Keresés

Részletes keresés

Kopi Creative Commons License 2021.02.21 0 0 27

Skizo kigyűjtötte, hogy mit ad a Tournament jutalomként az egyes győzelmek után.

 

Tour free reward:

1 500 gold

2 1000 gold

3 3 joker hajo

4 1000 gold

5 5 joker hajo

6 -

7 1000 gold

8 2 joker dron

9 -

10 1000 gold

11 3 joker dron

12 -

13 1000 gold

14 -

15 6 joker hajo

16 4 joker dron

17 5 thunder

18 1000 gold

19 1500 gold

20 2000 gold

21 2000 gold

22 7 joker hajo

23 6 joker dron

24 2000 gold

25 10 thunder

 

---

 

1000 gemért kiváltható nyeremény - Thunder bolt egység SSS szintje előtt/Thunder bolt egység SSS szintje után

 

Tour bonus reward:

1 20 thunder / 5 joker hajo

2 5000 gold / 2500 gold

3 500 energy / 500 energy

4 5 thunder / 10 joker dron

5 600 energy / 500 energy

6 5 thunder / 5 joker wing

7 2500 gold / 2500 gold

8 10 thunder / 10 joker hajo

9 2500 gold / 5000 gold

10 750 energy / 750 energy

11 9 elet / 7 elet

12 5000 gold / 5000 gold

13 9 skill / 7 skill

14 10 thunder / 10 joker dron

15 9 power / 7 power

16 15 thunder / 5 joker wing

17 750 energy / 750 energy

18 15 thunder / 15 joker hajo

19 8000 gold / 7500 gold

20 20 thunder / 15 joker dron

21 750 energy / 750 energy

22 8000 gold / 7500 gold

23 1250 energy / 1000 energy

24 12000 gold / 10000 gold

25 30 thunder / 10 joker wing

 

---

 

A Free rész:

 

 

 

Bonus Thunder bolt egység SSS szintje előtt:

 

 

 

 

Bonus rész a Thunder bolt egység SSS szintje után:

 

Kopi Creative Commons License 2021.01.12 0 0 26

Erika megosztotta velünk a Messenger csoportban friss tapasztalatait!

 

Engine beállításokrol a tapasztalat : Az elmúlt pár napban, pontosan 2 napban. Főleg a trial, a boss assault és dronos játék (bár itt tudom nem lényeg az engine) Könnyebb lett a játék számomra. De ugye csak akkor, ha nem veszitek az elején életet. A felső sorban a plusz 10 százalékot hagytam. Mivel úgy gondolom, hogy a rutin miatt /sok gyakorlás miatt ügyesebben megy, s tovább bírom életvesztés nélkül. S nekem nagy segítség a plusz 10 százalék, mert anélkül nem jutnek el addig ameddig.

A második sorban a radiant coret csak hagytam, mert lusta vagyok átallitani a pvpnel, a többi nekem nem jött be annyira. A jobb oldalon j2. Csak azt allitgatom, hol boss, hol enemy plusz 10 százalékra. Mert az nagyon sokat segít. Az volt nagyon nagy segítség, amit a fiúk mondtak

 

B3 Atomic energy(+1 mp skill tartalom) , jobbnak tűnik, mint az improved energi (+2 mp kék bubi) S j3nal a kék 10es sustainable (másodlagos biszbasz) gyengébbnek tűnik!!! Mint a kék 5-ös extend container (fotuzerot erősíti)Erika küldte, ekkor: Ma, 9:17-korDe ez csak saját tapasztalat. A lényeg, hogy számomra úgy tűnik az engine típusa fontosabb, mint, hogy mekkora értékű enginet raksz. Valószínű, hogy erre a nagyok rajottek, de hátha a kezdőknek nem rossz tanács.

Kopi Creative Commons License 2020.12.29 0 0 25

Teljesen megváltozott a játék kezelőfelülete a karácsonyi frissítéskor. 

Alapjaiban a játék nem változott, de akikk réfóta játszanak, egy darabig nem találtak meg semmit...

Kopi Creative Commons License 2020.12.02 0 0 24

Dávid csapattársunk készített egy összeállítást, hogy az FS által felkínált játékokat - amikért gemet kap -, kb. mennyi idő alatt tudta mnegcsinálni.

(Több társunknál már nincs meg ez a lehetőség.)

 

Kopi Creative Commons License 2020.10.07 0 0 23

A Csere fiókban egyik társunkat tiltották, mert két készüléken is játszott. Reklamált, és választ kapott.
Azt írták, hogy ilyesmiért nincs tiltás, csak adatvesztéssel járhat. Illetve, ha a két telefonon (készüléken, mert nem csak teló lehet...) nem egyforma a játék szoftververziója, akkor automata bant kap a játékos, amit csak akkor old magától automatikusan a rendszer, ha frissítve van mindkét eszközön a játék.

Kopi Creative Commons License 2020.09.06 0 0 22

Attila észrevételei az új Triál játékhoz, a Survival mode-hoz!

 

Pár gondolat:

 

1. bármilyen szemétnek is néz ki begyakorolható mint egy boss

 

2. a sima és vip verzió között váltogatva nekem újrajátszhatóvá válik van hogy 1 de max 6 órán belül emiatt ma pl 5x mehettem végig 177 gem azaz egész megéri (viszont ha újra engedi játszani ne lépj ki amíg nem játszottad le az összes drónnal mert akkor újra bezárul a lehetőség!) így van lehetőség a gyakorlásra

 

3. bal/jobb splasher/homing vagy ikerdrónokkal lehet megcsinálni (talán a lézer de az nekem még gyenge) közel maxosnak kell lenniük mert amúgy nincs elég tűzerőd a vége felé

 

4. addig kell gyakorolni míg az első 14 wave kb életvesztés nélkül megy (vagy max 1-2 de akkor később kell szerencse vagy extra ügyesség) ugyanis a 15. 18. és a 20. wave extra szemét szinte fix életvesztésekkel számolhatsz. A 20. wave kezdetén 4-5 élet szükséges kb! 3 variáció van a végkifejletre abból a legszemetebb és tűzerőigényesebb amikor a robbanó tűzgömbök jönnek. Itt nincs mit kimozogni jórészt be kell állni alájuk (skill lassítással amikor ketten jönnek egyszerre) főleg az ikrekkel ugyanis leírnak egy körívet azaz ha mögéd jut kb véged.

 

5. gyakorláshoz jótanács: főleg a sonic waveket kerülgesd -amennyire lehet alul- a célzással kevéssé kell törődni jórészt úgyis kimegy minden a pályáról nem kell kilőni csak túlélni! (na meg a homing leszedi amit kell...)

 

6. skill használattal ne spórolj amíg gyakorolsz de utána se nagyon kell: eleget ad és nagyon lassan töltődik kb egy "kell" a 18. és egy a 20. wave-re

Kopi Creative Commons License 2020.05.02 0 0 21

A 4. hozzászólásban leírt "néni/csajszi" dilemma megoldódott. Most már mindenkinek 20 van naponta a játék során. Ahogy a 20 random reklámot is megkapja mindenki.

(A VIP tagság okozta korábban a különbséget.)

Előzmény: Kopi (4)
Kopi Creative Commons License 2020.04.28 0 0 20

Kieg:

 

Az utolsó élettel elég csak rávetődni az "úszógumira", mert megadja úgy is, ha mar meghaltál.

Előzmény: Kopi (19)
Kopi Creative Commons License 2020.04.26 0 0 19

Erika is kiegészízette a játékleírást - aminek javát egyébként is Ő állította össze. :)

 

TRIALMÓD (Főmenű/Start gomb/ Középső ikon)

 

A TRIAL módon belül van 3 rész. Az első rész, ami jelenleg működik a Rescue mode.


A játék lényege az, hogy csak hajóval lehet menni, dronok és wing nélkül. 10 úszógumis asztronautát kell megmenteni az űrből, miközben megállás nélkül jönnek az ellenségek. A játék elején lehet csatolni plusz életet, energiát és skillt. Sajnos a játék során szerzett arany nem számít bele a napi feladatokba.


Hogyan lehet megmenteni egy asztronautát? Ráállsz az úszógumira, s vársz, amíg a kék csík körbe nem ér az úszógumin, majd zöld hátteres pipa meg nem jelenik a játékban.
Tipp: nem muszáj teljesen eltakarni az úszógumit, úgy is növekszik a kék csík. Ha viszont lemész a róla elkezd csökkenni a kék sáv.


