Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pocok1970 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 268

Ennyire felkúsztak az árak! Tegnap Békéscsabán a Hoványnál a 4 éves kötelező szervíz klímatisztítással 185ezerbe fájt. Mikor ugrottak meg ennyire? Mondjuk a számlát olvasva, elég vastagon fogott a toll mind a munkadíjnál mind az anyagszükségletnél. :( 

szkati Creative Commons License 2024.03.12 0 0 267

Attól függ, hogy milyen évjáratra gondolsz. Az enyém 2014-es, rengeteg extrával, de kívül nincs elektromos tükör, és nem ezen, hanem egyiken sem volt ebből az évjáratból.

Előzmény: bravo 2 (266)
bravo 2 Creative Commons License 2024.03.08 0 0 266

Sziaszto!

Arra lennék kíváncsi hogy az Ecosport korábbi évjáratú és az új autókon egyformák a külső elektromos tükrök?

szkati Creative Commons License 2024.03.04 0 0 265

Nagyon köszönöm, csak az nekem sajnos kicsit messze van.

Előzmény: zfabian (264)
zfabian Creative Commons License 2024.02.10 0 0 264

Bercelen,  a Ford Romhányinál R-Carnet kft a mostani nevük biztosan segítenek.

szkati Creative Commons License 2024.01.23 0 0 263

8 éves az autóm, alig 60 ezer van benne, és elkezdett az olaj folyni a sebességváltóból. Elvittem hibafelmérésre a Petrányihoz, ahol megállapították, hogy a váltó illesztésénél folyik az olaj. Ők( Budaörs) nem foglalkoznak váltó javítással. Kiszedik a váltót, és alvállalkozóhoz viszik javításra, ami több hetet is igénybe vehet, mert hogy az alvállalkozónál sorban állnak a kuncsaftok. Az alvállalkozó nem foglalkozik csak javítással, ki nem szedi a váltót. 22-es csapdája. Van valakinek valamilyen ötlete? Köszönöm előre is!

zfabian Creative Commons License 2023.06.26 0 1 262

Megint volt egy olajcserém Bercelen (95.000 km), + első féktárcsa-betét kombó. Mindkettő textar, az elején vinnyogott kicsit, de már jó. Azt mondták ez jobb mint a gyári. Azt kiveséztük anno hogy voltak vele bajok. 

szilagyi_29 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 261

Köszi a tippet, közben felhívtam a szervízt ahova eddig is jártam, azt tanácsolták óvatosan járjak még vele egy kicsit, figyeljek. Azóta mentem még egy kört, semmi zaj, semmi változást nem tapasztaltam, most a váltó sem rosszalkodott. Kíváncsi leszek, egyelőre nagyon szeretem ezt a kocsit.

Előzmény: _ZE (260)
_ZE Creative Commons License 2023.06.16 0 0 260

Váltóbowden lenne az első ötlet, bár a leírás alapján inkább valami oda nem illő dolog került a kulisszába, ahol a kar mozog, vagy a váltóhoz, ahol a bowdenek másik vége van.
Mindenképp hozzáértő szervíz/szerelő megkérdezését javaslom. (Ez nem biztos, hogy a kereskedő saját műhelye - Nekem pl. Bercel van vállalható távolságon belül, anno Fruzsit (Ford Fusion) is oda hordtam, és a mostani EcoSport is ott kapja a szükséges szervízt.

Előzmény: szilagyi_29 (259)
szilagyi_29 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 259

Sziasztok!

