azért én is az Úrnak szentelem; teljes életére az Úrnak legyen szentelve!
Seregeknek ura, ha megtekinted a te leányodnak nyomorúságát és én rólam megemlékezel és el nem felejtkeznél a Te szolgálóleányodról, hanem adnál neki fiúmagzatot, akkor én őtet teljes életében az Úrnak szentelem és soha beretva az ő fejére nem száll "
Egyáltalán nem feleltél meg, és egyáltalán nem felesz meg addig, amíg be nem mutatod a Bibliából idézve, hogy akár egyetlen nazireust említ, akire a szülei tettek fogadalmat.
- Jézussal meg azért ne bohóckodjad el a dolgot, szerintem.
Tehát, amikor az Isten küldötte kimondta, hogy Keresztelő János úgy fog viselkedni, mint egy nazireus, akkor te azt mondod, hogy Zakariás atyafi tett fogadalmat? - viccelsz csak, ugye?
Nagyon szeretném, hogy oktass, de próbálj meg a Bibliára hivatkozva oktatni, kérlek, ha már a Bibliára hivatkozol.
Azt gondolom már idéztem. Nem tehetek róla ha diszlexiás vagy:
Mert nagy lészen az Úr előtt, és bort és részegítő italt nem iszik; és betelik Szent Lélekkel még az ő anyjának méhétől fogva.
Ez nem az ellenkezője. Ha mégis szeretnéd, hogy oktassalak, akkor figyelned kell:
" Názir (h.), aki Istennek szánt megtartóztató életre maga tett fogadalmat, vagy akit ilyen életre a szülei szántak Istennek tett fogadalommal. A N. tartózkodik a bor élvezetétől és haját, szakállát nem nyíratja. Ilyen N. volt Sámuel is, még pedig Channa, az édesanyja fogadalmából. Erről ezt írja a Biblia: Channa pedig keseredett szívvel könyörgött az Úrnak és sírt keservesen. És fogadást tett, ezt mondván: Seregeknek ura, ha megtekinted a te leányodnak nyomorúságát és én rólam megemlékezel és el nem felejtkeznél a Te szolgálóleányodról, hanem adnál neki fiúmagzatot, akkor én őtet teljes életében az Úrnak szentelem és soha beretva az ő fejére nem száll "
Arról nem tehetek, hogy a Biblián kívüli tudományos igazságokat nem fogadod el.
De legyen a Biblia mint bizonyíték:
--- A Bibliából meríted a kétféle nazireus létezését? Én nem találtam abban kétféle nazireust, úgyhogy segíts ki, ha te igen!
Monda pedig az angyal néki: Ne félj Zakariás; mert meghallgattatott a te könyörgésed, és a te feleséged Erzsébet szül néked fiat, és nevezed az ő nevét Jánosnak. 14. És lészen tenéked örömödre és vigasságodra, és sokan fognak örvendezni az ő születésén; 15. Mert nagy lészen az Úr előtt, és bort és részegítő italt nem iszik; és betelik Szent Lélekkel még az ő anyjának méhétől fogva.
De mikor az Istennek tetszett, ki elválasztott engem az én anyám méhétől fogva és elhívott az ő kegyelme által,
Ezt míveld azért, a mit néked mondunk: Van mi köztünk négy férfiú, kik fogadalmat vettek magokra; 24. Ezeket magad mellé vévén, tisztulj meg velök, és költs rájok, hogy megnyíressék fejöket: és megtudják mindenek, hogy semmi sincs azokban, a miket te felőled hallottak; hanem te magad is úgy jársz, hogy a törvényt megtartod.
Tehát amint mondám: vannak akikre a szüleik tettek fogadalmat és vannak akik magukra....