Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Lonesome Rider Creative Commons License 5 napja 0 1 4111

Ha van 4 órahossza pihenni...

 

https://www.youtube.com/watch?v=Py9OyHUnP_Q&t=4s&ab_channel=LoloCochet-Moto

 

Mint a mekgregoros utazás ,csak itt a T7-est  húzzák vonják:))

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.23 0 1 4110
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.19 0 1 4109

Legközelebb...

 

Előzmény: Éter. (4107)
Gyöször Creative Commons License 2021.07.18 0 0 4108

Nem igazán fontos szerintem az önindító hangja. Sokkal lényegesebb, hogy működjön, pláne ha más indítási lehetöség nincs.

Előzmény: KVX300 (4103)
Éter. Creative Commons License 2021.07.17 0 0 4107

Ha a 350-es DR is érdekel, tudod hol találsz! :) 

Előzmény: Lonesome Rider (4102)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 4106

Akkor így van, ahogy te tapasztaltad.

Előzmény: WRS (4105)
WRS Creative Commons License 2021.07.16 0 0 4105

Nekem van 500-as tenerém 600-as xt-m és volt 550-es xt-m, szinte ugyanaz a blokk de kicsit más a vezérlés stb. Jelentős különbség van közöttük érzésre. Másik típusokkal nagy tapasztalatom nincs de amin ültem nagyon különbözőek voltak.

Előzmény: KVX300 (4104)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 4104

Bár nincs tapasztalatom benne, de szerintem olyan egetverően nagy különbség nem lehet a nagy egyhengeresek között.

Előzmény: Lonesome Rider (4102)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 4103

Igen, gyári dob volt rajta. Ez külön szempont volt a vásárlásnál, hogy csak gyári dobosat veszek. Más dobbal nem is próbáltam, ezért nem tudok nyilatkozni arról, hogy mennyit változott volna vezethetősége. A hangja nekem bejött: szép mély hangon gurgulázott, de nem volt hangos. Ellenben az önindítója az baromi hangos volt. Nem is tudom a Suzuki miért nem tett valamit ezzel még a tervezés-próbajáratás szakaszában. Volt olyan, hogy be is szóltak a hangos önindító miatt, amikor nem akart elsőre beindulni és egy kicsit nyektetni kellett.

Előzmény: Gyöször (4101)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.16 0 0 4102

:)) háát ja.A nyitott dob.Az öreg TT-ken már gyárilag nyitott,mert belül szétrohadt ami gát kicsi volt bennük:)))) Egyszer kerültem egyet Mistral 400-asával.Nekem egész jó volt az is.DR-el még soha nem mentem,De kíváncsi vagyok rá mitől szeretik annyira.

Előzmény: Gyöször (4101)
Gyöször Creative Commons License 2021.07.15 0 0 4101

Azon gyári dob volt? Mikor a nyolcszázasra megvettem a full gyári rendszert itthon lehomokszórogattam szétszedtem amennyire csak tudtam és lefestettem majd diadalittasan és ünnepélyesen felszereltem akkor jött a hidegzuhany, hogy az úgy nem is DR.

Erőtlen lett mindenhol de 4500 tól kezdett valamit csinálni ami 1/5öde a nyitott dobos DRnek. Viszont 5500 nál ezt abba is hagyta. 1 hétig volt fent, aztán ment vissza a nyitott. 1400 az alapjárat 1500nál reccsen egyet és már váltani is kell. Sajnos picit hangos :-)

Előzmény: KVX300 (4100)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 4100

TT-t még nem vezettem, így annak a viselkedéséről nem tudok nyilatkozni. Viszont érdekes, hogy a DR650-esem is csak 3000 f/min-től volt hajlandó rángatásmentesen haladni és Kawa is. Figyelembe véve, hogy a DR 7500-ig volt pörgethető, míg a Kawa 12000-ig, az látszik,hogy a Kawa sokkal inkább alapjárat közelében hajtható, mint a DR. A száraz tényeken túl a "vezetői érzés" persze egészen más. szubjektív dolgokon meg nem érdemes elmélkedni. Szerettem én is DR-t, de sokkal kisebb volt a használható fordulatszám tartománya.