Milyen nyeremények vannak?
Ha az első úszógumit sikerül csak teljesíteni, akkor maximum 1000 arany;
2. és 3.-nál maximum 3 itemet (élet, erő növelő vagy skill);
4. 5.-nél maximum 3 hajó kártyát;
6. 7.-nél maximum 3 dron kártyát;
8. 9.-nél maximum 3 wing kártyát;
s ha mind a tíz úszógumit sikerül menteni, akkor 10 és 50 közötti gem mennyiséget is kapsz.

 

Vigyázz!! Ha végzel ezzel a játék móddal újra kell csatolni a drónt és winget, mert sajnos nem csatolja vissza a játék ezeket az egységeket.

Kopi Creative Commons License 2020.04.25 0 0 18

Ez az Engines rész is jelentősen átalakult! 

 

Oszi és Atti próbálta elmagyarázni, amit senki nem értett! :) Végül Westlake összefoglalta a lényeget. (Bár többünknek még így sem tiszta... :) )

 

Westlake:

 

Közkívánatra megpróbáltam összeszedni az általam megértett engine-t érintő fontosabb dolgokat.

Azzal mindenki tisztában van, hogy valamennyi engine-t, legyen az színes, nem színes, fel lehet fejleszteni 1-től 10-ig oly módon, hogy a magasabb szint eléréséhez 5 egyel alacsonyabb engine-re van szükség, valamint aranyra, vagy gemre. Az engine 1-től 10-ig terjedő szintje adja meg azon százalékokat, amelyek az engine fül alatt „stat summary” összesítőben láthatóak.


Az engine-ket fel lehet fejleszteni szín alapján is, ezeket a százalékokat láthatjuk a „passive summary” összesítőben. A szín fejlesztésével erősödnek a tulajdonságaik.


A szín szerint fejlesztés:
- zöld fejlesztéshez 4 szürkére van szükség
- kék fejlesztéshez 4 zöldre van szükség
- lila fejlesztéshez 4 kékre van szükség
- sárga fejlesztéshez 4 lilára van szükség
A szín szerinti fejlesztésnél nem számít az, hogy más típusa van az engineknek, a feltétel csupán a fentiek szerinti mennyiség megléte.


A jelenlegi ismereteim alapján valamennyi engine-t össze lehet gyűjteni a pályákon azzal, hogy vélhetően nagyobb az esély az erősebbek megtalálására a magasabb szintű pályákon. Természetesen három közül egy féle készletet meg is lehet vásárolni, míg a random engine ládika bármilyet adhat.

Minden engineből 3 féle van (más-más alapképességekkel), amelyeknek más a neve.

 

Bal 1 (a továbbiakban: B1)
- super artillery (mindennek megnöveli a sebzését addig, ameddig nincs életvesztés)
érintetlenség csillagra, arany gyűjtésre, pvpre,2vs2re és tournamentre
- impactful artillery (mindennek megnöveli a sebzését 2, vagy kevesebb életnél)
boss ellen, mentésnél, vagy minden ellenség elpusztítása csillagra
- forceful artillery (életvesztésenként megnöveli mindennek a sebzését, maximum ötszörösen)
boss ellen, mentésnél, vagy minden ellenség elpusztítása csillagra
A B1 esetében a szín mellett természetesen számít az is, hogy mekkora a szintje az engine-nek, hiszen az a fő tűzerőt erősíti.

 

Bal 2 (a továbbiakban: B2)
- radiant core (megnöveli a pontszerzést addig, ameddig nincs életvesztés)
pvp, 2vs2 és tournament esetében számít
- fusion core (megnöveli az ellenség által adott arany mértékét)
aranyszerzés
- nuclear core (megnöveli azt a távolságot, amelyről a gép képes felszívni az aranyat és tárgyakat)
aranyszerzés úgy, hogy magától megy a játék

Bal 3 (a továbbiakban: B3)
- atomic energy (megnöveli a hajó skill tartamát)
- specialized energy (megnöveli a wing skill tartamát)
- imroved energy (megnöveli a sebzést követő kék pajzs tartamát)


A B3 tekintetében minden attól függ, hogy ki milyen gépet használ éppen. Olyan bossok ellen, amelyek sok életet vesznek le viszonylag hamar, ott érdemes lehet a skill, vagy a pajzs tartamát megnövelni.

Jobb 1 (a továbbiakban: J1)
- accelerated gun (megnöveli a tüzelés gyorsaságát addig, ameddig nincs életvesztés)
- striker gun (életvesztésenként megnöveli a tüzelés gyorsaságát, maximum ötszörösen)
- advanced gun (megnöveli a tüzelés gyorsaságát 2 élet, vagy az alatt)

A J1 körében a véleményem megegyezik azzal, amit a B1-nél írtam.

 

Jobb 2 (a továbbiakban: J2)
- electric circuit (megnöveli a sebzést a sima ellenségekkel szemben)
- advanced circuit (megnöveli a sebzést a boss-ok ellen)
- exotic circuit (megnöveli annak az esélyét, hogy hajó-, illetve wing skill használat esetén nem vonják le, vagyis megmarad, annak ellenére, hogy el lett használva)
A harmadikat nem próbáltam még ki, de az első kettő ajánlott használata teljesen egyértelmű.

 

Jobb 3 (a továbbiakban: J3)
- sustainable container (a másodlagos tűzerőt növeli)
- metallic container (a hajó skill erősségét növeli)
- extend container (a fő tűzerőt növeli)
Véleményem szerint a fő tűzerő megnövelése teszi leginkább erősebbé a hajót a fenti felsorolásból.

Előzmény: Kopi (8)
Kopi Creative Commons License 2020.04.11 0 0 17

Toma a Messenger csoportban:

 

Jó tanács thunder fejlesztőknek: Vigyázni kell a tournál, mert ha feltoljátok sss-re a hajót, akkor többet már nem fog annyi rengeteg tündi hajókártyát adni. Ez is egy régi bugra vezethető vissza. Amikor még nem voltak X-es hajók, akkor logikusnak tűnt, hogy sss után nem lesz szükség újabb kártyákra. És ez sajnos az X bevezetésével sem változott. Vagyis ha a tour hatékony segítségével szeretné valaki megszerezni az x-hez szükséges kártyákat, akkor álljon meg SS-nél és várja meg, hogy egyszerre összegyűljön a sss-hez és x-hez szükséges darabszám.

Kopi Creative Commons License 2020.03.31 0 0 16

Játékostársunk hozta létre ezt a videót, hogy az esetleges érdeklődők képben legyenek, miről is szól ez a játék!

 

https://indavideo.hu/video/Level_42

 

Viszonylag könnyen megszerezhető egységekkel ment. Ennél már sokkal komolyabb gépekkel, sokkal erősebb pályákon is túl jutott. :)

Kopi Creative Commons License 2020.02.27 0 0 15

A frissítésekkel több minden megváltozott a korábban leírtakhoz képest. Főleg az Endless.

Kopi Creative Commons License 2019.12.03 0 0 14

Játékostársunk találta a Neten ezt a táblázatot az egységek kártya, arany és gem szükségletéről. 
A számadatokat nem ellenőriztük le! :)

 

 

 

Kopi Creative Commons License 2019.12.01 0 0 13

A Cserebere csapat fiókcsapata a Csere Fiók! :) Kezdő, vagy nem minden nap játszó játékosok fejlődését jól segítheti a kártyacserékkel. 

 

A Cserebere csapat egy igazán intenzív magyar csapat. Amikor van üresedés a Cserebere csapatban, mert valaki abbahagyta a játékot, örömmel átvesszük azokat, akik (majdnem) naponta belépnek a játékba! 

Kopi Creative Commons License 2019.11.24 0 0 12

Új játékrésszel bővült a Start menü.

 

BOSS ASSAULT (Főnök ostromlása)

 

Elérhető: FŐMENÜ/START, jobbra lent az egyszemű szörny fej, az ENDLESS mód mellett.
Ez a játékrész igazából az Endless és a War mód szerelem gyermeke. A küldetés lényege, hogy megállás nélkül az egymás után jövő ellenfeleket lelőjük az egyre nehezebb pályákon. A Boss-ok minden ötödik pályán jönnek, amelyeket a BOOS ASSULT felületen előre megnézhetsz.

Minden nap 4 különböző, a program által meghatározott hajóval lehet nekivágni a küldetésnek, s csak azokat a hajókat tudod használni, amelyekkel te is rendelkezel. Ezeket a hajókat az AVAILABLE AIRCRAFT kiírás alatt láthatod.


A START gombra kattintva a PREPARE (Előkészítés) fülön tudod beállítani, hogy melyik hajóval szeretnél menni. Majd újabb START gomb, s indul is a küldetés. Ha meghalsz egy hajóval egy másik, neked meglévő hajóval folytathatod a játékot onnan, ahol meghaltál. A jó hír, ha egy főnök leszedése közben veszíted el az életed (és még van bevethető hajód), akkor a következő hajóddal már a megsebesített főnökkel találkozol. Nem kell újra kezdeni a főnök sebzését.


