A tavaly tavasszal bemutatott, 4,25 m hosszú Skoda Vision X tanulmányautó szériaváltozatát valószínűleg Anuq néven vezetik be a piacra 2019 második felében. A VW T-Cross és a Seat Arona testvérmodellje nagy sikernek ígérkezik, mivel mind a cseh márka, mind a kis szabadidő-autók népszerűsége sosem látott magasságokban szárnyal. A magas fokúan személyre szabható, és
a kategória legtágasabbjának ígért utastér
központi eleme egy szabadon álló érintőkijelző lesz, de akár 10,25 colos digitális műszerfal (virtual cockpit) is rendelhető majd.
Kezdetben öt turbómotorral lesz kapható az Anuq, a belépő benzines (1.0 TSI) 95 lóerős, az 1.5 TSI csúcsmotor 150 lóerős. Egyetlen dízelként az 1,6-os TDI áll majd rendelkezésre, de elképzelhető, hogy a takarékosságra vágyók CNG üzemre átalakított 1,0 és 1,5-ös turbómotort is rendelhetnek. Nagy kérdés, hogy a Vision X hátulra szerelt villanymotorokkal megvalósított, kardán nélküli összkerékhajtása és 48 V-os hibrid technológiája megjelenik-e az Anuq-ban.
A tavaly tavasszal bemutatott, 4,25 m hosszú Skoda Vision X tanulmányautó szériaváltozatát valószínűleg Anuq néven vezetik be a piacra 2019 második felében. A VW T-Cross és a Seat Arona testvérmodellje nagy sikernek ígérkezik, mivel mind a cseh márka, mind a kis szabadidő-autók népszerűsége sosem látott magasságokban szárnyal. A magas fokúan személyre szabható, és a kategória legtágasabbjának ígért utastérközponti eleme egy szabadon álló érintőkijelző lesz, de akár 10,25 colos digitális műszerfal (virtual cockpit) is rendelhető majd.
Kezdetben öt turbómotorral lesz kapható az Anuq, a belépő benzines (1.0 TSI) 95 lóerős, az 1.5 TSI csúcsmotor 150 lóerős. Egyetlen dízelként az 1,6-os TDI áll majd rendelkezésre, de elképzelhető, hogy a takarékosságra vágyók CNG üzemre átalakított 1,0 és 1,5-ös turbómotort is rendelhetnek. Nagy kérdés, hogy a Vision X hátulra szerelt villanymotorokkal megvalósított, kardán nélküli összkerékhajtása és 48 V-os hibrid technológiája megjelenik-e az Anuq-ban.