Keresés

Részletes keresés

kl122 Creative Commons License 2023.05.01 0 0 151

Mivel a Takarékbank jogutódja az MBH Bank, javasolnám folytassuk a beszélgetést ITT

Laslow Creative Commons License 2023.04.03 0 0 150

Jó sok ügyfél felgyűlt időközben, egy nénike szerint már 13:15-kor is zárva volt a fiók. 14:00-kor odajött az egyik alkalmazott az ATM-hez, egy mozdulattal benyomta a konzol részét, elfordította rajta a kulcsot, majd kinyitotta az ajtót, és elkezdődött az ügyfélfogadás.

Minimum 45 percre bezártak nyitvatartási időben, hazug indoklással (mert az ATM-et minimum 30 percen át biztosan nem töltötték). Remekül meg tudja utáltatni magát a bank (bár azon már rég túl vannak esetembem.

 

Ráadásul nem sikerült elintézni amit szerettem volna (lakáshitel-előtörlesztési kérelem benyújtása Fundament LTP forrásból, mert nem fogadták el a Fundamenta igazolását, hogy LTP pénzből törlesztenék elő, hiszen azon csak a kiutalt végösszeg szerepelt, de az nem, hogy mennyi abból a megtakarítási összeg, a kamat és az állami támogatás. A Fundamenta szerint ehhez semmi köze a Takarékbanknak, ilyet csak akkor kérdezhetne, ha hitelt is vettem volna fel a Fundamentától, de nekem csak megtakarításom volt náluk. Hogy kinek van igaza, nem tudom, csak bosszankodok ezen is...)

Előzmény: Laslow (149)
Laslow Creative Commons License 2023.04.03 0 0 149

"Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg ATM töltés zajlik, az ATM töltés alatt a fiókunk zárva tart." - Budapest, Üllői út 399 fiók ajtaja.

 

Belátok az üvegablakon: az ATM nyitva, de amúgy bő 10 perce senki nem volt a közelében. Közben már egy csomó ügyfél jött és visszapattant a zárt ajtóról.

 

Oké, értem én, hogy nyitvatartási időben töltik az ATM-et, és addig zárva a fiók, de mi lenne, ha közben tényleg töltenék is az ATM-et, nem csak nem tudom mit csinálnának?! 15 perce itt várok, hogy bemehessek...

Passzív befektető Creative Commons License 2022.09.28 0 0 148

Az mkb-t ott kell hagyni, arra hozták létre a bankholdingot h finanszírozzák a fidesz közeli oligarchákat, szóval a hitelek könnyen bedőlhetnek majd.

Elvből nem szabad ezeknél a bankoknál bármit igénybe venni, Mészáros és a többi stróman az adófizetők pénzéből gazdagodott, amit lehet elloptak, sokkal jobb bankok vannak a holdingnál, például az OTP-nél, CIB-nél sokkal kedvezőbb és jobb szolgáltatások érhetők el. A Gránit kondíciói is kedvezőbbek, nyilván ott van Tiborc pár hónapja, viszont Hegedűs Éva 2009 óta sikeresen vezeti a bankot.

Szóval váltani kell, a korrupt fidesz holdudvarának korrupt bankja az mkb, ott kell hagyni elvből, a tulajdonosi kör az egész magyar társadalmat károsítják meg. Korrupt bankcsoport az biztos, Le Pen kampányát finanszírozták aki Putyin szövetségese.

Előzmény: Törölt nick (147)
Törölt nick Creative Commons License 2022.09.27 0 0 147

Májustól MBH Bank néven működik tovább az egyesült MKB és a Takarékbank

 

2023 májusában egyesül a Magyar Bankholdinghoz tartozó MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. Az új bank MBH Bank Nyrt. néven működik tovább, egységes márkanévvel és arculattal. Mérlegfőösszeg alapján az MBH Bank a második legnagyobb magyarországi bank lesz több mint 10 ezer milliárd forintos mérlegfőösszeggel és stabil pénzügyi intézmény mintegy 2,3 millió ügyféllel, valamint piacvezető pozícióban a vállalati hitelezésben és az agrárfinanszírozásban.