A küldetés közben aranyakat szerezhetsz, de ez nem számít bele a napi feladatokba. Ellenben a skill használata igen.


A díjakat automatikusan kapod meg, amikor meghalsz a hajóddal. Díjakat csak akkor kapsz, ha egy Boss-t megölsz. Az első Boss aranyat (2000-9000 db), a második egységkártyát (2-9 db), a harmadik dron kártyát (2-9 db), a negyedik wing kártyát (2-9 db) és az ötödik Boss legyőzése (s egyben a küldetés vége) gemet (30-150 db) ad.

 

Tipp: Érdemes a leggyengébb hajóddal kezdeni a küldetést.

Kopi Creative Commons License 2019.11.24 0 0 11

Az egységek fejleszthetőségi szintjét SSS fokozatról X-re növelték. A tűzerő ezáltal 210-ről 240-re emelhető.

 

Az X-es hajó kapott egy védőburkot is. Ami egyszerre több is és kevesebb is, mint egy élet.
Annyival több, hogy találat esetén a védőburok az elvesztése után 2 perc múlva visszakerül az egységre. Tehát nem egy életet jelent, hanem akár több is lehet. Ennek hosszabb pályákon van jelentősége.
Amivel mégis kevesebb, mint egy plusz élet, hogy sérülés esetén másként viselkedik. Ha csak egy lövést, vagy apróbb érintést kap, akkor eltűnik a védőburok, de az életünk nem fogy (majd egy idő után visszakerül). Egy erőteljesebb találat esetén viszont nem csak a védőburkot veszítjük el, hanem azonnal elszállhat egy élet is, mivel találat esetén nincs meg az a hatása a védőburoknak, mint ami az életnek, hogy rövid ideig védelmet ad a további találatok ellen, hanem azonnal eltűnik.

 

 

Előzmény: Kopi (0)
Kopi Creative Commons License 2019.11.06 0 0 10

Kiegészítés a kártyák átadásával kapcsolatban:

 

A kártyák átadása limitált. Aki eléri az aznap adható darabszámot (elvileg 20 kártya átadását jelenti), többet nem adhat. A limit a GMT 0 óra szerinti időpontban oldódik. Attól kezdve ismét lehet kártyát adni.

Előzmény: Kopi (6)
Kopi Creative Commons License 2019.11.05 0 0 9

Jelenleg minden olyan lényeges információ felkerült ide az Index Fórumára a Falcon Squad játékról, ami a rendelkezésünkre állt!

 

Jó játékot kívánunk Mindenkinek! 

Kopi Creative Commons License 2019.11.05 0 0 8

"Az időnként elszórt kalitkás kérdőjel egy új egységerősítő, ami nem az adott játékra vonatkozik, hanem az Engines fül alatt lehet felhasználni. (Pontos működését még nem teljesen ismerjük, de amire rájöttünk, rövidesen leírjuk.)"

 

 

Engines (Motorok): Főoldal/Hajóra kattints/Engines fül

 

Ezen az oldalon tudod növelni a hajód erősségének százalékos arányát. Mégpedig a pályák közben begyűjtött sárga kérdőjeles dobozkák által. Ezek a dobozok különböző értéket képviselnek, minél nagyobb az értéke, annál nagyobb százalékban tudod a hajód erősségének százalékos értékét növelni. Az oldal jobb alsó sarkában található EQUIP BEST (legjobb felszereltség) gomb megnyomásával az általad begyűjtött sárga kockákból a legnagyobb értéket képviselő kockát rendeli a hajódhoz a játék, s így növekszik az adott „motor/felszereltség” ereje. Ha szürke a gomb, azt jelenti, a legjobb értéken vagy, ha narancssárga, akkor kattints a gombra, s a játék rááll a legfejletteb szintre.

 

Mit tudunk fejleszteni?

 

Ezeket az oldal alsó részén STAT SUMMARY (Statisztikai összefoglalóban) láthatod, s egyben a százalékos értékeket is.

 

A hajó lövés erejének növelése (main gun damage) - ??? pórusos tüzérség (forceful artillery)
A hajó skill erejének növelése (aircraft skill damage) – ??? sugárzó mag (radiant core)
??? bekapcsolja az elem lövés erejét (power up item drop chance) – jobb energia (improved energy)
A dron erejének növelése (second gun damage) – ??? lövész pisztoly (striker gun)
??? jobb motor (engine drop chance) – ??? fejlett áramkör (advanced circuit)
Egy pályán begyűjtött aranymennyiség növelése (gold amount increase) – ??? hosszabított/nagyobb tartály (extend container)

 

Hogyan tudsz fejleszteni?

 

A hajó mellett található 6 ikon, amikre egyesével rákattintva (INVENTORY – leltár ablak jön elő) külön-külön tudod fejleszteni az adott egységet.
Az INVENTORY ablakban általában a játék csökkenő sorrendbe rakja a megszerzett kockákat, de ha nem, akkor kattints a SORT ASCEND (sorban nővekvő?!) gombra, ami csökkenő sorrendbe rakja a begyűjtött kockákat/értékeket.


A SELL gomb, mint eladás, ne használjátok, mert röhejesen alacsony árat ad érte.


A kockák, s a vonal alatti .../100 érték azt jelenti, hogy maximum 100 egységnyi különböző értékű kockát tudsz raktározni az adott egységből.

 

A fejlesztés úgy történik, hogy sok kisebb azonos egységből egy eggyel nagyobb egységet tudsz létrehozni. Tehát 6 db 1-es egységből tudsz 1 db 2-es egységet csinálni. 5 db vagy 6 db 2-es egységből 1 db 3-as egységet és így tovább…


INVENTORY ablakban vagyunk: Ha van 6 db 1-es értékű kockád, akkor kattints az egyikre (kijelölöd), majd a RANK UP gomb, s egy új ablak jön eléd (RANK UP - fejlesztés/felszedés), ahol a másik 5db 1-es kockára kattints egészen addig, míg az összes (5db) 1-es kocka fel nem kerül a kék vonal felé, s így a sikeresség eredménye (Succes rate) 100% nem lesz, s akkor 2500 aranyat kell felhasználnod (kattints a zöld gombra, ahol az arany van), hogy 6db 1-esből 1db 2-est tudj csinálni. S kész is az eggyel nagyobb egységed.

 

Az aranyfelhasználása változó, minél nagyobb értékű kockát szeretnél csinálni, annál több aranyat kell beváltanod.
Jelenleg: 1-ből 2-esbe 2500; 2-esből 3-asba 4500; 3-asból 4-esbe 8000; 4-esből 5-ösbe 13.000 arany.

Tipp: a Succes rate-nek nem kell mindig 100%nak lennie, néha elég a 80%.
1-esből 100% kell, vagyis 6db 1-es 1db 2-eshez, vagyis 1-et felraksz erősítésre, 5-öt meg mellé rendelsz (ez 100%-os sikert ígér; a 80%-on történő váltási kísérlet kockázatos, de akár sikerülhet is)
2-esből 80% kell, vagyis 5db 2-es 1 db 3-ashoz, ami azt jelenti, hogy 1 db 2-est felraksz erősítésre, 4-et meg mellé rendelsz (a biztonság kedvéért hozzá lehet adni még egy 1-est is)

 

Mivel új lehetőségről van szó, a továbbiakat még nem tudjuk.

 

 

Előzmény: Kopi (4)
Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 7

WAR


Viszonylag új lehetőség a játékon belül. Nem tudjuk, hogy végleges, vagy ideiglenes.


A csapatok csapnak össze. A War játékra a csapat vezetőinek minden hétvégén nevezniük kell. Amennyiben ezt elfelejtik, vagy a vezető inaktív, a csapat tagjai kimaradnak a War játékból. Akik hét közben csatlakoznak egy csapathoz, azon a héten már nem indulhatnak, csak a következőn. Csapaton kívüliek eleve nem játszhatják.


Egy-egy héten 3 csapat kerül egymás mellé. A feladat ugyanaz. Aki jobban teljesít, az nyer. Mind a 3 helyezett csapat játékosai nyereményt kapnak. Értelemszerűen a helyezésétől függően csökkenő mértékben.


A helyezéstől függően pontokat is kapnak a csapatok, ezáltal a War rangsorban változik a helyzetük. A következő héten az új helyezés alapján kapnak ellenfeleket. Általában azonos War pontszámúak kerülnek egy-egy 3-as csoportba.

