Szerda délelőtt egy kisebb utasküldöttség nyújtott át követeléseket a MÁV-székháznál. A petícióban nehezményezik a rendszeres késéseket, tájékoztatási és egyéb problémákat, elsősorban a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon, de más agglomerációs járatokon is. Tüntetést helyeztek kilátásba, ha a MÁV nem változtat.
Helló MÁV, besegítek 1 kicsit az áramütéses balesetek elleni kampányba. Következőt írják ki nagy betűkkel minden állomáson:
HELLÓ HÜLYEGYEREK! NE MÁSSZ FEL A VASÚTI KOCSIRA, HA FELSŐVEZETÉK IS VAN FÖLÖTTE, MERT BELÉDBASZ AZ ÁRAM, ÉS MEGDÖGLESZ! AKKOR IS, HA NEM NYÚLSZ HOZZÁ!
Itt a nagy kérdés nem is az, hogy be kell-e tartani a 12 órás szabályt, mert be kell; ám miért nem tudott a MÁV akkorra és oda, amikor ez a 12 óra letelt egy másik vonatvezetőt biztosítani?
Kérdések, melyek a MÁV 20. századi mivoltát erősítik még 2020-ban is...
Elegük van a MÁV-ból, és arra biztatnak, senki ne vegyen jegyet a vonatkésések miatt
Lázba hozta az Elegem van a MÁV-ból Facbook-csoportot egy nemrég született bírósági ítélet, amely kimondta, hogy a bliccelés nem bűncselekmény. A hír felerősítette azokat a hangokat, amelyek szerint a MÁV-ot nemfizetéssel kellene lépéskényszerbe hozni, hogy javítsák a szolgáltatás minőségét.
Az alapötlet nem rossz, csak pont az ellenkező hatást fogja elérni annak, ami a cél.
Ugyanis ezzel pontosan azok a hülyék és a székükhöz foggal-körömmel kapaszkodó dilettánsok fognak maradni, akiktől a leggyorsabban meg kellene szabadulni.
Nagyon sok pénz kellene ahhoz, hogy maradjanak a dolgozók a vasútnál és a busztársaságoknál. A szakszervezet szerint van megoldás, de csak a MÁV-nál 30 milliárd forintba kerülne.
Feldühödött utasok tüntetést szerveztek a MÁV ellen, elegük van az állandó késésekből, a rossz minőségű szolgáltatásból. Stílszerűen egyórás késéssel kezdődött a demonstráció.