 

Az új márkanevet 2023 májusában vezeti be a bankcsoport, első körben a nagyobb, zászlóshajó fiókok újulnak meg, ezt követően fokozatos lesz a fiókok átmárkázása. Májustól a teljes bankkártya portfolió és az online felületek is megújulnak az új arculat alatt. Az új márka bevezetését reklámkampány mellett markáns társadalmi felelősségvállalási és szponzorációs programok is támogatják..

yina Creative Commons License 2022.07.04 0 0 146

Miért kell több percet várni az sms belépési kódra, mostmár rendszeresen. Újraküldésnél meg egyszerre kettőt adnak, de nem fogadják el. Most 6 perce vártam, de mire megjött szétment a banki kapcsolat ezt írta ki. Más nem tapasztalta ezt?

Laslow Creative Commons License 2022.03.10 0 0 145

Írt e-mailt a Takarékbank: elfogadták az előtörlesztést LTP forrásúként, így 0% előtörlesztési díjat kell fizetnem. Legalább ez rendeződött!

Előzmény: Laslow (144)
Laslow Creative Commons License 2022.03.08 0 0 144

Ma beadtam minden doksit, amim csak volt, hogy igazolni tudjam az LTP forrást. Egyrészt az OTP LTP megszüntetéséről a bizonylatot, másrészt az LTP megtakarítási időszak lejáratát igazoló doksit, amit az OTP küldött ki. Plusz hozzájuk egy kísérőlevelet, leírva benne mindent.

 

Nos, gyűlölöm a Takarékbankot!

 

Elkövettem azt a "hibát", hogy másik fiókjukban jártam ma, mint ahol egy hete beadtam az előtörlesztésről szóló igénybejelentőt. Rendesen leharapta a fejemet az ügyintéző, hogy ezt mégis hogy gondolom. Meg hogy ő ezzel nem tud mit kezdeni, legfeljebb e-mailben átküldi annak a fióknak a doksikat, ahol a múlt héten jártam (és ahol még csak azt sem látták rólam, hogy egyáltalán van lakáshitelem, merthogy nem migrálták be a rendszerükbe a régi FHB-s hiteleket). És hogy rápillantvba az egyik papírra szerinte ez nem lesz jó, de ő ebbe nem akar belefolyni, nem mond inkább semmit.

 

Én naivan azt gondoltam, hogy teljesen mindegy, hogy melyik fiókjukban adom be az iratokat, hiszen úgyis el kell küldjék a hitelgondozással foglalkozó központjukba, ők ott a fiókban úgysem csinálnak vele semmit. Nem is, persze. De ettől még nem jó, hogy másik fiókban adtam be, mint ahol az eredeti kérelmet. Úgyhogy átküldték a múlt heti fiókba, akik meg majd "vélhetően" továbbítják azt a központjukba. Most csak én érzem ezt kicsit sem ügyfélbarát, felesleges köröknek?

 

Aztán, az ügyintéző kezébe nyomott 5 papírból kettőt visszaadott, a többit meg hogy majd levélben visszaküldik. Kérdeztem, hogy azt a kettőt is átküldte-e a másik fiókjuknak (merthogy azon szerepeltek az összegek, meg hogy abból mennyi a megtakarítási rész, és mennyi az állami támogatási rész, amiket kértek többek közt igazolni). Nem küldte át. Miért is adtam volna a kezébe, ha nem azért hogy átküldje? Mindegy, átküldte egy másik e-mailben, majd visszaült elém, és elkezdett a számítógépen pötyögni. Fél perc múlva felnézett és megkérdezte tőlem: "Igen?". Visszakérdeztem, hogy készen vagyunk? Igen. Eddig se volt jó kedvem, de ezzel végképp betett nekem az ügyintéző! Elvárnám, hogy ha végzett, esetleg jelezze felém ennek tényét és köszönjön el, ne pedig csak elkezdjen nem tudom mit csinálni a számítógépén.

 

Gyűlölöm ezt a bankot!

Előzmény: Laslow (143)
Laslow Creative Commons License 2022.03.08 0 0 143

Az OTP-nél van lejárt lakástakarék pénztár szerződésem, amit a Takarékbanknál lévő minősített lakáshitelem rész-előtörlesztésére szeretném fordítani. Ez a Takarékbankos szerződés alapján ingyenes előtörlesztést jelent.

Az OTP elutalta az összeget a Takarékbank erre szolgáló technikai számlájára, kommentben hogy LTP forrású az összeg, és a LTP szerződések azonosítóival.