Hétfőn és kedden még nem látjuk, kik lesznek az ellenfeleink. Ez a két nap a RUNE szerzési szakasz. 6 féle Rune szerezhető. Ezek ugyanúgy az egységeinket erősítik, ahogy a zöld "ampullák" is. Minden egyénileg megszerzett Rune a közös csapatkalapba kerül.


A Rune szerzési szakaszban 3, egyre erősödő pálya van. Az elsőt a leggyengébb egységekkel is viszonylag könnyű teljesíteni. De azért célszerű a 3 zöld "ampulla" erősítést a start előtt az egységeinkhez hozzáadni. Aki még nem rendelkezik a Macbird egységgel, lehetőleg szánjon rá 150.000 aranyat, és szerezze be. Nem kell fejleszteni - bár jó egység -, csak a Rune pályán indulni vele. A drónok és a Wing alaphelyzetű Macbird egységet is átsegíthet az első Rune pályán.


Szerdán, csütörtökön és pénteken van az igazi harc! Ekkor a 3 ellenfél már látja egymást. Minden nap 1-1 Boss ellen kell pontokat szerezni. A Boss-ok előtt nincsenek felvezető egységek. Start után egyből a Boss jön.
A Boss-ok úgy néznek ki, mint a játékon belül, de kiegészítő egységeket is kapnak, és nem teljesen azonos módon viselkednek a játékon belüli pályán megszokotthoz képest. Ezeket kinyírni nem lehet, csak pontokat lehet hozni rajtuk.
A Boss-ok elleni indulásnál a hajóinkhoz a Rune hozzácsatolását kínálja fel a program. A 3 zöld "ampullást" nem. Azért azokat célszerű egy normál pályán az egységeinkhez kapcsolni, majd onnan tényleges játék, a Start gomb megnyomása nélkül kilépni. A War felületre magukkal viszik az egységeink ezeket a beállításokat is. Sokat segíthetnek a pontszerzésben! A Boss után szedjük le az egységeinkről ezeket az erősítéseket, mert bekapcsolva automatikusan a normál pályáknál továbbra is használják az egységek. Ne pazaroljunk fölöslegesen.

 

Minden egység csak egyszer vethető be az adott héten. A már használtakat kiikszeli a program.


A Rune szerzés alatti pályáknak többször is neki lehet futni, ha elsőre nem sikerül teljesíteni. A Boss-ok ellen nincs javítási lehetőség! Akkor sem, ha valaki bármilyen ok miatt kidobódik a játékból. Láttunk már 0 pontot szerző játékost is.

Akinek 6, vagy több hajója van, minden feladatot teljesíthet, illetve elindulhat azokon. Kevesebb egységgel rendelkezők inkább a Boss-okra tartalékoljanak. A nagyon gyenge egységeiket a Rune pályákon vessék be. Két erős, vagy erősebb egységet tartalékoljanak csütörtökre és péntekre. A legerősebbeket! Hogy mikor melyik egységet vessék be, melyik napon induljanak a legerősebbel, az a pillanatnyi állástól is függhet.


Akinek csak egy komolyabb egysége van, szintén csütörtökön, vagy pénteken harcoljon.

 

Szerdán azért indulunk a gyengébb egységeinkkel, vagy nem is indulunk, ha nincs elég egységünk, mert nálunk még nincs mindenkinek sok 3 S-es, 210-es tűzerejű egysége. Akár egy sincs. A nemzetközi ellenfelek viszont többel is rendelkeznek! És azt vettük észre, hogy főleg a szerdát nyomják meg, amikor jó ellenfél ellen esélyünk sincs. De csütörtökön és pénteken van keresnivalónk! Nyertünk már úgy War hetet, hogy a szerdát csúnyán elveszítettük, de a csütörtököt és a pénteket sikeresen hoztuk. Persze olyan is volt, hogy mind a három napon úgy elkalapáltak minket, hogy csak pislogtunk! :)

 

Az egyénileg megszerzett Rune közös! Csapatérdek, hogy lehetőleg minél több legyen, és hogy jól hasznosuljanak. Ezért a Boss-ok ellen csak azok csatolják az egységeikhez, akik legalább 600-800 e. pont megszerzésére képesek az adott egységükkel. Azt persze előre nem lehet tudni, hogy milyen eredményre leszünk képesek a Boss ellen, de a korábbi hetekben már szerezhettünk némi tapasztalatot. Aki csak pár százezer pontra képes, kérjük, hogy ne használjon el egy Rune lehetőséget sem. Akkor sem, ha hétfőn és kedden neki is sikerült szereznie. Nem mindegy, hogy valaki 150.000 pont helyett a Rune segítségével 180.000 pontot szerez, vagy egy másik, erősebb egységgel rendelkező játékostárs 1.500.000 pont helyett 1.800.000 pontot! Talán érzékelhető, hogy fejletlenebb egységgel Rune segítségével sem lehet annyi pontot hozni összesen, mint amit mások fejlettebb egységgel a Rune segítségével pluszban hozhatnak! Ne vegyük el fejlettebb társaink elől a Rune használat lehetőségét! A War alatt nem az egyéni szereplés számít! Aki a lehetőségei miatt gyengébben teljesít, az is megkapja a jutalmat, ha a Csapat jól szerepel!

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6

Visszatérünk a SAS - fehér, pajzs szerű ikon -, vagyis a CSAPAT gombra:

 

Belépéskor a CHAT felületre jutunk. A csapat-tevékenység leginkább ezen a felületen zajlik.

 

A CHAT fültől jobbra a WAR fül található. Tartalmát külön részletezzük.


Jobb szélen a nagyító a csapatok megnézésére, alul a SEARCH gomb csapatok keresésére szolgál.


Balra található a TEAM fül. Ezen belül lehet a csapatunk tagjait - azok egységeit - végignézni. Illetve csapathoz csatlakozni, vagy csapatot létrehozni. A létrehozás 100 gem. Sok néhány személyes csapat van. Ami szerintünk értelmetlen. Nem lehet elérni semmit! Övék a csapat, de minek?! Ha tömörülnének, sokkal többre jutnának!


A csapatban lévő játékosok küldhetnek meghívót a csapat-nélkülieknek az ID szám segítségével.
Egy csapatnak 60 tagja lehet. Vannak nyitott és zárt csapatok. A nyitottakba bárki beléphet, ha van hely. A zártba jelentkezni kell. Vagy elfogadják a jelentkezést, vagy nem.
A jelentkezést feltételekhez is lehet kötni.
A csapatba-lépésnél a nemzeti hovatartozás nem számít. A legtöbb csapat vegyes. Hogy miként értik meg egymást, azt nem tudjuk! Volt arab társunk. Szépen segítettük egymást. De nem értettük, amit írt! Ezért mi most csak magyar játékosokat veszünk fel.

 

Kérjük, hogy aki befejezi a játékot, szóljon, és lépjen ki a Csapatból, hogy más léphessen a helyére! Aki huzamosabb ideig nem teljesít, azt csapatérdekből eleve kénytelenek vagyunk kirakni.
Időnként előfordul, hogy a program néhány társunkat kidobja a csapatból. Tavasz végén egyszer az összes csapat kiürült. Ha valaki kint találja magát, kérjük, jelentkezzen ismét, és írjon a közös Chat Local felületére is. Rendszeresen figyeljük, hogy ott mi történik.

 

A Cserebere csapat jelenleg az egyetlen nagy létszámú, hazai aktív csapat. Jelenleg csak magyar társaink vannak, így a kommunikációval nincs különösebb gond. Mivel a létszám maximált, amennyiben az igény felmerül rá, létrehozunk egy fiók csapatot is, ahonnan a rendszeresen játszó, aktív játékosokat átvesszük a Cserebere csapatba, amikor van üresedés. Így nem kallódik el senki, aki hosszabb távon szeretne aktívan játszani. És addig is hozzájut valamilyen szinten a csapat által elérhető előnyökhöz, amíg nem tudjuk felvenni.


Ideiglenes jelleggel jelenleg rendelkezésre áll a Csere fiók csapat. De ha nincs rá különösebb érdeklődés, megszüntetjük.