 

2019 végi benzin 1.0 EcoSport, jelenleg 3 év alatt 11.000KM a teljesítmény, mindhárom éves szervíz a dealernél volt, legutolsó tavaly novemberben, azóta kb. 2000KM lehet a futásteljesítmény. Semmi gond nem volt eddig az autóval, egy hete el kellett vinnem egy hosszú útra (350KM oda-vissza) egy nap alatt, leraktam az autót. Tegnap ültem be újra, a hátramenetet nagyon nehezen vette be, végigkapcsoltam az összes sebességet, egyes is nehezen indult, de szinte varázsütésre oldódott, ahogy kapcsoltam párat, semmi baj. Ma ismét beültem, teljesen okés, mentem egy kört, egyszer a pirosnál fordult elő, hogy nehezen vette az elsőt, egyébként az összes többi váltásom teljesen puha, eddig sem volt semmi probléma vele a világon. Szerintem a kuplung jól jár, semmi szokatlant nem vettem észre, egyszerűen néha megakad a váltókar és nem engedi be sebességbe, de ha ez oldódik akkor minden fokozat tökéletes.

 

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek ötlete/tapasztalata?

_ZE Creative Commons License 2023.04.06 0 1 258

Ritka együtt állás :-)

_ZE Creative Commons License 2023.04.06 0 0 257

Ott a pont. Anno sok évesen a Fruzsi is csinált ilyet, ott is ez volt a megoldás.

Előzmény: zfabian (256)
zfabian Creative Commons License 2023.03.23 0 0 256

A motort illetve váltót tartó bakok lehetnek a ludasok, mert terhelésre(gázadás) nem csillapítanak eléggé. Ott kezdeném a vizsgálódást.

FE2018 Creative Commons License 2023.03.22 -1 0 255

Köszönöm, hogy kipróbáltad?

Esetleg ötlet, hogy mi lehet a probléma?

Előzmény: zfabian (254)
zfabian Creative Commons License 2023.03.22 0 0 254

Szia!

Kipróbáltam, de semmi rezonálást nem tapasztaltam gyorsításkor.

FE2018 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 253

Sziasztok, 

 

5 éves Ecosport első tulajdonosa vagyok. Nemrég észrevettem, hogy hirtelen gyorsításkor kb 2000-2200 fordulaton remeg, berezonál a sebesség váltó kar. Ha ”óvatosan“ gyorsítok akkor ez a jelenség nem jelentkezik. Megkérdeztem egy független és egy márkaszervízet is akiktől  azt a választ kaptam, hogy váltsak vissza egy sebesség fokozatot. Ti találkoztatok ilyen problémával? 

Előre köszi a válaszotokat!

zfabian Creative Commons License 2023.02.27 0 1 252

Kaptam határozatot, BM közlekedési Főosztály. Visszaírták a JSZP-n a kilométert 2600-ra 2019-ben. Megy ez.

_ZE Creative Commons License 2023.02.13 0 0 251

Szintén Bercel, vizsgával együtt ~150E lett a vége... (Motorolaj+szűrő, fékfolyadék, gyújtógyertyák, pollenszűrő+klímatakarítás...).

Előzmény: zfabian (243)
zfabian Creative Commons License 2023.01.27 0 0 250

Meg is lett az oka, kiégett a jobb hátsó féklámpám, valószínű egy relén vannak. (mire rájöttem hogy fékezéskor csinálja....:-(    )

zfabian Creative Commons License 2023.01.26 0 0 249

Új fejlemény, hogy az index jobbra kanyarodáskor néha random vadul kattog, kb kétszeres sebességgel 2-3 másodpercig, aztán visszaáll. Persze ha kiszállok sosem csinálja, minden izzó működik amúgy.

zfabian Creative Commons License 2023.01.22 0 0 248

Lehet ezzel a hivatallal chatelni is, minden héten bepróbálkozom, azt mondják ki van szignózva ügyintézőnek. De azzal még nem tudtam felvenni a kapcsolatot (nincs neve).

zfabian Creative Commons License 2023.01.22 0 0 247

Nem, dehogy, a rendszámot üthették el valahol, 2019. 02. 20 környékén voltam 2500 km ajánlott olajcserén Szentendrén a Hoványnál, ahol vettem, a bejegyzés előbb született. (Ahol munkadíj nélkül simán elkérték egy sima olajcsere árát, pedig csak olajat és az olajszűrőt fizettem 36.000 Ft). Na azóta nem voltam náluk.

