Kb. 25, max 30 sátor volt felállítva. Több sátorban is ketten aludtak, szóval 40-45 résztvevő lehetett összesen úgy, hogy nem minden időben volt ott mindenki (mert néhányan szombaton már hazamentek a közelgő eső miatt). A kemény mag szerint nagy volt a tumultus. A szervezők szerint nem cél, hogy tömegek jelenjenek meg a party-n. A hideg a legjobb szelektáló. Idén meleg volt, ezért sok volt a résztvevő.
Szerintem érdemes lenne átvennünk azonnali hatállyal.
Csak nem a biztonságos ív kijelölésére, hanem fasszányosul be lehetne karikázni a kisebb kátyúkat, a nagyobb kátyúkat, meg a horgásztavakat az "úton" :-)
F 800 GS adventure 2017. Eddig nekem nagyon tetszik. Remélem sok évig fog engem szolgálni. Fosok tőle mert béjemvé, de majd kiderül, hogy jobb vagy rosszabb mint az eddigi japó motorjaim.
Autós hülyegyerekeknél látom ezt, hogy "tegnap bevettük ezt a kanyart 180al, ma próbáljuk meg 190el" nem sikerül és villanykaró. Nem azért mert 181nél ért véget a fizika, hanem a gyerek mondjuk 120ig tudta megoldani, 120 és 180 közt az elektronika segített neki. 181nél meg feltette a kezét a komjutter, hogy ezekkel a bejövő adatokkal nem tud mit kezdeni error és visszaadta a volánt a gyerekeknek.
Kanyarábéesz meg ilyen dolgok motoron. Biztos jó, de én azt mondom simson mz 125, 250 satöbbi. Én úgy gondolom, hogy terepen lehet megtanulni azt ami aszfaltra is kell. Fordítva nem fog menni.
Én úgy gondolom hogy ha a technikának kell mint megcsinálnia helyettem akkor én azt nem tudom magam megoldani.
Ha nem tudom magam megoldani akkor nem tudok rendesen motorozni.
Mostmár egy motor fékez gyorsít futóműt állít hátranéz az ember helyett menet közben akkor a muksó minek is ül rajta?
A seggdugaszoknak meg még le is térdel hogy felmásszanak rá. Nemrégiben lehetett látni a koncepció motorokon hogy ember nélkül köröznek pályán illetve nem dől el álló helyzetben sem, akkor oda minek ember? Az már nem motorozás lesz hanem ugyanaz mint ha egy buszon ülnénk és néznénk a tájat.
Najó, azért ennyire csak nem sarkos a helyzet, mert mikor megszálltunk a Bihar hotelünkben, reggel a bajor túragőzös fickóval komáztunk, ő lehet már elővételben megrendelte az új X lámpásat. És ugyan úgy felgurul vele ide oda, ahová a márkatársak vastag százaléka meg se gondolja, hogy fel lehet. Vagy csípi a szemüket a murva, vagy fáj nekik, ha picit zötyög vagy nemtom. Alapvetően az X elmegy 180al pályán az enyém meg nem, de 70kmh nál is történik baj.
Nem azon élcelődök aki megveszi, hanem holttér figyelőt kitaláln ú az durva. motoron holttér..
A plasztik cicáknak gombbal állítható plexi kell mert zavarja a szél. Motoron. :-)
Aki ilyen motort vesz az a büdös életbe nem fogja tudni mi az a motorozás. Lehet hogy az összes sláger szerpentinre elmegy egy fotó kedvéért de egy métert nem fog motorozni.
Meg kormányról tudod mozgatni menet közben a kis plexit a pont ideális szélvédelem miatt, meg villanyosan állítja a motor magasságát gombnyomásra, vagy ha kicsi lennél és úgy kéred akkor megálláskor leereszti neked, hogy könnyen le tudj kászálódni róla meg fel IS. Annyira szuper, nem??
Milyen bajort vettél? Levegőset?
Nekem most esett le, hogy ezek már mittomén mióta vízhűtésesek.
Végignéztem a tesztet, de annyira szuper gép lett, neem? Majdnem elszaladtam venni. Dehogyis. mert ugyan eszem ágában nincs motort venni, így nem is keresgélek, de bedobta a yt.
Az 1150 még levegős volt? Azt nézegettem mert rohadt jól néz ki, de köze nincs ahhoz amire én mindig is használtam a motorokat.
Mikor egyszer kiment a bokám mert a traktornyom széle levette a lábam a lábtartóról, akkor jöttem rá, hogy ha a bajoron ültem volna, az anyagilag nem vicces, mert akkor a hengert vette volna le :-D
Na nem is lett belőle semmi :-))))) a sablon bírta amit kapott, de sima kínai 10 tonnás palack emelőm van, azzal szoktam egyengetni mindent ami vas, de nem találtam a vázban semmiféle olyan betámasztási pontot amivel jófelé mozdult volna a cucc. Mert mozdult az, csak épp rossz felé ment a középső tengely bal oldali furata.
De a 2 kilós kalapácsnak már engedett annyit amennyit gondoltam. Meghát.. eddig is ilyen szar volt, eztán is ilyen lesz. Csak maximum kicsit dizájnosabb. Meg esetleg erősebb. Ehune:
Tudok még offtopicolni, vázegyengetés van, barmoltam egy sablont a tartalék vázról, amiben ez a mulatság jó, de más baja meg van, így nem tudom cserélni.
Mert valaki jól helybenhagyta, de így vettem 20 éve.
Hozzáér a váz a blokkhoz, s ha már kint van a blokk, futok vele egy kört. Hogy hidegen igazodik-e, vagy sem, az órák múlva kiderül :-)