Most már én is csatlakoztam a FB csoporthoz. Annak idején a Chevy Orlando fórumon nagyon klassz kis klub-élet alakult ki; Több "MOT" találkozónk is volt, személyes barátságok is köttettek. Volt egy ilyen elképzelésem, hogy "hátha, itt is.". No, nem baj... Amúgy a Camry tulajdonosok normalitását bizonyítja, hogy nem nagyon járnak erre az - egyébként - szenny sokszor kifogásolható Indexre ;))
Amúgy, a FB-on mintha olvasnék némi halovány optimizmusról a frissítést illetően. Engem különben annyira nem izgat... Örülnék neki, de kibírom nélküle.
Frissítették Monoron a Navit, azt mondták, hogy 2020.06 havi adatok kerültek rá semmi több.
Wazéról semmi biztató, jön az új model abban talán már lessz mostoha gyerekei vagyunk a Toyotának, talán azért is mert nem fogyott EU- ban a Camry ahogy számítottak rá mondjuk nem is fektettek a reklámozásába túl sokat szerintem.
Úgy látom csak kb ketten mozgatjuk a fórumot itt a FAC en jobban aktivizálódnak a kollégák.
Hol is tudjuk megnézni, hogy melyik navi-verzió van feltelepítve? Mintha már "keveredtem volna" arrafelé (ahol a verziószám látható), de nem emlékszem, hogyan.
Neked most melyik van fenn és melyik a legújabb változat? (Állítólag most az enyémen, Debrecenben frissítették...)
Egyetértve Hattori Márkatárs Kollégával nekem is hasonlóak a tapasztalataim a gyári navival kapcsolatban, talán még annyi tapasztalat, hogy pl ki írja, hogy forgalmi torlódás alakult ki előttem és ajánl alternatív útvonalat.
Ezt a balta egérmozit talán az Audi találta ki először mostanra szinte minden autóba alkalmazzák, bár abban választható, hogy kimelkedik, vagy nem. A mostani legújabb A6 osban megint vissza tértek a mostani Camrynkban is használt elrendezésre.
Ugye tetszik nem tetszikről nem érdemes vitatkozni ....nekem nem.....nagyon nem...
Azt az infót kaptam, hogy mostanság elérhető lessz egy Navi frissétés, majd jelzem...
Őszintén szólva 15.000 km alatt nem sokat használtam, pláne, hogy nagyrészt ismert útvonalon jártam eddig vele. Próbaképpen - kistelepülés / kis utcáját írtam be... Simán odavitt házszámhoz. Kicsit töri a magyart (pl. az a/az névelőket sokszor helytelenül egyezteti a rá-következő szavakkal, darabosan intonál). Ez mindenképpen furcsa, az általam eddig használt navikhoz képest. Nekem nehézkesnek/ körülményesnek tűnt az adatbevitel is. Biztosan nem fogom menet közben használni, inkább leállok, amíg bepötyögöm a célállomást. Próbálgattam a hangfelismeréses módszert is. Angol nyelvre állítva esélytelen, hogy megérti az úticélt. Próbáltam finnül is... Hát az sem volt egy sikersztori...., de az is igaz, hogy túl sok időt/energiát nem fektettem bele.
A navigációban eddig inkább az idegen helyről "Kedvencekhez", tehát haza, vagy munkahelyre, esetleg (korábban beállított címhez) Bp-i rokonokhoz odatalálást választottam. Ez sokkal egyszerűbb és egészen jó útvonalakat választott. Durva hibát nem fedeztem fel a navigációban.
Ráncfelvarrott Camry? Nem tudom, de ahogy elnézem, elkezdték kiszórni a korábbi készletet. Tehát valószínűleg készítik a helyet az újabbnak. Tippem szerint tavasz végén/nyáron már azt rendelheted.
Mint már írtam - habár biztosan sokkal(?)/valamivel nagyobb tudású lesz a középső "tablet" / egérmozi, - de a mód, ahogy "baltaként beleállították" a műszerfalba, az nálam mindig is tájidegen marad.
Összességében nekem teljesen elég az összes "infotainment" funkció. Így is eltereli néha a figyelmemet. Az is igaz, hogy én eléggé "régi-vágású" vagyok: a nyomógombos Samsung-ommal szeretek a legjobban telefonálni... annyit ülök a számítógép(ek) előtt, hogy a telefonomon és az autómban már megvagyok a "csodák" nélkül. Amit tud, az nekem - egyelőre - tök. elég. Ha már Samsung: az eddig próbált összes telefonnal, - Huawei mate 20 pro-val bezárólag - tökéletesen párosodott az autó, bluetooth-on. Gyorsan átvitte a teljes telefonkönyvet és könnyen képes váltogatni is a párosított telefonok között. Zenelejátszás is megy róluk. Összességében a telefon/ kihangosító /zenelejátszó funkcióval tökéletesen elégedett vagyok. Bár tudom, ez manapság már "nem nagy cucc". Ha okosteló képernyőt tudna tükrözni, az persze még jobb lenne.
Sziasztok! Mi a véleményetek a gyári navigációról.Megbízható,jól áttekinthető munka közben? Valaki tudja mikortól kezdik nálunk is forgalamazni a ráncfelvarrott modellt?
Igen; Pont azt mondta a szervizes, hogy egy másik (korábbi/ vagy hasonló?) típus megszokott procedúráját alkalmazták..., de itt máshogyan kellett volna. Mindketten siettünk, így nem erőltettem rá a kérdéseimet. Majd a következő gumicserénél. Ott mindenképpen okosabban fogom én is csinál(tat)ni.