 

A csapathoz tartozás előnyei:
Jó csapatban egyértelműen felgyorsul a fejlődés! 8 óránként kártyát lehet kérni az egységeinkhez. Egy kérésre 5 kártyát adhatnak a társaink a kérésünkre kattintva. Persze, ha tudnak...
A kártyák átadásáért Medálokat kapunk. 1 kártya 5 Medál. Minimum 15 Medál kell ahhoz, hogy valamit kaphassunk érte. A Medálokat leginkább Wing kártyákra érdemes beváltani. És leginkább ezért éri meg jó csapathoz tartozni! Ezért lesz a kártya adás egyéni érdek, míg a kártya kérése Csapat érdek! Nem azért kellenek a jó tagok, hogy adjanak, hanem hogy kérjenek. (Akkor is, mikor csapatpont ezekért nem is jár!)
Olyan kártyákat is át lehet adni, amiket mi magunk is kérünk. Összességében még akár ez is megéri. Amikor páran ritka kártyákat kérnek, és kérésükre rendszeresen nem kapják meg az 5 kártyát, egymással is megbeszélhetik, hogy kölcsönösen adnak egymásnak. Ezzel ugyan nem nő a kártyák száma, de legalább Medálokat kapnak a cseréért! (Az eltérő időpontokban történő belépések miatt ilyenkor kisebb eltolódások előfordulhatnak, amit nem szabad zokon venni. Korrekt a társaság.)

 

A Csapat pontokat szerezhet a tagjai által! 2 nap pontgyűjtés, 1 nap jutalom beváltás. Majd kezdődik előröl.
A pontgyűjtéses napokon:
2 kártya kérése - 2 pont
4 kártya átadása - 2 pont
5 PVP győzelem - 3 pont

GOLDEN CHEST 10x (a nyitó képernyő bal oldalán lévő "varázsláda" tartalmazza) - 3 pont; ez utóbbira csak akkor érdemes 90k aranyat elhasználni, ha a megszerezhető kártyákra egyébként is szükségünk van, akkor viszont lehetőleg a 2 pontgyűjtős napon tegyük meg; a beváltás lutri, lehet, hogy semmi jót nem kapunk érte.

 

A Csapat a jutalmakat 100, 200 vagy 300 megszerzett pont után kapja meg, amiket a 2 napos pontgyűjtési szakaszban hozhatunk össze. A jutalmat a 3. napon lehet begyűjteni. Aki a két nap alatt nem hozott pontot a Csapatnak, jutalmat sem kap.
Jelenleg a Cserebere csapat stabilan hozza a 300 pontot.

 

Aki az 5 PVP győzelmet - és ezáltal a 3 pontot - csak nehezen tudja megszerezni, és nem célja a PVP játékban az előre jutás, a megszerzett 5 győzelem után visszaejtheti magát a PVP listában. Belép, gyorsan elveszíti a játékot, majd ismét és ismét, amíg alaphelyzet közelébe nem jut. Ezáltal akkor, amikor hozni szeretné a Csapatnak az 5 PVP győzelmet, könnyebb ellenfeleket kaphat.

 

A CHAT fülön belüli alsó gombok balról jobbra:


Aranysárga ládika - TEAM MISSION: alatta látható, hogy egyénileg ki hol tart a pontgyűjtésben, illetve hogy mi még mit teljesíthetünk. Valamint az összesített csapatpont is itt látható.
A 2 napos pontgyűjtés után a 3. napon itt lehet begyűjteni a nyereményt is

 

Kék alapú sárga puzzle darab - SELECT: arra kattintva lehet az egységekhez kátyát kérni. A kérés a Chat felületen jelenik meg. Sajnos csak olyan egységhez kérhető kártya, ami már nincs lakat alatt. Ez az ikon jelzi azt is, hogy mikor kérhetjük a következő kártyát. Amikor a kérésünk kitolódik a Chat felületről, akkor nem mutatja a hátralevő időt. Akkor a következő kéréshez vagy az emlékeinkre kell hagyatkoznunk, vagy viszonylag sűrűn kell próbálkozni.


Kis ugrás: Felül, a sárga puzzle darabos "pergamen" ikon alatt látható, hogy kitől kaptunk kártyát a kérésünkre.

 

Zöld kosár - PURCHASE: itt lehet a Medálokat elkölteni. Mindenki maga döntse el, hogy mire használja fel. De talán Wing kártyára a legcélszerűbb! Ezek adásával játék közben nagyon spórolósan bánik a program.
A kosár 24 órán át mutatja a kínálatát. Majd a 24 óra letelte után a következő belépésünket követően 24 órára ismét frissül a kínálata. Medálokkal a kínálat a 24 óra letelte előtt is frissíthető. De erre nem célszerű Medált pazarolni.

 

CHAT gomb: erre kattintva írhatunk a Chat felületre. (A szövegbe ágyazott, csúnyának minősített angol kifejezéseket kicsillagozza a program. Pl. a "lassítja" ezért "l***ítja" formában jelenik meg az "ass" - "szamár" miatt. Akinek ez íráskor eszébe jut, "las-sítja" írással a csillagokat kikerülheti.)


A Csapat Chat felületen a Local Chat lehetőségével szemben viszonylag hosszabb leírás is megjeleníthető. Viszont elég hamar megtelhet a rendelkezésre álló felület, és kitolódnak a régebbi (de még friss) írások, kártyakérések.
Előfordul, hogy írás elküldése után nem látjuk azt, amit leírtunk. De azért az ott van. Ki kell lépni a csapat felületről, majd vissza, és látni fogjuk. (Ha mégsem, leírjuk újra! :) )

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 5

A nyitó képernyő alsó sora:

 

SAS - fehér, pajzs szerű ikon: A CSAPAT GOMB - erre kattintva a Csapat Chat felületére jutunk; külön részletezzük a lehetőségeket.

 

ZÖLD KERÉK - LUCKY WHEEL: naponta megforgatható szerencsekerék; reklámért és szabadon forgatható résszel (a VIP további forgatási lehetőséget ad).

 

DOBOGÓ: azon belül látható, hogy ki hol tart a játékban. A hazai (LOCAL) felület jelenik meg elsőként. Attól balra és jobbra található a WORLD és a FRIENDS fül. A saját helyünket is itt kereshetjük meg.
A PVP, 2vs2 és a Tournament résznél is van dobogó, ami a pillanatnyi állásokat mutatja.

 

DAILY QUEST - a napi feladatok gyűjtőhelye: a feladatok teljesítése után megkapjuk - beszedhetjük - a jutalmakat.
Játékkezdéskor célszerű egyből ide kattintani. Bug miatt előfordult, hogy amikor a szerencsekerék megpörgetése után néztünk rá a napi feladatokra, ahol feladatként szerepelt a szerencsekerék forgatása is, azt már nem lehetett megpörgetni, mert már korábban megtettük. Így a napi legfőbb itteni jutalom aznap elérhetetlenné vált.


PVP játszma lejátszása, vagy nyerési követelmény esetén a 2vs2-t és a Tournamentet is számolja.


Amikor Skill aktiválás a feladat, a Wing Skill nem számít bele.

 

A játék szinte mindent a GMT szerinti 0 órához igazít. A feladatok Világszerte akkor kezdődnek, illetve fejeződnek be. Kivéve a saját napi feladatok. Azok a helyi időhöz alkalmazkodnak. (Ez az Eventeknél is lehetséges.)

 

A Daily Questen belül alul van még egy kattintható ikon, az ACHIEVEMENTS. Itt a különféle elért eredmények után kapunk arany jutalmat, ami főleg eleinte jöhet jól. (Kissé megmosolyogtató, hogy a vége felé 10 milliós aranygyűjtés után ad 30 e. aranyat, ami akkor már nem sokat jelent.)


A legtöbb pályán a teljesítés során nem kell Skillt kapcsolnunk, mert Skill nélkül is megoldható. Eleinte mégis célszerű ellőni a lehetőségeket, mert azokat is számolja a program, és itt az Achievements alatt aranyat ad érte. (Csak a hajó Skillt számolja, a Wing Skillt nem.)

 

PURCHASE gomb: ez alatt láthatóak a gemért kapható dolgok. Szerintünk nem érdemes vele foglalkozni. A gem annál sokkal többet ér!
Továbbá a vásárlási lehetőségeket mutató gombokat megtaláljuk itt is.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 4

START:
Megnyitás után jobb oldalt felül 3 fej (Normal, Hard, Hell) található; ott lehet beállítani a játék erősségét.

Érdemes mindegyik pálya szintet végig játszani, amikért csillagokat kapunk.


1. csillag, hogy végig mentél a pályán
2. csillag, hogy sértetlenül
3. csillag, hogy az összes ellenséget kivégezted


Egy pályán nem muszáj egyszerre megcsinálni mind a 3 csillagot, elég, ha csak egyik dologra (sértetlenség, vagy az összes ellenség leszedése) koncentrálsz. De ha csak teljesíteni tudod, az sem baj! Azzal már hozzá férsz a következő pályához, haladhatsz tovább. Megfelelően megerősödve visszatérhetsz korábbi, még nem 3 csillaggal teljesített pályákhoz, és a megfelelő mennyiségű csillag megszerzése után felveheted az adott szakaszért járó jutalmat a ládikákból.
Időnként elakadunk a játékban. Jellegzetes "vízválasztó" a 70-es pálya. Sokan hosszú ideig dekkolnak a 69-es teljesítése után, hogy tovább haladhassanak. Megfelelően meg kell erősödniük, hogy a 70-es Boss-t leverhessék.
Itt azért már az egyéni képességek is jelentős szerepet kapnak. Néhányan szinte alap gépekkel is túljutnak a nehéz szakaszokon, miközben a többség az erősítésekkel van elfoglalva.