Előzmény: Lonesome Rider (4098)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.15 0 0 4099

De hát én a régi világban élek:))

Pld Maradona góljai és játéka is megismételhetetlen:)

 

https://www.youtube.com/watch?v=3qquQqWGLJY&ab_channel=iLance7i

Előzmény: Lonesome Rider (4098)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.15 0 0 4098

Ezért van hogy Magyar teszt nem olyan sok van.(kivéve a tiédet;)  )

 

Olyan kis józan ,egyszerű motor a szememben szép dizéánal.

Igaz ugyan hogy az egy henger( nagyobb)nyomatéka nagyon hiányozna ha ilyenem lenne.

Nekem már a sáska 660-as(pedig az már  elég testes),tehát ez után is felüdülés volt visszaülni egy régi TT-re és élvezni terepen a szinte alapjáraton terepezést.Hozzászoktam ehhez a típushoz:))

 

Tény hogy a Kawa a saját típusaival azért ütős lenne itt nálunk is.

Előzmény: KVX300 (4097)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 4097

A Versys-X 300 nagyon népszerű dél-Amerikában. Sokan készítenek összefoglalókat a Versys-es túráikról (akár aszfalton, akár terepen), csak sajnos spanyolul (portugálul) nem értek, így nem olyan élvezetes 1-1 ilyen videót végignézni.

Előzmény: Lonesome Rider (4096)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.14 0 0 4096
Előzmény: KVX300 (4095)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.14 0 0 4095

Az oktatód valóban kivételes lehet, ha tényleg ilyen jól tanít!

 

A "közbülsőt" úgy értettem, hogy ez nem egy 2 órás, üres parkolóban megrendezett szlalomozás, és nem is egy több napos komplex tréning. Valahol a kettő között: csak 1 napos, viszont több fajta feladat is végrehajtásra került.

 

Igazad van nem fogalmaztam pontosan, vagy nem adtam kellő magyarázatot hozzá. Köszi az észrevételt!

Előzmény: WRS (4094)
WRS Creative Commons License 2021.07.13 0 0 4094

Én sem panaszkodhatok az oktatómra egyáltalán. Nála nincs pótóra meg semmi ilyesmi addig tanított mindenkit még biztonságosan nemtudott motorozni. Bőven túlteljesitette a kötelező dolgokat.

 

A videó elején azt mondtad hogy egy ,,közbülsőre neveztél be,, ebből gondoltam hogy közepes szintű volt az oktatás de akkor nem jól értettem.

Előzmény: KVX300 (4092)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.13 0 0 4093

Szépen összefoglaltad.

Előzmény: KVX300 (4092)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.13 0 1 4092

Én nem hallottam szint meghatározásról (kezdőknek, haladóknak), de ez nem jelent semmit. Véleményem szerint az jogosítvány megszerzéséhez szükséges (alap)oktatás színvonala a kötelező tananyagon túl nagyban függ az oktató elhivatottságától, felkészültségétől. Úgy látszik nekem akkor szerencsén volt az oktatómmal, mert sok olyan dolgot mondott, amit a vezetéstechnikai tréningen is próbáltak sulykolni belénk. Pl.: egyszerre használt első-hátsó fék, kis ívű kanyarban ledöntött motor, dőlj előre gyorsításkor, stb...

A másik gondolatom, hogy a youtube tele van vezetéstechnikai oktató videókkal. Akit érdekel a dolog, annak van lehetősége saját magát fejleszteni (akár utcai motorozásról legyen szó, akár terepmotorozásról). Persze sokkal jobb egy valódi tréning, ahol az instruktor egyből javítja is a hibás mozdulatokat és nem hagyja a rosszakat berögződni.

És ha már idáig eljutottunk, akkor ne hagyjuk ki magát a motorost sem. Van aki szeret motorozni, beleássa magát a témába, érdeklődő, aktív, fejleszti magát, nyitott az újdonságok iránt, stb. Vannak, akik azért motoroznak, mert muszáj, mert az a munkájuk, mert nincs más választásuk. Vannak, aki meg akarnak felelni valami elvárásnak, de maguktól soha nem jutna eszükbe motorozni. Ők mind mind másképpen fognak hozzáállni a képzéshez, oktatáshoz, tréninghez, és persze a vezetéstechnikai tudásuk is jelentősen eltér egymástól.