Részben idevonatkozó kérdés:
Nem tudjátok, hogy mennyibe szokott kerülni a kerék-garnitúrák tárolása, - márkaszervizben? (/hó vagy /év)
Az - off - tíousú korábbi kocsiban volt egy olyan menüpont, hogy reset tpms. Ezt megnomtad és onnan kezdve kb. 30 mp gurulás alatt megtanulta a 4 kereket. Bármilyet. Vadidegen TPMS szenzorokat is.
Köszi szépen, hogy időt szántál rá(m), de sajnos - ahogy átfutottam - itt arról van szó, hogy Toyotán kívüli kereskedésben vásárolt valaki kerék-szettet és ezt nem bírta hozzá igazítani.
Elvileg nekem mindkét szettemet ismeri az autó / mind a 2x4 kerék már volt fenn (évszaknak megfelelően), csak most nem képes felismerni a téli szettet. (Amivel egyébként anno átvettem a kocsit.)
Most beszéltem a debreceni szervizvezetővel... Holnap úgyis megint járok feléjük, be fogok ugrani. Ő is ugyanazt gondolja: hogy most már az autó azt sem tudja, hogy melyik szettet igazítsa a jel-vevőhöz. (Ebben én is ludas vagyok, mert - mivel idegesített a sárga figy.jelzés, már az összes variációt kipróbáltam, amit stupid-user csak kipróbálhat...)
Nagyon nehéz egyébként olyasmit beállítani, aminél 20 perc motorleállítás kell előtte, utána meg vagy 25 km-t meg kell tenni, hogy "feltanuljon". Sose tudod, hogy elég-e még várni/ türelemmel lenni, vagy már eleve sz@rul csináltad.
Indításkor ráadásul - egy darabig villog - a sárga felkiáltó-jel, majd folyamatos jelzésre vált. Na ezt pláne sehol nem írják, hogy a villogás alatt kell csinálni valamit, vagy azt pont várd meg, amíg folyamatos lesz.
Nem akarom részletezni, de, ha nem a márkaszerviz végzi a kerékcserét, akkor nagyon óvatosak legyetek a Camry emelésével! Eléggé trükkösek az emelési pontok és nagyon lapos és alacsony a kocsi alja.... Profi műhelyben, nálam/ nálunk majdnem baj lett, de szerencsére megúsztuk. (Nem egyesével történő emelésre gondolok, hanem mind a 4 kerék (= az egész kocsi) egyszerre emeléséről.)
Én örülök, hogy nekem sem rondít egy tablet középen, már a legtöbb autóba szinte kötelezően beleteszik mostanában lehet jobban látható nem kell lenézni.
Szerintem, gyakorlatilag nem csináltak vele semmit.
Elől, ezt a kis króm-lófaxt elfogadnám,
de kifejezetten sokáig kerestem olyan autót, amibe nem baxtak bele a műszerfal közepébe egy tabletet.
Hát most a (leendő) gyökér vásárlók "kedvéért" sikerült. :(
Sajnálatos...
" A korábbi, integrált kijelzős megoldás egységesebb képet mutatott, ez az új viszont kényelmesebben használható, és állítólag a szoftvere is gyorsabb lett."
Költöztetést én sem vállalok vele, de esetleg egy hoszabb cucc ne okozzon problémát, a vadász és családi / 2fő, nagyok a gyerekek /mindenes Toyota LC -be befér szinte minden...
Én a Strausz gumisnál intézem minden ilyen téli nyári átrakást a csomagtartóba 2db fér be az üléseket lehajtva 2 db beleteszik új tiszta neylon zacsiba.....
Náluk vettem 17" alu felnit gumit, + TMS / nem gyári / szelepeket műszerrel feltanították hibátlanul működik. A nyári gumit ha átrakom már én is át tudom installálni.
Általában 90% ban a feleségemmel ketten használjuk nem kellett a 3. klíma zóna, JLB zene és a roló nem hozott lázba, bár ha lehetett volna dönteni az üléseket elgondokkoztam volna rajta.
A hátsó ülés dönthetősége nekem is dilemma volt, de mivel megtartottuk a "kisáru-szállítóvá" alakítható Chevy Orlandónkat, így kevésbé volt fontos. Most is be vagy zsuppolva hátra 2 db ágymatrac(!)+ olajradiátor + még egy-két apróság.
Szóval, úgy döntöttem, hogy néhány bőröndnél nagyobb csomagok szállítására a Camry-t nem fogom használni.
Erről jut eszembe: a gumi- illetve kerékcsere alkalmával, hogyan szállítjátok a csere szettet? (Esetleg a gumisnál van letárolva?) Mert szerintem sehogyan nem fér be, az utastérbe pedig kizárt hogy betegyem.
Dec. elejére kaptam első szervizre időpontot/ navi-frissítéssel. A gumira rákérdeztem, hogy felpattinthatom-e itthon. Azt mondták, hogy nyugodtan: ha nem boldogulnék a csere-szett "computeres installálásával", akkor majd ott hozzá igazítják. De szerintem fog menni.
Ma eléggé meghajtottam az M3-ason, 2x200km / Bp. oda-vissza és egyszer sem jelentkezett a (katalizátor?) szag. Egyébként most "fullon" MOL üzemanyag volt benne. Szóval tényleg javul.
Fordulatszám: a head-up display-en lehet beállítani, hogy ugyanazt az CHARGE-ECO-POWER skálát mutassa, mint a műszerfalon (szerintem minek..., ott az "óra"), vagy pedig egy 8.000/min skálát, vízszintesen. Én ez utóbbira állítottam be.
Ilyesmit nem tapasztaltam....bár még csak 3600 km van benne, én is így használom , ha kell elérem a kivánt tempót, utána csak " lebegtetem a gázpedált"
Lehet ez nagyon mosolyogtató, de a fordulat számot hol látom?