Ez eléggé használatfüggő... :-) Nekem bő 12.000 km van benne, a lánc még nem igazán akar eltávolodni a hátsó lánckeréktől, ha elhúzom, a gumik profilmélysége közel annyi, mint az abroncs legszélén. Mondjuk én jellemzően 70-80 km/h-val közlekedek kisforgalmú utakon, szóval a fékbetétek se túl sokat koptak...
Mivel már több, mint 400 km volt a napi számlálóban, és nem sikerült ősszel tele tankkal letenni a gépet, visszaszereltem az akksit és a mai 10 fokban elmentem tankolni a jövedi adó emelés előtti benzinből.
Szeptember-október folyamán párszor laza 55-65 km/h tempóval gurultam a környékbeli forgalomtól eléggé mentes utakon, 401,4 km-re 9,19 litert sikerült tankolni. A fedélzeti számítógép most is pesszimista volt, mint mindig, 2,4 l/100 km értéket mutatott... :-)
Szia ...nekem bejött a cég ,és a termékei ...... Hiflofiltro, Jt lánc -lánckerék, ékszíjak....szabad világban élünk ,mindenki maga dönti el ,mire ,és mennyit költ.....a lenti írás csak lehetőség.
De köszönöm az ötletet ,jelzem a Pink motors-nál hogy adjanak kedvezményt ,mert dicsértem a cégüket. De legalább egy nyalókát. Hogy nyalhassak. üdv zs
Szia ...nagyon szép a motorod. Remélem hamarosan ,nálam is áll majd egy a garázsban. Addig is figyelem barátom futár motorját , nála már 84000km van az órában.....minimális kopó alkatrész cserével.
Nálunk az alábbi cégek termékei nagyon beválltak, igaz ezek utángyártott alkatrészek de nagy jó- ár /értékkel rendelkeznek.....
https://www.pinkmotors.hu/ Gyertya is van náluk....olajból pedig Motul 7100 10w-40 használunk.A lánc, lánckerék hajtást nagyjából 35000km-ként cseréljük , ha jól emlékszem ......az is JT- márka ,amit a pink motors forgalmaz. Póstáznak is 2000ft-ért.
Ha esetleg gondod lenne a szervízzel ,akkor írj egy emailt , publikus az email címem, segítek......üdv zs
Ha én lennék a gyártó, én is kicseréltetnék mindent a saját védelmem érdekében. De reálisan átgondolva én biztos nem cserélnék gyertyát 10000 km-enként. A GS Suzukimban én is kicseréltem 12000 km-nél, aztán a csere gyertyával adtam el 48000 km-nél. Még a gyertya hézag sem ment el. A Kawámba 24000 km van, gyári gyertyával. Pöcre indul, nincs idegen hang, nem emelkedik a fogyasztás, hézag jó, stb. Miért cseréljek? A fékfolyadékot először megmér(et)ném és ha csak vizes már, akkor cserélném. Olaj-olajszűrő csere simán megoldható otthon. Kb. 10000 Ft-ból meg is úszod az egészet. Hűtőfolyadéknál legfeljebb fagyáspontot néznék. Ha -20 C°-nál hidegebb, akkor az is maradhat.
Hát a gyújtás csere az biztosan ráfért, mert azzal voltak gondok. Néha még út közben is állítani kellett. Próba lámpa, gyertya helyére mérő pálca, alap tartozék volt.
Megvettem anno nagyon kedvező áron. Kapott egy új kábelközeget, Pap Tamás féle CDI gyújtást. Így 12V-os megbízható lett az elektromos hálózat. Új fékbetétek hátra, új külsők és belsők centirozva, A rozsdás tank műgyantával belülről lekezelve. Új teleszkóp szimeringek és hátsó teleszkóp. Új csapok a tankon, lánckerekek és a lánc cserélve. Kb. 200.000 Ft után azt mondom, hogy bárhová elmernék vele indulni és haza is hoz.
A falunkban van egy konzervált példány, egy volt osztálytársamnak, meg fogom kérdezni mi a szándéka vele. Barátom véleményét is ki fogom kérni, akinek narancssárgában volt, érdekes, hogy Mz-je akkor nem volt, de mostanában több is megfordult nála. Kicsit félek 2 üteműre visszaülni, pedig Trabantom is volt, de az már régen volt.