 

Csak a Normal játékon lejátszott pályák teljesítéséért kapsz plusz gemet, aranyat vagy kártyát. De mindegyik nehézségi pályán kapunk csillagokat, amiket be tudsz váltani, mégpedig a fejek alatti dobozoknál, attól függően hány csillagot értél el az adott szakaszon. Amikor pulzálnak, akkor lehet beváltani.


A játék 7-es blokkokra van osztva. A blokkokon belül a csillagok is 7-14-21 bontásban adhatnak plusz jutalmat a már említett ládikákban. Továbbá mindegyik 7-es blokkban van 2-2 Extra pálya is, amiket csak az ott feltüntetett hajóval lehet teljesíteni. Aki nem rendelkezik azzal az egységgel, nem tud azon a pályán játszani. Ezek a pályák is adnak 3-3 csillagot. A 6 csillagért meg az alsó, 4. ládikában vehető fel a jutalom. (Ez a jutalom nem ér annyit, hogy miatta érdemes lenne megszerezni azt a hajót, ami a feladat teljesítéséhez szükséges, ha egyébként arra az egységre nincs szükségünk.)

Mindegyik 7-es blokk végén lévő pálya befejezésekor egy-egy Boss az ellenfél. A Boss leszedése után pár gemet kapunk. Meghatározott, hogy naponta mennyit kaphatunk. Célszerű addig ütni egy-egy Bost, amíg gemet is ad. Mindegy, melyiket választjuk. (Illetve a 49-es Boss valami bug miatt nem ad semmit.) Van, aki a legkönnyebbnél, mások a kihívást is adónál szedik össze a gemeket. Amikor már nem ad gemet, akkor aznap hiába ütjük tovább. Persze aranyat továbbra is lehet a teljesítés során szerezni.

 

Gemet csak a Boss-ok adnak. A többi leszedett egység - és a Boss is - elszórhat pár dolgot. Főleg aranyat. De zöld "ampullákat" is kaphatunk, amik erősítik az adott játékot. A 35-ös pályától energiaitalt is szórhatnak az egységek. (Aki teheti, a napi Boss "feladatot" is olyan pályán teljesítse, ahol energiaitalt is kaphat.)
Az egységek fejlesztéséhez szükséges kártyákat is elszórhatnak az ellenfelek.
Az időnként elszórt kalitkás kérdőjel egy új egységerősítő, ami nem az adott játékra vonatkozik, hanem az Engines fül alatt lehet felhasználni. (Pontos működését még nem teljesen ismerjük, de amire rájöttünk, rövidesen leírjuk.)

A pályákon az ellenfelek által elszórt dolgokat - a lövedékeik kivételével! :)) - érdemes összeszedni. A pálya teljesítése után a még a képernyőn lévő begyűjthető tárgyak összeszedésére csak nagyon rövid idő áll rendelkezésre, ezért akkor igyekeznünk kell. Illetve pálya teljesítése közben is, mert az elszórt dolgok eltérő sebességgel lefelé haladnak, és elhagyják a játékteret.
Az elszórt aranyat szinte magába szippantja az egységünk. De a többit precízebben kell összeszednünk.

 

Az ellenfelek által elszórt zöld "ampullák" csak az adott pályára vonatkoznak. A pálya teljesítése után nincs további hatásuk.
Zöld "ampullákból" jelenleg 6 féle szedhető össze a pályákon:
- felfelé mutató nyilat tartalmazó - növeli a tűzerőt
- villámjelet tartalmazó - növeli a hajóhoz kapcsolt Skillek számát
A szívet tartalmazó - életszámot növelő - zöld "ampulla" a pályán jelenleg nem szerezhető meg.
- L betűt tartalmazó - pár másodpercig használható több ágú lézer, ami nagyon hatásos
- H betűt tartalmazó - nyomkövető rakéták; ezek is hatásosak
- W betűt tartalmazó - minden irányban végighaladó "fuvallat"; majdnem csak annyit is ér...
- B betűt tartalmazó - ez egy bomba, amit bárhol is kapunk el, a képernyő közepétől egyre gyengülő erővel fejti ki hatását; egyes pályákon az ellenfelek elhelyezkedésétől függően nagyon hatásos, máshol mintha nem is lenne

 

A betűket tartalmazó zöld "ampullákat" akkor próbáljuk meg "elkapni", amikor azok leginkább hasznosíthatóak. Ez persze az esetek jó részében nem megvalósítható, mert vagy zsúfolt helyen vannak, és nem férünk hozzá, vagy amikor elkapjuk, éppen nincs mire bevetni. Ha meg nem kapjuk el, kiúsznak a képernyőről.

 

Amikor elkezdjük a napi játszadozásainkat, az első pályák teljesítése után mindig megjelenik egy általunk "néninek" nevezett csajszi, és jutalomért cserébe videónézési lehetőséget kínál. (Kivéve az 1. pályát. Ott nincs "néni". Lehet, hogy máshol sincs, de azt még nem vettük észre.)


Arany és gem, arany és egységkártya, gem és egységkártya a kínálata. 10 mp-ig van a képernyőn. Utána eltűnik. A felette lévő részre kattintva azonnal is eltüntethető. Javasoljuk, hogy a jutalomért cserébe inkább nézzétek meg a reklámot, amit kínál. (Ami ugye nem azt jelenti, hogy ténylegesen nézitek is.) A nehezen gyűlő gem és egységkártya miatt érdemes a nézés mellett dönteni.


A "néni" eltérő számban jelenik meg. Van, akinél 20-szor, másnál 6-szor. Nem tudtunk rájönni az okára! Két közel azonos időpontban regisztrált játékostársunknál is teljesen különböző módon jelenik meg. A nekünk jutó darabszám után aznap már nem jelenik meg többet, csak a következő napon.

 

A pályák teljesítése után minden esetben megjelenik egy, a pályán megszerzett aranyat kétszerező (ritkán négyszerező) videónézési lehetőség is. Ez sem kötelező, de gyorsabban gyűlik az arany, ha rákattintunk. (Főleg, ha rövid reklámot fogunk ki... :) )

 

Amikor egy pályát nem sikerül megoldanunk, akkor felkínál a játék egy további életet, amit gemért (ezt ne válasszuk!), vagy reklámnézésért kaphatunk meg. Amennyiben a plusz élet ellenére ismét bukunk, egy másik egységünkkel folytathatjuk még a pályát. De ez utóbbi lehetőséget aznap egy adott további egységre csak egyszer kínálja fel a program.

Komolyabb pályákat érdemes két kézzel teljesíteni. Egyik kezünkkel az egységet irányítani, másikkal meg a Skilleket adagolni.

 

ENDLESS mód (VÉGTELEN JEL) - jobb alsó gomb a Start menün belül:
Egymás után jönnek az ellenfelek; a pálya egyre erősödik, klf. szakaszokban (8, 18, 26, 38...) megjelenik 1-1 fő gonosz Boss is. (Amíg nem kaptuk meg az aznapra szánt gem mennyiségünket, ezek a Boss-ok is eldobálják nekünk.)


A 38-as Endless szakasz az, amit már nagyon nehéz teljesíteni. Nem nagyon éri meg vele vesződni.


10 pályát lehet teljesíteni. Amennyiben elveszítettük az egységeinket, nincs az adott pályához javítási lehetőség.


Az Endless alatt elég sok arany gyűjthető. De energiaitalt sajnos nem ad. Ezért aki a Winget fejleszteni szeretné, inkább a 35-ös pálya feletti pályákon szerezzen aranyat. Értelemszerűen ha a napi feladatok között is szerepel pár Endless pálya teljesítése, akkor a jutalom miatt célszerű lejátszani. Az is megoldás lehet, hogy valaki csak benéz, és szándékosan gyorsan elveszíti az egységeit. A program teljesítettnek veszi a feladatot.

 

A pályák kezdése előtt a zöld "ampullákkal" be lehet állítani, hogy milyen erősítésekkel szeretnéd az adott pálya előtt növelni a hajód erejét. Ez lehet plusz erő (felfelé mutató nyíl) , plusz egy Skill (villám jel), vagy plusz életerő (szív) növelés. Mivel - főleg eleinte - ezek korlátozott számban állnak rendelkezésre, célszerű csak akkor hozzáadni az egységeidhez, mikor úgy érzed, hogy azok segítségével megoldható a kiszemelt pálya. De utána le kell szedni az erősítést, mert a program minden további indulásnál automatikusan hozzáadja az egységekhez, és ezáltal csökkenti a lehetőségek számát.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 3

EXTRÁK - a teljesítésükért klf. jutalom jár:
(Itt jelennek meg időről időre az Eventek is.)