_ZE Creative Commons License 2023.01.20 0 0 246

A vizsgahely elnyomta egy nullával?

Előzmény: zfabian (245)
zfabian Creative Commons License 2023.01.19 0 0 245

Nekem az olaj 59 % on volt, kb. 12.000 km volt benne. Műszakit helyben Vácon csináltattam decemberben, 25 perc volt. De azóta levelezésben vagyok a Közlekedési Főosztály (BM) szervvel. Ránéztem a JSZP-n a műszakira, meg a fényképekre, hát mit látok a futásteljesítménynél 2019.02.05-i bejegyzéssel? 260.000 km, az alig másfél hónapos autóban. Úgyhogy most várom a válaszuk.

_ZE Creative Commons License 2023.01.18 0 0 244

Én a napokban fogok időpontot kérni a következő esedékes cserékre (olaj élettartam 9%-on, úgyhogy erősen itt az ideje). Azon gondolkodom, hogy a március elején lejáró műszakit is előre kéne hozni - így egy úttal letudnám azt is.

Előzmény: zfabian (243)
zfabian Creative Commons License 2023.01.18 0 0 243

Sziasztok!

Megvolt a 4-5 év közötti szervíz (2021-ben kettőt is csináltak, azóta résen vagyok, a második az évben csak szigorúan olajcsere.) Bercelen, 97.000 Ft, a kötelezőkön kívül fékolajat cseréltek. Vittem H18 Osram izzót, két éve mennek benne ugyanilyenek, de nem vártam meg míg kiég valamelyik, kb. 300 óra lehetett bennük, de még nem égett meg az üvege, mint annak ami gyárilag benne volt. Tavaly ilyenkor rá kellet tölteni egy kicsit a hűtővízre !!!ECOBOOST!!!, most is úgy láttam hogy lement a minimumra a szint, de amikor a szerelő letekerte a sapkát a nyomás kiegyenlítés felvitte maximumra, úgyhogy maradt. Az autóban 84.500 km van, 10.000 km múlva betét és tárcsacsere azt mondták. Hát legyen, úgy is problémás kicsit melegen ahogy már szó volt róla. Amúgy tök gyorsan végeztek, az ár is jó volt, az autónak sincs semmi baja, úgy hogy béke, boldogság.

_ZE Creative Commons License 2022.11.30 0 0 242

Ha nem hagytad koszolódni, műanyaghegesztő szerintem olcsóbb a fényezetlen elemnél. A fényezettet is meg tudják hegeszteni, és utána "csak" egy jó karosszériás/fényező kell, ahol a fényezést rendbe tudják rakni. Szerintem olcsóbb lesz, mint az új, márkaszervízben csináltatott.

Előzmény: Ben Koyack (241)
Ben Koyack Creative Commons License 2022.11.30 0 0 241

Ja, és én vagyok az előző, csak megint más névvel voltam belépve, hülye vok. :)

stokika81 Creative Commons License 2022.11.30 0 0 240

Sziasztok, 2 hete sikeresen nekimentem parkolás közben egy beton tömbnek, ami szinte teljesen takarva volt a növény dzsumbuj miatt, és elrepedt az elsö lökhárító 3-4 cm-en, illetve az alsó fekete műanyag középrész is eltört, és benyomódott, rohadt ideges voltam.

A lökhárítót hagyom, mert színre fújva kb. 200e, de ezt a műanyag részt lehet kicserélném. Petrányi mondott rá egy beteg 40ezres árat, máshol meg nem találtam...van esetleg ötletetek hol tudnék ilyet szerválni normális áron?

Egyébként minden ok, Január 3 éves szervíz, S.tarján, lesz az is vagy 100 😬😑

zfabian Creative Commons License 2022.11.27 0 0 239

Igen, utána olvastam, 6/11990 KöHéM rendelet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!