A Takarékbank befogadta az igényt, megjött róla a levél, de azt írják, az előtörleszteni kívánt összeg plusz 1% kell legyen a technikai számlán, különben a hiányzó összegre kamatot fognak felszámítani, vagy márc. 14-ig igazoljam az LTP forrást (konkrétan 4 dolgot azzal kapcsolatban).

 

Amin ki vagyok akadva, hogy ugyan miért nincs egy egységes dokumentum, ami pont erre szolgálna, amit a LTP-k kitöltenek automatikusan hitelelőtörlesztés esetén, a bankok meg befogadnak?! Én az OTP-től egyedül egy bizonylatot kaptam arról, hogy mekkora összeget utaltak el (még az sincs rajta, hogy hova), és hogy annak van valami köze az LTP-hez.

 

Amin még ki vagyok akadva: a Takarékbank előtörlesztés befogadását visszaigazoló levelében szerepel a telefonszámuk, de azt felhívva gép mondja: ha tudom, adjam meg a kívánt mellék számát, vagy várjam meg az ügyintéző kapcsolását. Melléket nem tudok, ha meg várok, pár másodper után megszakad a vonal.

 

Amin szintén ki vagyok akadva: a normál Takarékpénztári telefonos ügyfélszolgálaton nincs LTP (vagy egyéb) menüpont, csak csupa olyan, amin úgysem tudnak mit kezdeni a problémámmal.

 

Még egy kiakadás: amikor beadtam a Takarékbank felé azt LTP előtörlesztési igényt, a konkrét bankfiókban még azt sem látták, hogy egyáltalán van lakáshitelem. Merthogy azt én még az FHB-nél vettem fel, és azok nem lettek beintegrálva a rendszerükbe, és ők arra nem látnak rá...

 

Ma megint bemegyek a Takarékbankhoz, beadom minden OTP LTP-s dokumentumomat, meg egy lapot, rajta leírva, hogy egyrészt büntetőjogi felelősségemmel vállalom az LTP forrást (mint ahogy az az eredeti igénylőlapon is szerepel), másrészt meg nézzék meg, itt egy lejárt OTP-s LTP-m, ez az azonosítója, kiutalásra került feléjük, pont ezt a kiutalt összeget szeretném előtörleszteni, az ügyintéző odaírta kommentben hogy LTP forrás, meg a szerződésazonosítót, legyenek szívesek már elfogadni, és nem engem szívatni azzal, hogy 1%-kal többet akarnának levonni előtörlesztésre, mert nincs kialakult eljárásrendjük az LTP forrás igazolására.

 

Egy hatalmas szívás az egész. És lesz még egy, amikor a Fundamenta LTP-m is lejár, és azt is a hitelbe akarom majd előtörleszteni... :(

nanemond Creative Commons License 2021.12.29 0 0 142

Üdv

 

Váltottunk egy hitel miatt.

Prémium számlacsomag, MC Gold kártyával.

Létezik, az, hogy nem lehet vele paypasal fizetni? Beregisztráltam a kártyát otp simplehez kb 3 napja, azóta semmi. Ezzel esetleg tapasztalat valakinek?

Törölt nick Creative Commons License 2021.12.15 0 0 141

Elfogadták a Magyar Bankholding fúziós menetrendjének első lépését, 2022 tavaszán MKB Bank Nyrt. néven egyesül a Budapest Bank és az MKB

 

A Magyar Bankholding tervei alapján két lépcsőben valósul meg a szuperbank létrehozása

blueye Creative Commons License 2021.04.07 0 0 140

Ez szegyen foleg annak tukreben h a ceges netbank teljesen elfogadhato (feltem tole h mas bankokhoz kepest milyen lesz de meg jobb is mint nehany mas amit hasznaltam).

Előzmény: helloeverybody! (137)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.07 0 0 139

Abban 100%ban biztos lehetsz, hogy a Takarékbank informatikai rendszere lesz továbbvéve, ugyanis az belső, saját fejlesztés, nem kell fejlesztési és licenszdijat sem fizetni, míg a másik kettőnél Oracle Flexcube van, ami horror összegbe kerül nekik havonta.