 

PVP (egy az egy ellen; 2 perc) - havonta újrakezdődik; játékon belül a gyorsaság számít; minél előbb le kell szedni az összes egységet, akár szinte még a megjelenésük előtt; a gyorsabb, több pontot szerző nyer (aki 2 S-es Spalsher, vagy Lazer egységgel rendelkezik, plusz pontokat is kap, amik zárójeles zöld számként jelennek meg; mindkettő használata esetén duplázódik a plusz zöld pont)


2VS2 (2 a 2 ellen; 3 perc) - hétfőtől péntekig - szintén a gyorsaság számít


TOURNAMENT (1 az 1 ellen; 3 perc) - szombaton és vasárnap (erre külön kitérünk.)

Párbajokban a HAJÓ Skilleket (játékon belül a pálya szélén megjelenő kis kör alakú, aktiválható karika, a rendelkezésre álló aktiválási lehetőséggel) akkor érdemes használni, ha nem lassítja a játék menetét, különben számodra fontos mp-eket vesztesz (kivéve 2vs2 Boss, ami ellen célszerű használni a lassítóst is). A csak erősítő Skillek viszont segítik a játékodat.
Normál játékokban természetesen minden Skill jól jöhet!

 

Erősítő, de lassító: Batafd, Fury of ares, Macbird, Ice Shard
Erősítő: Sky wrath, Twilight, Starbomb, Thunder bolt hajók.

A Wing Skill nem lassítja a játékot.


Egységtől függően a Skill védő burkot is ad az ellenséges lövedékekkel szemben.

Ezekre a játékokra ki lehet hívni konkrét játékosokat is ellenfélnek, vagy partnernek.
A PVP kihívás nem számít bele a csapaton belüli TEAM Missiónál a feladatként szereplő 5 győzelembe, és az attól független PVP eredményünkön sem változtat.

 

A Tournament kicsit részletesebben: ebben a játékban nem csak a saját, már megszerzett egységeinkkel indulhatunk. Sőt, célszerű nem azzal indulni! A Tournamentre kattintva játékkezdés előtt bármilyen összeállítást kiválaszthatunk. A legerősebb, 210-es tűzerejű egységeket kapjuk. Ahogy az ellenfeleink is.
Egy javasolható összeállítás: Thunder bolt hajó - Splasher és Lazer Drón (ezek itt is plusz zárójeles zöld pontokat hoznak) - Resulution (kard) Wing
Természetesen más egységeket is lehet használni. Akinek jobban bejön a nyomkövető Drón, használja azokat, vagy vegyesen. Zöld kisegítő pont nélkül is eredményesebb lehet.
A hajó Skill és a Wing Skill használatát célszerű "megtervezni". A játék panelekből áll. Elég hamar ki lehet ismerni. A Skillt akkor vessétek be, mikor elég nehezen megoldható részt kaptok. Használjátok el az összes lehetőséget, csak ne idő előtt!
A Boss valamikor a 2 perc alatti időben jelenik meg. Akármelyiket is kapjátok, a kard Winget célszerű beletolni. Addig ezt a Skillt ne is vessétek be!

 

Tournament alatti győzelem esetén mindig eggyel növekszik az ottani pontszámotok. 1-2 vereség nem számít. 3 egymás utáni vereséggel viszont előröl kell kezdeni a pontgyűjtést. Amit addig megszereztetek, az azért beváltható, csak a pontszám nem növekszik addig, amíg a győzelmeitekkel el nem juttok ismét ugyanarra a szintre, ahol a 3 egymás utáni vereséget kaptátok.
A Free alatti nyeremény bármikor beváltható. A Bonus csak gemes oldás után érhető el a vasárnap esti (helyesebben éjfél utáni, GMT 0 óra szerinti) zárásig. Jelenleg 1000 gem kell hozzá. Ami nem kevés! A Thunder bolt hajó viszont csak a Tournament alatti jó eredményekkel fejleszthető gyorsan. Aki szeretné megszerezni, annak célszerű begyűjteni, tartalékolni a szükséges gemet. (Persze meg is veheti...)
25 győzelem érhető el. Illetve akár több is, de azokat már nem számolja a program. A Bonus gemes oldására akár 14-16 nyerés után is sor kerülhet. Ezt mindenki maga döntse el. Lehet látni, hogy miket fog kapni érte.

 

Amikor valaki éppen nem a nyerésre hajt, a Tournament arra is alkalmas, hogy az egységek viselkedését tesztelje. Komolyabb a feladat, mint a TRY esetében. A már meglévő egységekkel is teljes kiépítéssel harcolhatunk. Az egységek kipróbálása sokat segíthet abban, hogy ki milyen irányban induljon el a fejlesztésekben.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 2

Középen: a HAJÓ, DRON és a WING váltási, átnézési, fejlesztési lehetőségek. Valamint az Engines fül is itt található, ami alatt az egységek speciális erősítésére van lehetőség a játék során megszerzett kalitkás kérdőjelekkel.


Az egységek "lakat" alatt vannak. A lakatot egységkártyákkal, arannyal, vagy gemmel lehet nyitni. Illetve pénzért is meg lehet az egységeket vásárolni. Célszerű előre elhatározni, hogy mit fejlesztünk, ne szórjuk el a lehetőségeinket mindenfelé.

Az indulásként kapott BATAFD 01 elég jól használható. A lövése kissé szórt. Ezáltal nem kell olyan pontosan irányítani. A Skill aktiválásakor védelmet nem kap, de lelassítja a játékot, így megkönnyíti a rá irányuló lövedékek elől a kitérést, és Skill alatt viszonylag veszély nélkül a célba vett ellenséges egység közelébe tolható.
A másik alapnak mondható egység a SKY WRAITH. A lövése koncentráltabb. A Skill nem lassítja a játékot és védőburkot is ad. Akinek precízebb a keze, ezzel eleinte akár jobban is járhat, mint a másikkal.

Az egységek közül a Macbird az, amiről a lakat gemért és 150.000 aranyért is leszedhető. (Sokan úgy értelmezték, hogy mindkettő szükséges az oldáshoz, de nem. Elég az egyik. Szerintünk értelemszerűen az arany.) Ezt az egységet érdemes mielőbb kiváltani. Arany a lakat nyitásához aktív játékkal viszonylag könnyen szerezhető. És ez egy elég jól használható egység.

A Drónok közül viszonylag könnyen beszerezhető a GALTING. Használjátok, de túl sokat ne költsetek rá. Amint lehet, cseréljétek le arra, ami jobban megfelel a játékotoknak.

Azokat az egységeket, amiken még rajta van a lakat, a TRY gombbal szabadon kipróbálhatjuk! Ezáltal eldönthetjük, hogy nekünk melyik egység tűnik hatásosnak, melyikre érdemes koncentrálnunk.

 

KÉK TÉGLALAP 3 FEHÉR PÖTTYEL: előugró ablak; chatelési felület, Világ, vagy helyi (Local fül) szinten. Csak pár szó írható le. Hosszabb mondandó esetén több nekifutással írhatjuk le közlendőnket.
Privát chat nincs. Megszólítani senkit sem lehet.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 1

A játék felülete és a rajta található gombok funkciói:

 

FŐOLDAL: (balról-jobbra, fentről-lefelé haladva)

Ahol van piros felkiáltó jel, vagy zöld jelzés, oda érdemes kattintani, megnézni, hogy miért szól a játék. (Új üzenet, frissítés, fejlesztési lehetőségek, stb.) De nem kell - és nem is célszerű! - minden jelzésre reagálni, a felkínált lehetőségeket teljesíteni. A gemet (a zöld drágakövet) kifejezetten ajánlott tervszerűen felhasználni, mivel ehhez lehet a legnehezebben hozzájutni.
Sok gomb működése csak internetes kapcsolat mellett érhető el.

PLAY GOMB (Video Rewards):
Egy-egy videó (reklám) 5-45 mp-es.
Az első sorban a megnézhető videók száma 20 db, amikért jutalmakat kaphatsz: gemet, aranyat, Energy-t (rózsaszín/lila - Wing erősségét nővelő), kártyát. Ezeknél a reklámoknál a nézés során szünetet kell tartani. Visszaszámol a rendszer. (Számunkra érthetetlen módon van, akinél kevesebb videó nézési lehetőség jelenik meg - konkrétan 6.)
Alatta 3x5 video szerepel; értelemszerűen az ábrának megfelelően aranyat, gemet vagy kártyát kaptok, ha összesen 15x végig nézitek a videókat. Itt nincs visszaszámolás. Azonnal rá lehet kattintani a következőre.