Előzmény: WRS (4089)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4091

Nos ez a fékezés is igen megosztó;)Vannak alap szabályok és azon kívül mindenki másra esküszik.

Én az első fékre.Terepen is.Hátsót ritkán használok.

Előzmény: WRS (4089)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4090

Érthető.

Minél hosszabb terep...hmm...hááát végül is.Nekem  ez olyan ovis.De másnak meg én vagyok az:)))

Előzmény: KVX300 (4088)
WRS Creative Commons License 2021.07.12 0 1 4089

Ha jól emlékszem akkor ez a közepes szintű tréning volt. Ahol te szerinted is ezt tudni kéne a jogsihoz. Akkor az alap képzésre érkezőknek honnan van jogosítványuk meg ott mit tanulnak? elindulni? Egyre több volt osztálytárs, gyerekkori barát vesz motort körülöttem és rémisztő ahogy kezelnek komoly teljesítményű motorokat. Nagy kedvencem ismerősöm DL650-essel "csak hátsóféket szoktam használni mert az oktatóm szerint az biztonságos".

Előzmény: KVX300 (4086)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4088

Véleményem szerint a TET útvonal nem a látványosságok terepen történő megközelítéséről szól, hanem a terepen történő minél hosszabb utazásról. Vannak országok, ahol ez könnyebben megvalósítható és vannak, ahol nehezebben. Nagyvárosiaknak (Budapestieknek) nem olyan természetes dolog, hogy a szomszéd utcában már földút is lehet. Nekem legalább 25-30 km-t kell motoroznom (vagy többet), hogy valamiféle hosszabban járható földutat találjak. Ez oda vissza már 50-60 km és akkor még 1 cm földúton sem haladtam. Szerintem nem csak a magam nevében mondhatom, hogy igény lenne rá.

Felvetésedre azt szoktam mondani, hogy mindenkinek az kell, ami nincs, amihez nem fér hozzá. Az aszfaltdzsungelben élőknek a földút, az elmaradott/fejletlen környéken élőknek az aszfalt.

A TET útvonala csak egy ajánlás, attól bátran el lehet térni és ki lehet színezni 1-2 látványosság miatti kitérővel. Terveim szerint egy kicsit még vergődök a földutakon, aztán majd kombinálom a felfedezős túrákat a földutassal. meglátom majd, hogy mennyire fog ez működni.

Előzmény: Lonesome Rider (4084)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4087

Nem kérte. Ez egy nyilvános esemény volt és "hivatalosan" is készültek felvételek. Sok embert (tömeget) videózni nem tilos, Az egyén az már egy másik téma. Több-kevesebb sikerrel próbáltam lépéseket tenni a személyiségi jogok biztosításának irányába.

Előzmény: Lonesome Rider (4083)
KVX300 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4086

Jó megfigyelő vagy: igen, nem volt téma a testsúlyáthelyezés. Ez a vezetéstechnikai tréning kb azt oktatta, ami egy jogosítvány megszerzéséhez lenne szükség. Amire te gondolsz, az szerintem már egy magasabb szintű oktatás. Nyilván egy ingyenes oktatáson csak az egyszerűbb figurákat mutatják. Így is volt, akinek már ez is gondot okozott.

Előzmény: WRS (4080)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4085

Petya!Ha erre vagy.

Milyen baleset volt felétek,talán a múlt héten,..egy TDM volt a vesztes.

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4084

Te Jani!

Néztem ezt a TET útvonaladat..Ebben mi volt az érdekes?Mert látom földút meg minden de mit lehet látni?Vagy csak TraktoroknakElérhetőTerep?Mert azért nem kell messzire elmenni senkinek a lakhelyétől.

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4083

Amúgy az a feketített faszi kifejezetten kérte hogy felismerhetetlen legyen?

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.07.12 0 0 4082

"láttam néhány ninját"

:))))Azok azért kemények,fekete ruha meg kard a hátukon:))

Na jó csak vicc akart lenni:))

Viszont nem régen én is vettem egy 50 köbös kis ketyerét(Kymco Agility Carri 4t)..kifejezetten tetszik,olyan kis masszív szekér.

Előzmény: KVX300 (4075)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!