Előzmény: mzsombi (138)
mzsombi Creative Commons License 2021.04.07 0 0 138

Csak remélni tudom, hogy nem ők viszik az informatikai rendszert az új, közös nagybankba. Valóban botrányos sajnos, ami a hitelkártyásokkal megy a Takaréknál... :(

Előzmény: helloeverybody! (137)
helloeverybody! Creative Commons License 2021.04.07 0 0 137

A Takarékbank netbankjának hitelkártya funkciója az összeolvadás óta (lassan másfél éve) nem működik, és nem is úgy fest, hogy a bankot ez érdekelné. Úgy hogy minden HK-s ügyintézés csak telefonon vagy banki fiókban oldható meg.

Előzmény: ezileb (135)
mzsombi Creative Commons License 2021.04.01 0 0 136

Nekem még az FHB időkből van az Extra kártya, azon emlékeim szerint 500e a napi limit. Viszont már jó rég ennyi, még biztos takarékos eidők előtt lett beállítva, szóval sajnos tapasztalatom nincs, hogy hogy lehetne megemeltetni.

Előzmény: ezileb (135)
ezileb Creative Commons License 2021.04.01 0 0 135

Az új hitelkártya-hirdetményben látom, hogy most már nem 200 ezres a maximális napi limit. Azaz akár egy nap alatt abszolválható a maximális havi visszatérítéshez szükséges tranzakció. A limitmódosítás írásban bankfiókban és a mobilbankban lehetséges. Az utóbbinak megörültem, hiszen ugyan a mobilbankban/netbankban a hitelkártya-számla nem követhető; de ha legalább a limitmódosítás megoldott, az már haladás. De nem találtam ilyen funkciót... Ha esetleg valaki már megugrotta (fióklátogatás nélkül), szívesen veszem, ha megosztja, miként sikerült.

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.25 0 0 134

Magyar Bankholding: 2023-ban indul az új, egységes nagybank

 

A Magyar Bankholding Zrt. elfogadta a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésére vonatkozó ötéves üzleti stratégiát. A létrejövő nagybank Magyarország legmodernebb bankja kíván lenni, amely rugalmas, nemzetközileg is élenjáró digitális megoldásokat vezet be. A Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank integrációjával 2023-tól Magyarország lakosait és vállalkozásait már egy egységes pénzintézet szolgálja ki, amely tervei szerint átformálja a bankokról kialakult hagyományos képet.

 

https://www.magyarbankholding.hu/hirekeskozlemenyek/magyar-bankholding-2023-ban-indulhat-az-uj-egyseges-nagybank

Törölt nick Creative Commons License 2021.02.17 0 0 133

Köszönöm a választ!

A másik topikba tévesen kerültem, az a régi már beolvadt Takarék Kereskedelmi Banké volt. (Javasoltam is törölni.)

 

Érdekes egyébként mert ki ezt, ki azt mond ugyanarra a kérdésre, úgy látszik akár ugyanabban a dologban is mások a tapasztalatok. Ezért is kérdeztem rá, hogy többet tudjak meg.

 

Hitelkártyád persze ha van akkor azt várnád, hogy normálisan menjen azzal is minden, bár szerintem hitelkártyát lehet bőven jobbat találni a Takarékbankénál. Ebben a szegmensben nem erős.

kridli Creative Commons License 2021.02.16 0 0 132

Hát attól azért jobb a helyzet, de változatlanul az egyik legbénább bank.

Hitelkártya sok szempontból gáz, de mivel új hitelkártyát nem lehet náluk igényelni, szerintem nagy változás nem is lesz, nem hiszem hogy fókuszban lenne. Illetve ha nem vagy ügyfél és nem igényelhetsz gondolom ez nem érint.

A netbank mostmár általában stabilan megy, de ezt a ViCA alkalmazást vezették be belépésre meg aláírásra, hát...

A mobil appjuk gyakorlatilag a netbankjuk becsomagolva egy app-ba, ez is főleg a ViCA miatt gáz (app-ot kell váltani a belépéshez / aláíráshoz).

Apple Pay már van (tapasztalatom nincs vele), Android platformon nincs fizetési megoldásuk.

Az utalásokkal nem szokott gondom lenni.

A számlakivonatokkal volt régen több hónapos csúszás, ez már mérséklődött, pár hét alatt elérhető a netbankban, de elég érdekes megoldás, kb mintha egy számlatörténetet nyomtatnál ki, nem egy kivontatszerű pdf tölthető le direktben mint más bankoknál, elektronikus hitelesítésről ne is álmodj. Papír alapon a hitelkártya kivonatot kapom, az mostmár rendben megjön pár hét alatt.

A telefonos ügyfélszolgálat nem áll a helyzet magaslatán.