A megszerezhető kártya (akár itt, akár a pályákon) lehet kifejezetten egységkártya, amit csak az adott egységhez lehet felhasználni, illetve Joker kártya.
A Joker lehet kék (a hajókhoz), zöld (a drónokhoz), vagy sárga (a Wingekhez). Ezeket az adott egységtípus bármelyikénél fel lehet használni. A sárgát, illetve eleve a Wing kártyákat nehezen adja a program. Jó csapatban lehet ezekből a legtöbbet szerezni.


FOGASKERÉK: beállítások (Magyar nyelv nincs)
A lényeges a Sensitivity beállítás. Azzal tudod meghatározni, hogy mennyire apró mozdulatokkal lehessen irányítani a hajó mozgását.
A játékot pálya teljesítése közben megállítva is előkerül ez a Sensitivity lehetőség. Továbbá a CONTROL SCHEME is. Ezzel a Skill gombokat lehet áttenni egyik oldalról a másikra. Jobb- és balkezes játékhoz lehet ezáltal igazodni.
Megállítani a játékot (PAUSE) a készülékeken jobbra lent lévő, vagy a felhúzással jobbra lent megjelenő gombbal lehet. (Készüléktípustól függően más megoldás is lehetséges.)
A játékot lehet egy kézzel is játsztni. Nehezebb pályáknál viszont célszerű a kétkezes mód, ahol egyik kézzel folyamatosan irányítjuk az egységeinket, másik kézzel meg megfelelő módon időzítve adagoljuk a Skilleket.

Doboz, Gift kód: a játék Facebook oldalán lévő feladatokkal szerezhető kód. (Ezt a részt nyelvtudás hiányában még nem próbáltuk, illetve nem tudjuk, ki próbálta ki.)

5* - itt tudod értékelni a játékot, s ez a gomb átirányít a telefonodon lévő áruházba, ahol frissíteni tudod az alkalmazást.

 

GEM: mutatja, hogy mennyi gemed van, itt tudsz vásárolni is, ha megnyomod a gombot.

 

ARANY: aranyad mennyisége, s vásárlási lehetőség
(Utóbbi kettőnél folyamatosan villog valami vásárlásra ösztönző jel. :) )

 

PLAYER INFO középen: neved és az ID (azonosító) számod
Ha beléptek, akkor láthatjátok, hogy melyik csapatban vagytok, hányadik szinten tartotok a játékban, hány csillaggal rendelkeztek, a PVP-ben elért jelenlegi eredményetek, hány "barátotok" van (akiket meg lehet hívni egy-egy játékra, párbajra), közülük mennyit követtek, valamint itt is látható az arany-, gem- és energiaital készletetek.
Alatta a kisebb kockákban lehet látni, hogy milyen hajók, dronok és wingek vannak a játékban, ti melyikkel rendelkeztek, s hányadik szinten vagytok.
Az adatok - a barátok kivételével - mások számára is láthatóak, ha a játékotokra kattintanak.

 

KÉK DOBOZ (fent - lenyitható):
MAIL: néha küld a játék frissítésre felhívó üzenetet, de általában elkésve érkezik, érdemes többször egy hónapban megnézni az adott áruházban, hogy van-e újabb frissítés.
A meghívók, csapatvezetők által küldött sablon dicséretek és figyelmeztetések is ide kerülnek.

VIP SYSTEM: VIP státusz, s ahhoz tartozó előnyök ismertetése (klf. vásárlások során lehet valaki VIP tag)

NAPTÁR: minden nap begyűjthető jutalmak 6x5 napos bontásban, 5 naponként gem; amikor a végére értünk, újra indul

FACEBOOK: Ha van Facebook oldalad, érdemes kapcsolódni a játékkal, s így minden nap plusz 10 gemet kapsz, ha minden nap megosztod (F SHARE). Nem valós Face oldal is jó hozzá. Érdemes létrehozni.
Ha vannak játékon belüli Facebook ismerőseid, akkor ugyancsak felvehetsz jutalmat, de ez egyszeri beváltható jutalom. (Nem nagyon érdemes ezzel foglalkozni.)

VIP és az alatta lévő SAS ikon: különböző vásárlási lehetőségek pénzért. (Időnként megjelenik még egy további, hasonló célú ikon is.)

 

KÉK DOBOZ - balra: Lehetőség van GOLDEN CHEST vagy DIAMON CHEST vásárlására az adott értéken. Ezek a ládák nem igazán érik meg a beváltott aranyat, vagy gemet.
90.000 arany beváltása időnként még jó is lehet, mert kártyákat is ad. Aki bevált, igyekezzen azokra a napokra időzíteni, mikor csapatpontokat is kap érte.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 0

A játék lényege, hogy fejlesszétek az űrhajókat, s ezáltal egyre nehezebb pályákon juthassatok túl. Tehát a játék "építkezős". Nem lehet egyből mindent megoldani, minden ellenséges egységet leszedni. A játék készítőinek egyértelmű szándéka, hogy sokan sokszor játsszanak, de csak lassan fejlődjenek. Akinek megtetszik, annak hónapokig, vagy akár évekig is játékélményt nyújthat. No meg bosszúságot, amikor valamit nem tud megoldani! :)

 

Miből áll egy egység?
(Űr)Hajó – középen
Drónok – két oldalt
Wing – hátul (csak a 35-ös pálya teljesítése után állhat rendelkezésre)


Jelenleg 8 féle (űr)hajó, 7 féle drón és 4 féle wing szerezhető meg a játékban. A már megszerzett egységeket rákattintás után cserélgetni lehet.
A játékot folyamatosan fejlesztik, módosítják. Így az általunk most leírtak egy része később akár érvényét is veszítheti.

 

A fejlesztési szintek és az azoknál elérhető tűzerő: C (0-60) – B (61-90) – A (91-120) – S (121-150) – SS (151-180) – SSS (181-210)

 

Ahhoz, hogy egyik szintből a másikba lépj, rengeteg aranyra és gemre lesz szükséged, és ami még fontosabb, hogy az adott hajó kártyáit, vagy joker kártyákat kell gyűjtened. S ezért jött létre a Cserebere csapat is, hogy egymás között tudjunk cserélgetni kártyákat, így gyorsul a saját fejlődésed is.

A hajók és dronok tűzerejét gemmel (zöld drágakő) és arannyal lehet fejleszteni. A Wingekét gemmel és energyvel (rózsaszín/lila).

Ezekhez a dolgokhoz játék közben juttok hozzá egy-egy pálya teljesítése során, esetleg videó nézés, vagy napi feladat elvégzés, Facebook megosztás, szerencse kerék (Lucky Wheel) és az Extrákon belül található (internetes) rész eredményei után.

Kopi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 topiknyitó

Sziasztok CSEREBERE tagok! És üdvözlet Mindenkinek, aki érdeklődik a játék iránt!

 

Ezt a Fórumot azért hoztuk létre, hogy innen szerezzetek be minden információt, amit játék közben megkérdeznétek. Hivatalosnak mondható leírás szerint a játék annyira egyszerű, hogy nincs is szükség hozzá oktatóanyagra! Ez azért szerintünk nem így van! :) Ezért készítettünk el egy játékleírást, bár magunk sem értünk még mindent.
Az elnevezések egy részét mi kreáltuk. Lehet, hogy van hivatalos is, vagy ha nincs, találóbb, mint amit mi alkalmaztunk, de hát ez így alakult...
Bármit hiányolnátok, jelezzétek! Ha tudunk, segítünk! Sajnos napi szinten nem tudunk ránézni erre a fórumos felületre. Aki nincs a Cserebere csapatban, leginkább a játék Chat felületének Local részén veheti fel velünk a kapcsolatot. Azt rendszeresen nézzük.

 

A Falcon Squad Androidra és iOS-ra írt szép grafikájú lövöldözős játék, amit Világszerte már több mint 30 millióan töltöttek le. (Persze az aktív játékos ennek csak a töredéke.)
A játékhoz kell egy kis "megszállottság"! :)

A játék a szokásos módon "ingyenes", ami azt jelenti, hogy a gyorsabb fejlődés érdekében lehet rá pénzt költeni és játék közben reklámokat nézni. Egyik sem kötelező, de a reklámok megnézése javasolt. Ami természetesen nem a tényleges nézést jelenti. El lehet indítani, aztán leketyeg. Viszont sok jutalom begyűjthető általa. (Később részletezzük.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!