Fiókban csak a tavalyi azonosítási hullám miatt kellett mennem, akkor nyilván tömeg volt, de az már mindent elmond, hogy be kellett mennem, nem volt semmi online mód elintézni.

Előzmény: Törölt nick (131)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.16 0 0 131

A Takarékbank Zrt gyermekbetegségei az egyesülés után már helyrejöttek?

Indulásnál tudom voltak fennakadások.

 

Aki itt ügyfél, ma már jobb lett?

blueye Creative Commons License 2021.01.04 0 0 130

Ma nekem is "sikerult" vasarolnom, debit kartyaval, magyarorszagi elfogadonal, siman csak CVC koddal az elado feluleten :( 

Előzmény: mzsombi (129)
mzsombi Creative Commons License 2021.01.04 0 0 129

Magyarországi elfogadónál, OTP felülettel.

Előzmény: blueye (127)
ezileb Creative Commons License 2021.01.04 0 0 128

Nekem nemcsak a takarékbankos hk-nál nem kértek semmi pluszt, hanem több más kártyánál (K&H, Rafi, Curve) sem... Lehet, lassan kanyarodnak rá erre a PSD2-re... :-) Más. Tegnap utaltam 300 ezer Ft-ot a takarékbankos hk-számlámra. Ebből a harmada megérkezett, költhető is volt, a többi nem. Egy gyors telefon (hisz' a netbankban még továbbra sem látszik semmi), s 19 perc után (!) megtudtam, hogy mennyi épp az egyenlegem, s hogy a telebankos ügyi sem lát rá, hogy mikor és milyen összegű jóváírások érkeztek. A kapcsolás - rövid, átugorható kötelező tájékoztató után - szinte azonnali volt, így a 19 perc nettó időként értendő. Hosszú percek teltek, s rendre jött mindig egy újabb kérdés: mi a kártyaszám utolsó két számjegye, hogyan kapom a számlakivonatomat, mekkora a hk-keretösszeg stb. Teljesen olyan, mint egy időutazás... S szegény ügyintézőknek meg val'sz'eg valamennyire el kell játszaniuk, hogy kompetensek, hogy valamennyit (hosszú percek után) azért látnak stb. Visszasírom az FHB-s netbankot...

Előzmény: mzsombi (126)
blueye Creative Commons License 2021.01.03 0 0 127

Hol vasaroltal?
"Erős ügyfél-hitelesítést kell végezni valamennyi internetes vásárlási tranzakció esetén, olyan internetes elfogadóhelyek esetén, amelyek kártyaelfogadásban Európai Unión belüli pénzintézettel kötöttek szerződést."

Előzmény: mzsombi (126)
mzsombi Creative Commons License 2021.01.02 0 0 126

Takarékbank hitelkártyája továbbra sem kér semmit netes vásárlás esetén, se jelszó, se sms-kód, semmi. Simán a kártya adatokkal lehet vásárolni. Vicc ez a bagázs. Most egy éve, hogy a régi netbankot is beszántották, azóta nem tudod online megtudni az aktuális egyenleged. Remélem, nem ők szállítják majd a számlavezető rendszert az egyesített MKB-BB-Takarék bankholdinghoz, mert az botrányos lesz... 

blueye Creative Commons License 2020.08.05 0 0 125

"Tájékoztató, hirdetmény, üzenet

 

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy Bankunknál fellépő technikai probléma miatt az Azonnali Fizetési Rendszerben (AFR) átutalási megbízásokat átmenetileg nem tud kezdeményezni és fogadni. Indítsa úgy az utalását, hogy értéknapot ad meg hozzá. Így utalása hétköznap napközben négy órán belül fog érkezni a kedvezményezetthez. Köszönjük megértését! Takarékbank Zrt."

Csak annyit errol hogy a tegnapi! AFR utalasaink most jottek vissza, nincs itt meg minden rendben :(

kridli Creative Commons License 2020.06.26 0 0 124

Nekem hitelkártyám és bankszámlám is van náluk, ma kaptam róla először értesítést...

Előzmény: blueye (119)
blueye Creative Commons License 2020.06.26 0 0 123

Totál igazad volt, én most kaptam ismét emailt róla... 

Előzmény: mzsombi (116)
blueye Creative Commons License 2020.06.26 0 0 122

Nincs, sosem volt :) 

Előzmény: JeeEm (121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!